d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 Er det noe som kan ødelegge enhver drakt er det slike påklistra firkanter med motiv inni. En delikat reklame må stå direkte på drakta, uten noen egen bakgrunnsfarve. Bare se hvor utrolig mye bedre Stabæk-drakta er i år, kontra i fjor, da Fornebu-reklamen var en sånn hvit lapp over brystkassa. Rosenborg er eksperter på å bomme stygt med dette, og slenger på firkanter både her og der, i alle mulige forskjellige farver. Ser veldig amatørmessig ut. Vålerenga hadde også den Gul/grønne store firkanten for Oslo energi eller hva det var på de gamle mørkeblå addidas draktene deres, som med røde adidas-striper. Av dagens TL-drakter er nok VIF's den mest stil-rene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 synes propellene ser rimelig like ut jeg....? hehe, sant det, jeg prøver igjen: http://www.nordlys.no/nyheter/bildeserier/...392.ece?start=3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 der traff du vet du, og de der hadde vel passet mye bedre paa vaare drakter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 Er det noe som kan ødelegge enhver drakt er det slike påklistra firkanter med motiv inni. En delikat reklame må stå direkte på drakta, uten noen egen bakgrunnsfarve. Bare se hvor utrolig mye bedre Stabæk-drakta er i år, kontra i fjor, da Fornebu-reklamen var en sånn hvit lapp over brystkassa. Rosenborg er eksperter på å bomme stygt med dette, og slenger på firkanter både her og der, i alle mulige forskjellige farver. Ser veldig amatørmessig ut. Vålerenga hadde også den Gul/grønne store firkanten for Oslo energi eller hva det var på de gamle mørkeblå addidas draktene deres, som med røde adidas-striper. Av dagens TL-drakter er nok VIF's den mest stil-rene. fc Oslo er vel ogsaa i en klasse for seg, spesielt i aar, dagens drakt har vel alle regnbuenss farver... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 Kan virkelig ikke forstå at telenor absolutt skal ha den firkanten. Jeg så et forslag fra Stabæk for en uke siden der propellen og telenor stod på samme linje og da litt høyere opp på skulderen og selvfølgelig uten hvit firkant. Både propellen og telenor kom godt frem og det så faktisk pent ut på drakten. Drakten skulle da sendes Telenor og NFF for godkjenning. Trist trist trist...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2007 (endret) Kan virkelig ikke forstå at telenor absolutt skal ha den firkanten. Jeg så et forslag fra Stabæk for en uke siden der propellen og telenor stod på samme linje og da litt høyere opp på skulderen og selvfølgelig uten hvit firkant. Både propellen og telenor kom godt frem og det så faktisk pent ut på drakten. Drakten skulle da sendes Telenor og NFF for godkjenning. Trist trist trist...... Veldig! Telenor-logoer edit: sikkert noen som kan lage et bedre forslag... Endret 18. Juli 2007 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 18. Juli 2007 (endret) Kan virkelig ikke forstå at telenor absolutt skal ha den firkanten. Jeg så et forslag fra Stabæk for en uke siden der propellen og telenor stod på samme linje og da litt høyere opp på skulderen og selvfølgelig uten hvit firkant. Både propellen og telenor kom godt frem og det så faktisk pent ut på drakten. Drakten skulle da sendes Telenor og NFF for godkjenning. Trist trist trist...... Veldig! Telenor-logoer edit: sikkert noen som kan lage et bedre forslag... Det hadde vært fint å propellen på ryggen. Litt sånn Karlson-på-taket aktig Endret 18. Juli 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 18. Juli 2007 Del Skrevet 18. Juli 2007 Heller gull med (litt) stygg drakt enn femte plass med pen drakt (men selvsagt helst gull med pen drakt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 13. August 2007 Del Skrevet 13. August 2007 Kan virkelig ikke forstå at telenor absolutt skal ha den firkanten. Iallefall ikke når Start får spille uten firkant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 13. August 2007 Del Skrevet 13. August 2007 Noen som vet om borte drakten har kommet til stabækbutikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 13. August 2007 Del Skrevet 13. August 2007 Noen som vet om borte drakten har kommet til stabækbutikken? Den skal egentlig ikke selges. Jeg fikk tak i en helt tilfeldig, etter å ha mast i et halvt år. Det skal uansett komme nye sett med bortedrakter nå snart, og de vi har nå har gått ut av produksjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 hvorfor skal ikke bortedrakter selges??