El Stabæk 738 Del Skrevet 5. Desember 2006 Del Skrevet 5. Desember 2006 går for Chippen jeg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 5. Desember 2006 Del Skrevet 5. Desember 2006 Synes det likner på super Jon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Riktig svar på luke 4 og 5: Chippen er julenisse Hvem ser vi på dette bildet? Bonusspørsmål: Fra hvilken kamp er bildet hentet? Endret 6. Desember 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, tsl, jeppe, petter og martin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Helgi, tsl, jeppe, petter og martin? Enig, men hvilken kamp? Får assosiasjoner til cupfinalen, men tror ikke det Hmm, kanskje semifinalen mot Moss? Endret 6. Desember 2006 av Tasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Helgi, TSL, Jeppe, Petter og Martin. Kampen må ha vært i '98 eller '99, frem til Jeppe forsvant. Men hvilken??? Helgi, tsl, jeppe, petter og martin? Enig, men hvilken kamp? Får assosiasjoner til cupfinalen, men tror ikke det Hmm, kanskje semifinalen mot Moss? Cupfinalen er det ikke. For det første ser det ut til at det er Petter som har scoret og det gjorde han ikke i finalen. Jeg tror heller ikke det er semien idet den endte 0-0. Og bomma ikke Petter på straffe i straffekonken? Det er tydelig et hvitt hus i bakgrunnen. Hvor er det? Kan ikke være Moss siden vi ikke scoret der i serien i hverken 98 eller 99. Og da var eliminasjonsmetoden startet... Endret 6. Desember 2006 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2006 (endret) Helgi, Tsl, Jeppe, Petter Martin. Kan det være hjemmekampen mot Rosenborg i 98? Endret 6. Desember 2006 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, TSL, Jeppe, Petter og Martin. Bildet er fra Sogndal - Stabæk, på Fosshaugane, 25/10-98. (altså kampen før cupfinalen) Stabæk vant 9-0, og jeg tipper dette er etter Petters 1. av i alt 3 scoringer i denne kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, TSL, Jeppe, Petter og Martin. Bildet er fra Sogndal - Stabæk, på Fosshaugane, 25/10-98. (altså kampen før cupfinalen) Stabæk vant 9-0, og jeg tipper dette er etter Petters 1. av i alt 3 scoringer i denne kampen... Jeg tror ikke det er fra Fosshaugane. Hvis du ser på målet har det en bue ut bak stangen. De eneste stadionene med sånne mål på den tiden slik jeg husker det var Stavanger og Nadderud. Og hadde vi spilt i Stavanger ville vi hatt bortedrakter. Altså er det hjemmekamp og jeg tror det er fra 2-0 seieren mot RBK der Petter scoret 2.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, TSL, Jeppe, Belsvik, og Martin. Martin har akkurat satt den avgjørende straffen mot Moss i semifinalen i cupen 98. Hva er premien min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, TSL, Jeppe, Belsvik, og Martin. Martin har akkurat satt den avgjørende straffen mot Moss i semifinalen i cupen 98. Hva er premien min? He he, slo deg Men er det riktig? Ser også ut for meg at det er Martin som har scoret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Martin har akkurat satt den avgjørende straffen mot Moss i semifinalen i cupen 98. Mener å huske at Martin tok av seg drakta da han scoret. Stemmer det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Helgi, Svindal, jeppe, Belsvik og Andresen tipper stabæk-Rbk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Ser det ikke ut som en reklame for "Byggern" i bakgrunnen..? enda et tegn på at det er på hjemmebane... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Ser det ikke ut som en reklame for "Byggern" i bakgrunnen..? enda et tegn på at det er på hjemmebane... Men det hvite huset rett bak målet? Kan ikke huske det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Ser det ikke ut som en reklame for "Byggern" i bakgrunnen..? enda et tegn på at det er på hjemmebane... Jo og jeg syns jeg ser en sånn IFS reklame i det fjerne. Den lilla med gul skrift hvis noen husker.. Så jeg er nesten overbevist om at det er hemmaplan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Blandt husene bak/venstre(vest) for det nordligemålet kan det fort være et hvitt hus.. har man flaks med vinkelen kanskje det kan gå, men du er kanskje inne på noe Tasse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 kan det fort være et hvitt hus.. Er det ikke Nadderud snakker vi enten om Gamle Alfheim eller Briskeby. I og med at vi ikke spillte mot HamKam de årene må det være en kamp borte mot Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 Bildet er tatt fra kampen mot Barcelona i CL-finalen 2008! Spillerne har bare tatt på seg masker med gamle helter på, rett og slett for å forvirre Ronaldinho & Co... Den satt langt inne, men det må jo være riktig!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 6. Desember 2006 Del Skrevet 6. Desember 2006 2008 har ikke vært enda... Helgi, Tsl, Jeppe, Petter Martin Kampen er lyn hjemme..?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Jeg tror det er fra en hjemmeseier mot VIF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Riktig svar på luke 6: Helgi, Svinet, Jeppe, Petter og Martin Svar på bonusspørsmål: Stabæk - Skeid 5-0, 11. April 1999 Les mer her Hvem ser vi på dette bildet? Bonusspørsmål: Fra hvilken kamp er bildet hentet? Endret 7. Desember 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Andreas Mayer edit: eller kanskje ikke.. Endret 7. Desember 2006 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Tryggvi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Rimelig sikkert Tryggvi Gudmunsson, fra en eller annen Intertotocupkamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Rimelig sikkert Tryggvi Gudmunsson, fra en eller annen Intertotocupkamp... I følge statistikken har aldri Tryggvi spilt intertoto med Stabæk. Men kjenner ikke igjen denne keeperen, så...What the Tryggvi Stabæk-Linfield i UEFA-cupen 2002 Endret 7. Desember 2006 av Tasse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Tror det er Tryggvi som setter inn et mål mot Linfield i Uefa-cupen, hjemme på Nadderud, den 15.08 2002, en kamp vi for øvrig vant 4-0... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Spilte vi ikke mot et lag fra Færøyene i Intertoto et år? Jeg tipper også Tryggvi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2006 (endret) Axel Kolle mot Dinamo Moskva?? Endret 7. Desember 2006 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 7. Desember 2006 Del Skrevet 7. Desember 2006 Spilte vi ikke mot et lag fra Færøyene i Intertoto et år? Jeg tipper også Tryggvi. det er godt mulig, men ifølge statistikken på stabak.no, så har Tryggvi kun spilt mot Linfield og Anderlecht, sistnevnte tapte vi 2-1 mot på ullevål... Dessuten ser det ut som det er sommer og varmt, bare se på han som sitter i bar overkropp med solbriller... Holder en knapp på Linfield-kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå