Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Følgende er sakset fra Kjernen forumet...

"de 10 første som melder seg på via turer@kjernen.com får en gratis pils ved ombordstign på Lerkendal.

meld dere på nå!"

Gratis pils....Mmmmm! Det hadde gjort det lettere å dra på bortetur på slunken lommebok! :lol:

[/i]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke problemet ligger der.

Er alltid på Onkel før og etter kamper, der sitter det klikker rundt omkring og ser rart på deg hvis du prøver å prate til dem. Kjenner man ingen der er det utrolig vannsklig å komme innafor.

Prata med en bekjent der og hun var forbanna og gikk til en av lederne i stabæk support for å spørre om hvorfor det var så vannsklig å få kontakt med folket. Han tok henne med og presanterte hun for flere i Stabæk support. Neste gang hun var på onkel var det ingen som hilste. Mulig problemet ligger der?

Hva med å løse litt opp i folket ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det aller smarteste er å bli med på bortetur, hvor reisetiden er over 6 timer. Da blir man garantert kjent med folk, og folk kjenner deg igjen på Blaa før neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes faktisk en god del Stabækfans. Jeg kjenner langt fra alle. Det er ikke slik at hver gang jeg ser en person i Stabækdrakt jeg ikke gjenkjenner umiddelbart, må løpe bort og presentere meg. Om denne personen ønsker å komme i kontakt med andre Stabækfans, må nok han/hun ta litt initiativ selv. Å gå å klage til folk i Stabæk Support styret høres ihvertfall noe merkelig ut.

Om personen går regelmessig på ståplass og synger vil han/hun uansett etterhvert bli gjenkjent og sikkert få mange venner i "miljøet".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo jeg et eksempel på. Kjente ikke en kjeft.

Ta initativ. ikke så mye å være redd for. Du kan jo også bare få med deg noen fler så slipper du sitte alene...

jobbes det noe for å rekruttere flere til ståplass? er jo nødt til å være flere som er interessert? Kanskje jeg skal rekruttere litt fra østfold. Stabæk Support Indre Østfold. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvordan øke bortefølget drastisk
  • Opprett ny...