Slum 12 843 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 Gjør som meg igår, da tv-signalene forsvant i hele 13 timer. (Noe som i seg selv er en skandale!) Sett på cupfinalevideo'n fra 1998. Det er faktisk helt utrolig hvor bra lag vi hadde på den tiden, og Stabæk har faktisk ikke spilte så bra på mange, mange år. Jeg hadde nesten glemt hvor gode vi en gang var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 Jeg har lyst til at Stabæk igjen skal bli et kjøpelag. Vi kan godt få en rik onkel som bare stapper 1000-lapper i klubben. Hva med sultanen av Brunei? Han har visst en del penger. Noen som kan ta på han oppgaven å overtale han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 Jeg har lyst til at Stabæk igjen skal bli et kjøpelag. Vi kan godt få en rik onkel som bare stapper 1000-lapper i klubben. Hva med sultanen av Brunei? Han har visst en del penger. Noen som kan ta på han oppgaven å overtale han? Vel, russerne begynner så smått og kjøpe seg inn i vesteuropeiske klubber. Så det finner muligheter. Deretter kan vi skifte navn til Dinamo Stabæk, eller no... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 og/å regelen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 Jeg var hjemme i hele går og har ikke fått med meg at TV var borte før jeg leste net på nettet for 5 minutter siden. Det er noe jeg virkelig kan anbefale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 og/å regelen.. Jeg har ingen og/å feil i innlegget mitt. Kanskje du lærer når du har fullført skolen om 3-4 år. :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 Det var sikkert trykkfeil. OG og Å ligger så fuckings nær hverandre på tastaturet. Ulempen med russiske oppkjøpere er at det er så utrolig vanskelig å uttale navnene deres i når man er full. Og det er man jo gjerne når man diskuterer fotball. En av russlands rikeste mann heter f.eks. Khodorkovskij. Prøv å uttal det navnet kl. 03:30 natt til søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 og/å regelen.. Jeg har ingen og/å feil i innlegget mitt. Kanskje du lærer når du har fullført skolen om 3-4 år. :twisted: Jeg tror dette er et tvilstilfelle der både Å og OG kan brukes. Siden jeg like vel ikke har noe bedre å gjøre (jeg er på jobb) har jeg tatt meg en tur ut på internett for å undersøke litt. Og mye kan altså tyde på at det i dette tilfellet er valgfritt. http://www.riksmalsforbundet.no/sprakspalt...innlegg_26.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 30. Juli 2003 Del Skrevet 30. Juli 2003 en rik onkel uttales bare onkel uansett hvordan navnet skrives. Nå har vi bare en onkel, den kalles fetter og er no dritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg