Spettet 45 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Tre gode grunner til rosa bortedrakter:1: Ingen andre i TL har det 2: Fin markering at vi har flest kvinner i styre og administrasjon samt supporterklubb av alle TL-lagene 3: Gode julegaver til kone og datter. Selv skjønner jeg ikke hvorfor ikke NFF skulle kunne godkjenne lyseblåe eller hvite bortedrakter. Det er vel slutt på den tiden at man måtte ta hensyn til seere med svart-hvitt-mottagere, og derfor trengte at man skulle se god forskjell på draktene også når de var gjengitt i gråtoner. Brann hadde vel rosa drakter? Mener å huske at de hadde det i UFEA cupen ifjor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Uavhengig av bortedrakten, så ønsker jeg meg gull-farget tall på hjemmedrakten neste år!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Ja til rosa bortedrakter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 eventuelle gulltall burde vel isåfall komme etter en sesong der vi har vunnet noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 eventuelle gulltall burde vel isåfall komme etter en sesong der vi har vunnet noe? Støttes så til de grader. Spar gullgreiene til vi har titler å vise til, helst i form av et seriegull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin_ 1 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Tre gode grunner til rosa bortedrakter:1: Ingen andre i TL har det 2: Fin markering at vi har flest kvinner i styre og administrasjon samt supporterklubb av alle TL-lagene 3: Gode julegaver til kone og datter. Selv skjønner jeg ikke hvorfor ikke NFF skulle kunne godkjenne lyseblåe eller hvite bortedrakter. Det er vel slutt på den tiden at man måtte ta hensyn til seere med svart-hvitt-mottagere, og derfor trengte at man skulle se god forskjell på draktene også når de var gjengitt i gråtoner. Brann hadde vel rosa drakter? Mener å huske at de hadde det i UFEA cupen ifjor! tror det bare er keeperdrakten som er rosa.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Tre gode grunner til rosa bortedrakter:1: Ingen andre i TL har det 2: Fin markering at vi har flest kvinner i styre og administrasjon samt supporterklubb av alle TL-lagene 3: Gode julegaver til kone og datter. Selv skjønner jeg ikke hvorfor ikke NFF skulle kunne godkjenne lyseblåe eller hvite bortedrakter. Det er vel slutt på den tiden at man måtte ta hensyn til seere med svart-hvitt-mottagere, og derfor trengte at man skulle se god forskjell på draktene også når de var gjengitt i gråtoner. Brann hadde vel rosa drakter? Mener å huske at de hadde det i UFEA cupen ifjor! tror det bare er keeperdrakten som er rosa.. Siddis som spiller i 3. eller 4. divisjon i Rogaland har rosa drakter. De er drita stolt av det. På folkemunne heter klubben FC SHOW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Gull drakter gutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Hepp, Det er vel gull det blir, selv om jeg fremdeles håper det er en dårlig spøk. Or, il est! Sølv hadde vel vært mer på sin plass, men men. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 eventuelle gulltall burde vel isåfall komme etter en sesong der vi har vunnet noe? Enig. Det er litt kål å se Norges landslag fly rundt med gulltall på ryggen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 Sølvtall på ryggen kanskje... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 hva med hvite tall på ryggen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 26. November 2007 (endret) Del Skrevet 26. November 2007 (endret) ManU hadde jo også det på starten av det nye milleniet.. Denne? Endret 26. November 2007 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. November 2007 Del Skrevet 26. November 2007 var en kar (han langhåra karen med rødt bånd som krangla med kapteinen, Howard, het Cox eller noe)som gjorde det i Boing, funka ganske greit der... Apropos Boing, hva med å hente inspirasjon fra draktene til FC Sleivdal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. November 2007 (endret) Del Skrevet 26. November 2007 (endret) var en kar (han langhåra karen med rødt bånd som krangla med kapteinen, Howard, het Cox eller noe)som gjorde det i Boing, funka ganske greit der... Apropos Boing, hva med å hente inspirasjon fra draktene til FC Sleivdal? Blir litt mye grønt, men hvis man bytter det gule på drakta med det grønne så har blir det likt som Øvrevoll. Det er et kjempepluss. (Kun for meg og kanskje et par andre her inne selvsagt ) Endret 26. November 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Mye spennende inspirasjon her http://www.premiershirts.net/hos.htm Legg merke til Norge-drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Kilmarnockdrakta er jo rett og slett bare dritfet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 eller hull... Grrr! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Er`re mulig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 var en kar (han langhåra karen med rødt bånd som krangla med kapteinen, Howard, het Cox eller noe)som gjorde det i Boing, funka ganske greit der... Apropos Boing, hva med å hente inspirasjon fra draktene til FC Sleivdal? Blir litt mye grønt, men hvis man bytter det gule på drakta med det grønne så har blir det likt som Øvrevoll. Det er et kjempepluss. (Kun for meg og kanskje et par andre her inne selvsagt ) Ja, jo, m,m. Men det var ikke den drakta jeg tenkte på. Sleivdal har også et annet draktsett som består av signalgule-turkise strømper, brun-turkis shorts óg hvit-turkis drakt. Jeg tror jeg hadde pådratt meg strekk i øyemuskelen om Alanzinho hadde tredd på seg en av disse. Jeg har forøvrig to par Sleivdalstrømper liggende, altså de signalgule/turkise, så om Stabæk skulle gå for sleivdalfarger sparer vi betydelige summer. Men for å være "seriøs" for en gangs skyld; rosa bortedrakter er rett og slett sweet med stor S. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Hva med lilla? Blir kanskje for tett opp til hjemmedrakten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Det later til å være homoerotisk enighet om at rosa er fargen. Jeg må ærlig tilstå at jeg ikke kan forestille meg selv heie på et lag med rosa drakter - uansett om det var favorittlaget mitt. Jeg så Bergen spille hockeykamp mot Frisk2 i rosa drakter. Etter mitt skjønn er det eneste som er værre enn å spille i rosa drakter: å tape for et lag som spiller i rosa drakter. Grunnen til at jeg hater rosa er ikke at det er homofargen, eller yndlingsfargen til alle jenter på 6 år som leker med barbieprinsesser. Jeg synes simpelthen bare at fargen er så sykt klovnete. Er rosa alternativet vil jeg heller at vi fortsetter med hjemmedraktene til ku klux klan som bortedrakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 27. November 2007 (endret) Del Skrevet 27. November 2007 (endret) Er`re mulig? Nå skal det sies at denne drakten ble laget som en protest da det ble krevd at Athletic Bilbao(og alle andre lag) skulle ha ensfarget underlag til nummeret og ikke de stripene de alltid hadde hatt over hele ryggen. De mente dette ville ødelegge mye av estetikken i drakten, noe jeg er helt enig i, og svarte med å stille i en skikkelig jævlig drakt i stedet. Endret 27. November 2007 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Blir gull gutter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Blir gull gutter.... Jasså? Det neste blir vel at klubben skifter navn til Stavbrekk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Det later til å være homoerotisk enighet om at rosa er fargen. Jeg må ærlig tilstå at jeg ikke kan forestille meg selv heie på et lag med rosa drakter - uansett om det var favorittlaget mitt. Jeg så Bergen spille hockeykamp mot Frisk2 i rosa drakter. Etter mitt skjønn er det eneste som er værre enn å spille i rosa drakter: å tape for et lag som spiller i rosa drakter. Grunnen til at jeg hater rosa er ikke at det er homofargen, eller yndlingsfargen til alle jenter på 6 år som leker med barbieprinsesser. Jeg synes simpelthen bare at fargen er så sykt klovnete. Er rosa alternativet vil jeg heller at vi fortsetter med hjemmedraktene til ku klux klan som bortedrakter. Blomster-Finn, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dalen 0 Del Skrevet 27. November 2007 Del Skrevet 27. November 2007 Branns 3dje keeperdrakt er rosa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Er`re mulig? Nå skal det sies at denne drakten ble laget som en protest da det ble krevd at Athletic Bilbao(og alle andre lag) skulle ha ensfarget underlag til nummeret og ikke de stripene de alltid hadde hatt over hele ryggen. De mente dette ville ødelegge mye av estetikken i drakten, noe jeg er helt enig i, og svarte med å stille i en skikkelig jævlig drakt i stedet. Det er jo genialt! Det er minst like idiotisk å nekte oss å spille med hvite drakter. Kan vi ikke ta en skikkelig jævlig bortedrakt, som en åpenbar protest mot NØFFs regler? A la nevnte Hulls drakt http://www.premiershirts.net/wearthat/wear...shirts/hull.jpg eller Colorado Caribous http://www.premiershirts.net/wearthat/wear...ts/colorado.jpg (Selv om den er så jævlig at det nesten bikker over). Det kunne jo blitt en kult-greie og, mye blest og potensielt tiltrekke nye fans. Jeg hadde hvertfall applaudert det om et annet lag hadde gjort det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Kan vi ikke ta en skikkelig jævlig bortedrakt, som en åpenbar protest mot NØFFs regler? Er det ikke nettopp det som er poenget med rosa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. November 2007 Del Skrevet 28. November 2007 Det blir gulldrakter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå