Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne gangen dreier det seg om hjemmekampen mot Lillestrøm i årets sesong.  Herlig kamp, som vi "vinner" 2-2 etter at Veigar setter en straffe fire minutter på overtid.  Daniel ble felt etter en herlig presetasjon, og en av Lillestrøms tyskere (keeperen Hein Müller - keeperen) ble sendt avgårde kl 1947. (92 minutter etter en greie med IA).

Det er ingen tvil om at den ene av kozegutta er Olivier Occean.  Men hvem er det han voldtar?  Det er flere potensielle ofre, og de fleste er nevnt.  

Jeg foreslår Henning Hauger.

Mitt svar: Occean og Hauger

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 17

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den luka begynner å irritere meg noe sinnsykt. Mulig å få svaret snart??

Tror nok svaret kommer etterhvert - noen vil kanskje oppleve det som om "svaret kommer av seg selv".  Mitt råtips er at ingen må feire jul uten å vite svaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 17

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Dagens hint er: NRK, Jul i Svingen

Fru Wold???? ;););)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luke 14

ha-ha.jpg

(skummel latter)

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 17

hehe da var den var grei ja! Men hva i helsikes har denne karen med Stabæk Fotball å gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luke 14

ha-ha.jpg

(skummel latter)

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 17

hehe da var den var grei ja! Men hva i helsikes har denne karen med Stabæk Fotball å gjøre?

Har ikke noe svar på denne luken (som irriterer meg fryktelig). Men de som hevdet at det var Bryn kirke, det er det IKKE! Bryn kirke ser slik ut:

kirken.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svar på luke 16

oppgave16.jpgsvar16.jpg

Henning Hauger og Olivier Occean i hjemmekampen mot LSK 2006.

Berdiin av-267.jpg, El Stabæk av-908.jpg, Albert av-712.jpg og AndersBlaa<3 av-562.jpg briljerer!

Luke 18

Hvilke 3 Stabækspillere har vi her?:

oppg18.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
JULEQUIZ - 2006
  • Opprett ny...