Tasse 0 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Tipper også Jokke og Occean Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 David Nilssen (han i Start) og Jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Jeg tipper Stenersen og Ocean....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 David Nilssen (han i Start) og Jokke man ser jo LSK merket, på shortsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 David Nilssen (han i Start) og Jokke man ser jo LSK merket, på shortsen. Åja... Ble litt sent i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Steners og occean. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 16. Desember 2006 (endret) Denne gangen dreier det seg om hjemmekampen mot Lillestrøm i årets sesong. Herlig kamp, som vi "vinner" 2-2 etter at Veigar setter en straffe fire minutter på overtid. Daniel ble felt etter en herlig presetasjon, og en av Lillestrøms tyskere (keeperen Hein Müller - keeperen) ble sendt avgårde kl 1947. (92 minutter etter en greie med IA). Det er ingen tvil om at den ene av kozegutta er Olivier Occean. Men hvem er det han voldtar? Det er flere potensielle ofre, og de fleste er nevnt. Jeg foreslår Henning Hauger. Mitt svar: Occean og Hauger Endret 16. Desember 2006 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Jeg mener bestemt at disse lårmusklene tilhører Espen Nystuen. Og at Occean tenner på disse kan jeg godt forstå. Mitt svar: Nystuen vs Occean. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Tror han har vært smartere enn som så og hentet bildet fra kampen på Åråsen, som IA ikke spilte. Markus og Occean, tipper jeg. tror det er på nadderud. ser tydelig en G i bakgrunnen noe som minner meg om en naddrud reklame.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Jokke og OO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 jeg tipper og hjemmekampen mot LSK denne sesongen... IA og Occean... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Jeg tror det er Occean og Henning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Stenvoll og Occean.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 17. Desember 2006 (endret) Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 17 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen Endret 17. Desember 2006 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Den luka begynner å irritere meg noe sinnsykt. Mulig å få svaret snart?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Den luka begynner å irritere meg noe sinnsykt. Mulig å få svaret snart?? Tror nok svaret kommer etterhvert - noen vil kanskje oppleve det som om "svaret kommer av seg selv". Mitt råtips er at ingen må feire jul uten å vite svaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
herofish 0 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 17 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen Fru Wold???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Hmm. Linus? Har Tom kikket på en svensk spiller kanskje? Har vel ikke noe med kirke, grav eller død og gjøre, men.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. Desember 2006 Del Skrevet 17. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 17 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen hehe da var den var grei ja! Men hva i helsikes har denne karen med Stabæk Fotball å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 17 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen hehe da var den var grei ja! Men hva i helsikes har denne karen med Stabæk Fotball å gjøre? Har ikke noe svar på denne luken (som irriterer meg fryktelig). Men de som hevdet at det var Bryn kirke, det er det IKKE! Bryn kirke ser slik ut: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Det var da så likt at vi må kunne godta det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 18. Desember 2006 (endret) Svar på luke 16 Henning Hauger og Olivier Occean i hjemmekampen mot LSK 2006. Berdiin , El Stabæk , Albert og AndersBlaa<3 briljerer! Luke 18 Hvilke 3 Stabækspillere har vi her?: Endret 18. Desember 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Holmvik, Nystuen og Skogseid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Bjørnar, Håkon og Espen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Håkon, Espen og Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Bjørnar, Karim og Espen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Bjørnar, Karim og Espen (filler'n Albert, du kunne vel ha ventet litt med å poste...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Må si Bjørnar, Espen og Karim jeg også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 18. Desember 2006 Del Skrevet 18. Desember 2006 Slenger meg på i rekka jeg da; Bjørnar, Karim og Espen er nok riktig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå