sexxes 3 618 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Nå er det ikke sikkert kampen mot Tromsø blir utsatt sånn uten videre uansett da de aktuelle nasjonene kan være ute av turneringen lenge før den kampen skal spilles. Er bare Aalesundkampen som garantert kolliderer . Om man avventer hvordan det går, eller flytter de andre kampene på forhand vet jeg ikke, men vil vel tro at Tromsø ikke er spesielt interessert i å ha fire hengekamper. Dog skal sies at jeg tror både Costa Rica og Canada kommer til å avansere, og at et av dem kommer til semifinalen vil heller ikke overraske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Nå er det ikke sikkert kampen mot Tromsø blir utsatt sånn uten videre uansett da de aktuelle nasjonene kan være ute av turneringen lenge før den kampen skal spilles. Er bare Aalesundkampen som garantert kolliderer . Om man avventer hvordan det går, eller flytter de andre kampene på forhand vet jeg ikke, men vil vel tro at Tromsø ikke er spesielt interessert i å ha fire hengekamper. Dog skal sies at jeg tror både Costa Rica og Canada kommer til å avansere, og at et av dem kommer til semifinalen vil heller ikke overraske. Hva mener du? Snakker du om at problemene for Tromsø er garanterte mot Aalesund 10. juni. Eller sier du at Aalesund også har landslagspillere? (Tromsø-Aalesund er 10/6, Aalesund-oss er 17/6, Tromsø-oss er 24/6). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. April 2007 Del Skrevet 26. April 2007 Det er selvsagt Tromsø jeg snakker om. Er vel eneste klubben med mer enn en aktuell kandidat for mesterskapet. Sequeira er vel ganske sikker. Bernier er vel den mest aktuelle av de øvrige tre. Stamatopoulos har jo ikke spilt kamper denne sesongen, og kan vel således vanskelig kalles fast (så lenge ikke 1. keeperen skader seg). Ademolu er vel kanskje heller ikke den mest sannsynlige. Så antar det hele står og henger på om Bernier blir tatt ut. Det er jo også en mulighet for at den ene spilleren kommer tilbake før den andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Mai 2007 Del Skrevet 30. Mai 2007 Da skulle kampen mot Tromsø gå som planlagt, og alle kan igjen booke flybilletter. Kun Bernier som er tatt ut, og det er vel 1) en spiller for lite til at kampen kan utsettes 2) menigsløst siden Bernier forlater klubben, og således ikke ville vært aktuell ved en senere anledning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 31. Mai 2007 Del Skrevet 31. Mai 2007 Pratet med de i Tromsø nå, og de bekreftet at kampen kommer til å gå som oppsatt. Så da er det bare å kjøpe flybilletter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. Mai 2007 Del Skrevet 31. Mai 2007 Morten Kræmer bekreftet nå at kampen spilles 24.06.07 kl. 18.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 31. Mai 2007 Del Skrevet 31. Mai 2007 Puh. Da gikk ikke de penga i dass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 31. Mai 2007 Del Skrevet 31. Mai 2007 Da bestiller jeg etterpå i dag. Håper det er noen ledige plasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå