d*u*b 2 363 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 20 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk? Et hint til, takk! Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen" Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på Julenissen som kommer med en kanonsignering?? Han har jo som oftest røde klær, men han kommer med god-signeringen straks. Grunnen til at han er "død" på bildet var den ELENDIGE jula i fjor! Men nå våkner han altså til live... Am I right?? PS: Ser ikke på Jul i svingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Å de' e e jo haijnn.... haijnn heita førr. Haijnn heita Caz! Det er jo faen meg Caspar! (Caz) Du har meg der... hehe Ellers vil jeg si at det er henning, mike, morten og andreas som ligner veldig mye på meg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 MOrten, Henning, Mike og Ulrik... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
herofish 0 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk? Nure sin pappa er død. Han var vel bryter, men hvilken link det har til Stabæk aner jeg ikke. Kanskje det er besteforeldrene og de hadde kanskje følelser for Stabæk...???? Dette var en rævva oppgave StabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Keller, morten, henning, andreas ) det er mitt tips! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Jeg går for Morten, Mike, Andreas og Henning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 litt ugrei på sistemann... tror Henning, Mike,Morten, og Bjørnar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Andreas, Mike, Henning og Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2006 (endret) Svar på luke 21: Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike. Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer! Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger. Luke 22 På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor. Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena Endret 22. Desember 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
herofish 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Svar på luke 21: Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike. Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer! Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger. Luke 22 På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor. Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena Letteste oppgave ever StabækLars Åpenbart at det er vår kjære IA O som nettopp signerte fire års kontrakt med klubben i våre hjerter! INGE ANDRE OLSEN!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Dagens svar er dagens helt på Nadderud, KONG I.A av Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Svar på luke 21: Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike. Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer! Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger. skal ikke jeg få poeng, både for likhet og for rett svar?? Synes likhet kvalifiserer til bonuspoeng, er jo alltid fordelaktig å ligne på våre helter!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 skal ikke jeg få poeng, både for likhet og for rett svar?? Synes likhet kvalifiserer til bonuspoeng, er jo alltid fordelaktig å ligne på våre helter!!Beklager! 24 bonuspoeng til Caz, som har alle de peneste trekkene fra de kjekkeste av de kjekke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Mange takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Dagens JUBELSVAR: Ingen andre enne Inge André. Dette var en skikkelig fin julepresang, og høynet min optimisme foran neste sesong (som om det egentlig var mulig....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kan vel si meg enig i at dette er kongen av Nadderud. Sjefen over alle sjefer. IA OLSEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Det er jo den O Store IAO!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 hah lurer på om noen svarer feil her! KONG INGE ANDRE OLSEN AV NADDERUD! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Kan det muligens være IAO? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Usikker.. Inge Andre Olsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Hvis jeg skulle ta en brå-sjans må det bli IA Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Svar på luke 21: Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike. Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer! Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger. Luke 22 På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor. Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena Letteste oppgave ever StabækLars Åpenbart at det er vår kjære IA O som nettopp signerte fire års kontrakt med klubben i våre hjerter! INGE ANDRE OLSEN!!!! Det er`revelikke. Det der er John Barnes. Bombesikker. Det ser du på hakepartiet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 20 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk? Et hint til, takk! Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen" Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på Luke 22/23 HINT Begynner å bli dårlig tid på denne - det er en aktiv Stabækspiller med Tippeligakamper i 2006 som ligger her! Men hvem? - og hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 Luke 14 Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave. En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks. Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne.... (skummel latter) Hvem ligger her? Luke 20 Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14... Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk? Et hint til, takk! Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen" Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på Luke 22/23 HINT Begynner å bli dårlig tid på denne - det er en aktiv Stabækspiller med Tippeligakamper i 2006 som ligger her! Men hvem? - og hvorfor? Den der er en hard nøtt å knekke. Noen som kunne tenke å gi meg svaret(A)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. Desember 2006 Del Skrevet 22. Desember 2006 er her skikkelig i tvil men må tippe på IAO jeg og DEILIG med en presang sånn rett før jul :D:D:D:D:D:D:D:D (øker dette muligheten for martin sin tilbakekomst tro?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Desember 2006 Del Skrevet 23. Desember 2006 Luke 14 irriterer meg! hva har jul i svingen med Stabæk å gjøre?? Er ikke alle som ser på barne-tv her hver dag Stabæk-Lars... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Desember 2006 Del Skrevet 23. Desember 2006 Svar på luke 22: Kongen av Nadderud, I. A. Olsen! Alle har korrekt svar! Kjempebra! Luke 22 Disse lagene er med i tippeligaen 2007: Rosenborg Brann Vålerenga Lillestrøm Stabæk Start Smart Football and Skiing Club Lyn Ullernschausseen/Montebello Oslo West Norway Fredrikstad Sandefjord Tromsø Viking Odd Grenland Strømsgodset Aalesund Vi tipper allerede nå tabellplasseringene. Riktig plassert: 20 poeng, 1 plass unna: 15 poeng, 2 plasser unna: 10 poeng, 3 plasser unna: 6 poeng, 4 plasser unna: 4 poeng, 5 plasser unna: 3 poeng, 6 plasser unna: 2 poeng, 7 plasser unna: 1 poeng. Det er ikke lov å redigere sitt svar etter 31.12.06 Vinneren blir offentliggjort 4. november 2007. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 23. Desember 2006 Del Skrevet 23. Desember 2006 1. Rosenborg (desverre) 2. Stabæk (Gjør det bedre enn ifjor men rosenborg vinner på rutine) 3. Vålerenga 4. Lillestrøm 5. Viking 6. Start 7. Strømsgodset 8. Brann 9. Fredrikstad 10. Odd Grenland 11. Tromsø 12. Ski klubben (he he he he går vel ikke spille fotball på ski?!?!?!) 13. Ålesund 14. Sandefjord tada. fasiten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Desember 2006 Del Skrevet 23. Desember 2006 1. rbk 2. lsk 3. STABÆK 4. vif 5. brann 6. viking 7. fcoslo 8. ffk 9. start 10. godset 11. odd 12. sandefjord 13. Aafk 14. til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 23. Desember 2006 Del Skrevet 23. Desember 2006 1. RBK 2. LSK 3. Stabæk 4. Brann 5. Vif 6. Viking 7. Start 8. Godset 9. Fredrikstad 10.Aafk 11.Odd 12.Lyn 13.Sandefjord 14.Tromsø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå