boffe 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Noen flere som har hørt rykte om at vi skal bytte bort IA mot Fredheim Holm???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Noen flere som har hørt rykte om at vi skal bytte bort IA mot Fredheim Holm???? Hvor har du det fra?????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Det har jeg ikke hørt noe om!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boffe 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Kan ikke se hvorfor i all verden vi skulle gjøre det. Skal IA ut må vi få penger til en erstatter i bytte. Ikke en offensiv spiller. Må være oppspinn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gullhår 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Kan tro IA vil spille for enga, og Stabæk kan ikke bytte bort IA da han er for verdifull i Stabæk. Om IA forsvinner regner jeg med at det blir til utlandet. Men Fredheim Holm kan gjerne komme til Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Selvsagt vil vi bytte bort vår beste i et syltynt forsvar mot å få en spiss/kant som ikke leverer varene i en lagdel der vi har mer enn nok av gode spillere og gode talenter på benken. Høres ut som en kjempedeal for oss. Kanskje vi kan få med Tore Andre Flo i bytte mot Jon Knudsen også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Selvsagt vil vi bytte bort vår beste i et syltynt forsvar mot å få en spiss/kant som ikke leverer varene i en lagdel der vi har mer enn nok av gode spillere og gode talenter på benken. Høres ut som en kjempedeal for oss. Kanskje vi kan få med Tore Andre Flo i bytte mot Jon Knudsen også? Er helt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen dette sier alt! kan du ikke prøve øreprøpper neste gang han vil snakke med deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Dette er bare tull! Vi kommer aldri til å bytte IA med FH... Vi trenger vell ingen i angrep for tiden... MEN i FORSVAR! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Hepp, Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep... Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 4. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 4. Desember 2006 (endret) Hepp, Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep... Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller??? @ringo Jasså?? edit: Joda, bare litt petimeter, men skjønner hvor du vil hen Endret 4. Desember 2006 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Hepp, Tja hva er det man sier, det beste forsvar er et godt angrep... PFO til høyre, Daniel og Nanne sentralt fremme og DFH til venstre... Med Tommy og Somen bak der... Må nesten være tippeligaens beste midtbane/angrep... Besnærende tanke... en stopper skal vi vel alltids klare å finne likevel.... eller??? @ringo Vi har allerede tl's beste angrep/midtbane, forsterker vi forsvaret i stedet så blir vi seriemestre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Håper ikke det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Når ble dette en ide?? Ikke på tale. Skal vi bytte så la oss få Rj eller Kw fra vif gjerne begge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk. Oioi! Der skremte du meg. Et lite øyeblikk trodde jeg at du gikk på limpinnen og fornektet julenissens eksistens. Men så dum er du selvsagt og heldigvis ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 Ryktet kommer fra en Enga supporter på jobb. Mulig det bare en en ønsketenkning fra klanen Og vet du hva? En på jobben min sa akkurat at Julenissen ikke finnes. Men jeg klarer tross alt å sile ut sånne dumme idéer før de kommer på trykk. Oioi! Der skremte du meg. Et lite øyeblikk trodde jeg at du gikk på limpinnen og fornektet julenissens eksistens. Men så dum er du selvsagt og heldigvis ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå