Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ifølge mine kilder så er gult/svart nonsens. Så vennligst ikke skyt Bohinen i denne tråden også.

Og nei, jeg oppgir ikke noen kilder. Blir bare så lei av folk som hører så mange rykter, og så er det en mann som skal få skylden, uansett hva det måtte gjelde.

Og nei.....jeg heter ikke Lars.... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge mine kilder så er gult/svart nonsens. Så vennligst ikke skyt Bohinen i denne tråden også.

Og nei, jeg oppgir ikke noen kilder. Blir bare så lei av folk som hører så mange rykter, og så er det en mann som skal få skylden, uansett hva det måtte gjelde.

Og nei.....jeg heter ikke Lars.... :)

jeg er absolutt ikke i mot LB i forbinnelse med dette. Det kom kanskje litt feil fra min side; Men tenkte det kunne være greit og poste litt "inside" jeg hadde hørt. Og jeg tror ikke jeg er alene om og ha hørt dette.

At det sies at dette har vært LB sitt forslag, er kun noe jeg har hørt, altså jeg er ikke 100 % sikker.

For all del- Det var ikke meningen og hetse bohinen med drakte ryktene!

Så har jeg forklart meg..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus, kan du dementere, evt gi oss noen hint om hvor vi skal sende sesongkortene i retur? Husk at det er drakta vi heier på.

Sesongkortene kan sikkert sendes i retur til Kari Iuell, på den andre siden gjelder kun sesongkortene til hjemmekampene - og der vil vi alltid spille i blaatt og lyse blaatt.

Når det gjelder draktene har jeg ikke noe med de å gjøre og kan dessverre ikke si noe smart. Bortsett fra at jeg er for ROSA bortedrakter (muligens derfor jeg ikke har noe med det å gjøre)

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus, kan du dementere, evt gi oss noen hint om hvor vi skal sende sesongkortene i retur? Husk at det er drakta vi heier på.

Sesongkortene kan sikkert sendes i retur til Kari Iuell, på den andre siden gjelder kun sesongkortene til hjemmekampene - og der vil vi alltid spille i blaatt og lyse blaatt.

Når det gjelder draktene har jeg ikke noe med de å gjøre og kan dessverre ikke si noe smart. Bortsett fra at jeg er for ROSA bortedrakter (muligens derfor jeg ikke har noe med det å gjøre)

Hepp,

Rosa bortedrakt er tingen spør du meg! Palermodraktene f.eks. er drittøffe. Selv mener jeg en lyseblå og hvitstripete drakt hadde vært det beste.

Men neida vi ender vel opp med noe absurd som en gullfarvet drakt eller noe annet sykt... GRØSS!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men neida vi ender vel opp med noe absurd som en gullfarvet drakt eller noe annet sykt... GRØSS!

@ringo

Ikke gi Brann-ledelsen noen idéer nå... Skal ikke spøke med sånt når Brann har vunnet gull.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke fuzzet.. Stabæk skal være blå, med hvite og/eller lyseblå innslag.

Med andre ord synes jeg dagens utgave er fin. Den kan godt bli bedre i stoffet, og med litt færre og bedre integrerte (blåtonede, som Canal Digital-sponsoren) sponsormerker. F.eks en hovedsponsor foran, merker på skulderen (som Canal Digital i dag), og gratis sponsor under nummeret (som MOT i dag). Over nummeret synes jeg det skal være navn. Og om vi dropper to draktsponsorer (eksempelvis MIX og Telenor-plassene i dag), vil vi jo kunne kreve mer av de som er igjen.

Synes den helhvite bortedrakten er dritkul jeg, den kan vi gjerne beholde (og det er jo logisk med blå hjemme og hvit borte). Gule, røde e.l. drakter blir hvertfall helt feil, det er farger som forbindes med andre lag. Det er en grunn til at Barca ikke har hvite bortedrakter, og det burde være en grunn til at vi ikke har f.eks. gule bortedrakter. Jeg er ikke keen på at gutta skal se ut som Bodø/Glimt-spillere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tottenham-anniversary-2-07-08.jpg

Denne var jo i grunn ganske bra, selv om det er en tottenhamdrakt. Synes ellers at den hvite borte drakten er særs fin og kunne tenke meg å kjøpe den. Men noe rødt eller gult skal jeg overhodet ikke ha! Skal vi danne et opprop mot disse alternativene ? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det funker kjempebra!  Og å si at det er femi er bare skikkelig fordomsfullt

jpeg-1y764422-20060309-img_11158410_onlineBild.jpg

Eller..

478082_mediumsquare.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rosa er fett!

NOT

Kunne egentlig aldri tenkt meg å se Stabæk spillere i rosa drakter...

Jeg vil heller ikke se dem i gule og svarte, men har ikke noe sansen for de helt hvite.... Må jo være mulig å kombinere hvitt med noe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke vet det, kan jeg avsløre at de neste bortedraktene blir guLL...

Og siden du er passe bombastisk, kan du kanskje si hva slags kilde du har? Eller er du en av de her som er helt sikre på noe, men ikke kan si hvor de har hørt det, fordi det er så hemmelig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden du er passe bombastisk, kan du kanskje si hva slags kilde du har? Eller er du en av de her som er helt sikre på noe, men ikke kan si hvor de har hørt det, fordi det er så hemmelig?

Hepp,

Det er vel neppe tilfeldig at han er så bombastisk....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke verre enn å stikke innom stabæk-butikken å spørre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Men jeg synes i såfall det er et katastrofalt valg av farge... Gjett om vi kommer til å bli harselert med... USJ! Noen ganger føler jeg at det er kollektiv mental svikt i Stabækledelsen...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Men jeg synes i såfall det er et katastrofalt valg av farge... Gjett om vi kommer til å bli harselert med... USJ! Noen ganger føler jeg at det er kollektiv mental svikt i Stabækledelsen...

@ringo

hør hør!! Utrolig dårlig valg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vistnok kommet strengere og mer kompliserte krav i forhold til draktfarger på bortedrakter. Vi får ikke lov til å stille i verken lyseblått eller hvitt, (forstå det den som kan) så da er det jo ikke så mange alternativer igjen.

Det er nå tross alt bedre med GULL enn med sølv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vistnok kommet strengere og mer kompliserte krav i forhold til draktfarger på bortedrakter. Vi får ikke lov til å stille i verken lyseblått eller hvitt, (forstå det den som kan) så da er det jo ikke så mange alternativer igjen.

Det er nå tross alt bedre med GULL enn med sølv.

Kilde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Drakter
  • Opprett ny...