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Noen som vet om hjemmedraktene blir endret til neste sesong? (ikke det at de vi har nå er stygge, men det er så irriterende å kjøpe en drakt på slutten av en sesong, og så kommer det en ny bare noen måneder senere) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Noen som vet om hjemmedraktene blir endret til neste sesong? (ikke det at de vi har nå er stygge, men det er så irriterende å kjøpe en drakt på slutten av en sesong, og så kommer det en ny bare noen måneder senere) Det er selvfølgelig mulig, men jeg ville gjettet på at det kommer en større profilendring først ifm. 2009 sesongen (nytt stadion etc.) og at man da heller beholder drakten til neste år ..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Hjemmedrakten skal være lik ett år til, med andre ord til vi flytter til Fornebu ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Hjemmedrakten skal være lik ett år til, med andre ord til vi flytter til Fornebu ja. Regner også med at reklamen på maven vil bli forandret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Nå har vi hatt samme drakt i 3 sesonger, kun med noen endringer i sponsorene, er det noen som har hørt noe om den vil bli endret i 2008? Vil våre venner i Fornebu Boligspar fremdeles være hovedsponsor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Jeg har hørt at vi skal få nye drakter når vi kommer til Fornebu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Håper de blir litt bedre i stoffet enn de vi har. Hjemmedraktene blir utrolig lett ekle og svette (altså slik de skal være?), bortedrakta er i et helt annet stoff, mye mer lett og pustende.. Så spennende som sesongavslutninga var i år var jeg nødt til å bruke bortedrakta hele tida. Og vi har vel en del av våre beste kamper i de draktene.. (Aalesund, godset) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 20. November 2007 Del Skrevet 20. November 2007 Håper de blir litt bedre i stoffet enn de vi har. Hjemmedraktene blir utrolig lett ekle og svette (altså slik de skal være?), bortedrakta er i et helt annet stoff, mye mer lett og pustende.. Så spennende som sesongavslutninga var i år var jeg nødt til å bruke bortedrakta hele tida. Og vi har vel en del av våre beste kamper i de draktene.. (Aalesund, godset) Det har med de hellige stripene å gjøre. Med striper i drakten må man fargelegge drakten to ganger, derfor blir den tyngre og mer plastikk. Derfor har du helt rett, altså slik de skal være. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Jeg trekker fram min gamle kjepphest om at vi bytter bortedraktene til den "gamle" hjemmedrakta (94) med lyseblå trøye/mørkeblå shorts (Man City) VIF spilte i lyseblått mot Viking borte. Hvorfor kan ikke vi også, så vi kvitter oss med den fæle hvite drakta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Håper de blir litt bedre i stoffet enn de vi har. Hjemmedraktene blir utrolig lett ekle og svette (altså slik de skal være?), bortedrakta er i et helt annet stoff, mye mer lett og pustende.. Så spennende som sesongavslutninga var i år var jeg nødt til å bruke bortedrakta hele tida. Og vi har vel en del av våre beste kamper i de draktene.. (Aalesund, godset) Det har med de hellige stripene å gjøre. Med striper i drakten må man fargelegge drakten to ganger, derfor blir den tyngre og mer plastikk. Derfor har du helt rett, altså slik de skal være. Jeg har hørt noe lignende, men jeg forstår ikke hvorfor Puma ikke klarer det samme som feks Adidas? Min Milan drakt puster som bare det ihvertfall, selv med røde og sorte stripet. Uansett, hjemmedrakten forblir som den var i år, for neste sesong. Det jobbes dog med en ny bortedrakt. Det har ihvertfall mine ører fanget opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Håper de blir litt bedre i stoffet enn de vi har. Hjemmedraktene