Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fant dette bilde :( fra stabæk - molde

Hvor skal vi ikke bytte ut adecco "plakaten" med tippeligaen eller noe lignende.

Synes det er trist at det minner oss om nedrykket til adeccoligaen :(

Ellers så var det nydelige bilder og det har vært en fantastisk sesong :DB)

Det bildet var en gest til Molde.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Det bildet var en gest til Molde......."

Haha :lol: GENIALT :D

"Dette minner da mye mer om hvor utrolig moro vi hadde det i Adeccoligaen!"

Enig at det minner oss om moroa i 1 div. Men når jeg hører ordet adecco ligaen tenker jeg automatisk på nedrykket, så utrolig trist. Så tenker jeg på Nannskog sin mål orgie :D

Egentlig så var det en "bra" ting at vi rykket ned egentlig, vi fikk vasket opp i klubben, og fikk bort stian ohr og andre udugelige spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nedrykk er bare "bra" når man rykker opp igjen etter en ikke alt for lang tid...men når det bare går dårligere og dårligere hvert år, og håpet på opprykk nesten forsvinner, er nedrykk ikke bra! adeccosesongen med stabæk var en ok opplevelse - fordi alle visste (og spillerne viste) at vi skal opp igjen. men regionalligaen med st.pauli er ikke ok...det er blitt et eneste mareritt - etter 4 sesonger med amatørfotball, kjedelige kamper og spillere uten talent, vilje og innsats!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nedrykk er bare "bra" når man rykker opp igjen etter en ikke alt for lang tid...men når det bare går dårligere og dårligere hvert år, og håpet på opprykk nesten forsvinner, er nedrykk ikke bra! adeccosesongen med stabæk var en ok opplevelse - fordi alle visste (og spillerne viste) at vi skal opp igjen. men regionalligaen med st.pauli er ikke ok...det er blitt et eneste mareritt - etter 4 sesonger med amatørfotball, kjedelige kamper og spillere uten talent, vilje og innsats!

Et norsk lag som sliter like mye er songdal :D... når var de i TL sist? det er lenge siden, føles i allefall slik!

Håper de aldri rykker opp igjen, sånn som molde :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et norsk lag som sliter like mye er songdal :D... når var de i TL sist? det er lenge siden, føles i allefall slik!

Håper de aldri rykker opp igjen, sånn som molde :D

Vi slo Sogndal på sluttabellen både i 2004 og 2005. De var det enestelaget bak oss da vi rykket ned i 2004, og de rykket ikke opp igjen i fjor. Egentlig er det vel utrolig at sted som Sogndal klarer å ha et fotballag på så høyt nivå og produsere toppspillere igjen og igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at et lag med så stor oppslutning som St. Pauli skal slite med å få til noe..

det kan du spørre treneren andreas bergmann. han er sjefen i nesten 4 sesonger nå.

suporterne er ikke det egentlige problemet...se heller på ledelsen, treneren, de sportslige lederne og klubbens økonomisk peiling :angry:

vet ikke om jeg skulle ønske at molde + sogndal aldri rykker opp igjen...ok, hamkam, de kan gjerne bli nede i all evighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at et lag med så stor oppslutning som St. Pauli skal slite med å få til noe..

det kan du spørre treneren andreas bergmann. han er sjefen i nesten 4 sesonger nå.

suporterne er ikke det egentlige problemet...se heller på ledelsen, treneren, de sportslige lederne og klubbens økonomisk peiling :angry:

vet ikke om jeg skulle ønske at molde + sogndal aldri rykker opp igjen...ok, hamkam, de kan gjerne bli nede i all evighet.

Støttes, håper vi aldri hører om Ham Kam igjen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt.. Men jeg husker hvertfall ikke Strindheim, som vi spilte sammen med i TL i 1995.. Eller Hødd for den saks skyld. Hehe, tapere ass :P

Og forresten: Sogndal rykket jo ned sammen med oss i 2004, så SÅÅ lenge siden er det jo ikke.

Og jeg håper noen på dette forumet om et par år sier: "noen som husker ham-kam? hva skjedde med de a? er ikke de i 6. divisjon eller noe nå?"

Endret av blaamann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er muligens denne tråden i ferd med å ta en tur vekk fra temaet (hva nå det er...?). Men jeg kan ikke la være: Noen som husker Mjøndalen?

Hvordan kan man glemme Mjøndaln? Tidenes drakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også det var Mjøndalen som hadde den førte afrikaneren på laget i toppserien i Norge. Mener jeg så et intervju med fyren for en stund siden. Han måtte tåle mer enn "f***ing monkey"... Godt at tidene forandrer seg. Ingen tvil om at afrikanere og mange andre har tilført norsk fotball nye dimmensjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos Mjøndalen: Stabæk Bandy møter dette brune laget på Stabekkbanen førstkommende søndag kl 16.00. De som allerede har abstinenser etter å se lag i blaatt score mange mål og vinne, bør komme. De som ikke har slike abstinenser bør også komme, fordi bandy er gøy! Og det er dessuten meldt om nokså behaglige temperaturer til helgen, så den gamle" bandy er for kaldt til å se på" funker ikke.

Det hadde vært kjempegøy om det kom mange!

(Vet at dette var helt feil tråd, men gadd ikke starte en ny)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den måtte komme ja... :angry:

Støttes.. Anders, spilte du mot Høvik? tatt av gitteret?

Jeg spilte ja. Gitteret er tatt av siden jeg ikke er junior lenger.. Var du der?

Som Ullern gutt stiller jeg alltid opp på Stabæk kamper <_< Blir vel match igjen i morgen også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
bilder stabæk-molde & hamkam-stabæk
  • Opprett ny...