blir utrolig lett ekle og svette (altså slik de skal være?), bortedrakta er i et helt annet stoff, mye mer lett og pustende.. Så spennende som sesongavslutninga var i år var jeg nødt til å bruke bortedrakta hele tida. Og vi har vel en del av våre beste kamper i de draktene.. (Aalesund, godset) Det har med de hellige stripene å gjøre. Med striper i drakten må man fargelegge drakten to ganger, derfor blir den tyngre og mer plastikk. Derfor har du helt rett, altså slik de skal være. Jeg har hørt noe lignende, men jeg forstår ikke hvorfor Puma ikke klarer det samme som feks Adidas? Min Milan drakt puster som bare det ihvertfall, selv med røde og sorte stripet. Uansett, hjemmedrakten forblir som den var i år, for neste sesong. Det jobbes dog med en ny bortedrakt. Det har ihvertfall mine ører fanget opp. Og ang den nye bortedrakten har jeg hørt at vi skal kjøe svarte strømper- gule drakter!? Og jeg er faktisk seriøs.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Og ang den nye bortedrakten har jeg hørt at vi skal kjøe svarte strømper- gule drakter!?Og jeg er faktisk seriøs.. Det kan du ikke være.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Og ang den nye bortedrakten har jeg hørt at vi skal kjøe svarte strømper- gule drakter!?Og jeg er faktisk seriøs.. Det kan du ikke være.. Jo, det er faktisk ikke tull fra min side. MEN, som sagt har jeg kun hørt fra en annen som hadde snakket med bohinen. Og han (jeg snakket med) var ikke alene om og vite disse utrolige gule ryktene.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Gult og sort?! Da er det på tide med en massiv epostaksjon mot klubbledelsen, merker jeg. Finnes ikke styggere fargekombinasjon på fotballdrakter enn gult og sort. Ok, det går sikkert an å finne på noe enda verre, men da blir det så stygt at det blir kult igjen. Det finnes bare én godkjent farge på bortedrakten - lyseblå, som de gamle draktene. Hvitt får gå til nød, men sort og gult er en hån. Dessuten gir det assosiasjoner landets største møkkalag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Og ang den nye bortedrakten har jeg hørt at vi skal kjøe svarte strømper- gule drakter!?Og jeg er faktisk seriøs.. Det kan du ikke være.. Jo, det er faktisk ikke tull fra min side. MEN, som sagt har jeg kun hørt fra en annen som hadde snakket med bohinen. Og han (jeg snakket med) var ikke alene om og vite disse utrolige gule ryktene.! Selvsagt er bohinen involvert i tiltaket med gule reservedrakter. Start-konspirasjonen vokser. Det kan virkelig ikke være seriøst ment at stabæk skal ha gule og svarte reserve-drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Og ang den nye bortedrakten har jeg hørt at vi skal kjøe svarte strømper- gule drakter!?Og jeg er faktisk seriøs.. Det kan du ikke være.. Jo, det er faktisk ikke tull fra min side. MEN, som sagt har jeg kun hørt fra en annen som hadde snakket med bohinen. Og han (jeg snakket med) var ikke alene om og vite disse utrolige gule ryktene.! Selvsagt er bohinen involvert i tiltaket med gule reservedrakter. Start-konspirasjonen vokser. Det kan virkelig ikke være seriøst ment at stabæk skal ha gule og svarte reserve-drakter. det skal vistnok være bohinen sitt forslag Den karen har mye rart for seg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 Det er riktignok sånn at mange lag skifter på fargene på bortedraktene - bare se på England, der samtlige lag har vært innom de fleste sannsynlige og usannsynlige fargekombinasjoner på sine bortedrakter. Men gult og sort?!?! Hallo??!?! Velger å tro dette er en lite festlig spøk inntil det motsatte er bevist. Dersom det derimot er sant er det vel bare å haie inn Dusty Cowshit som pauseunderholdning på Nadderud igjen og skifte til Adidas fortere enn svint! Go Weber. Markus, kan du dementere, evt gi oss noen hint om hvor vi skal sende sesongkortene i retur? Husk at det er drakta vi heier på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 21. November 2007 Del Skrevet 21. November 2007 historieløst! Stabæk har hatt gule drakter tidligere.. i 92-sesongen, som 2. eller 3. draktsett. Tror ikke de ble brukt, men likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå