sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Januar 2008 Del Skrevet 20. Januar 2008 Synes den ser litt døll ut, jeg. Men.... man kan jo bli vant til alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Januar 2008 Del Skrevet 20. Januar 2008 Tror det fortsatt er den samme keeperdrakten, som også Jon har spilt med. Men, fargene er nok de samme som her. Legg på sort shorts og sorte strømper, så blir det nok ikke så gærent. Såvidt jeg har forstått så blir det gull kun for neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Ser det er flere av tippeligalagene som har lansert draktene for 2008 sesongen, noen som vet når var blir lansert? om det er noen nye draktsponsorer? spent på den nye bortedrakten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Den drakten er jo ikke gull....mere beige...ikke veldig pen etter min smak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Den drakten er jo ikke gull....mere beige...ikke veldig pen etter min smak. Enig der, minner vel litt om diaré hvis jeg skal si min mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Snerk-brun... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Snerk-brun... Som smurt på med noen børster laget av nasahårene til han jøden som eide fabrikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Snerk-brun... I utgangspunktet skulle vi ha de samme hvite, men når disse ved et uhell ble vasket sammen med et parti brune skjorter, måtte man improvisere... Billigere å finne på en dekhistorie enn å handle inn nye drakter til hele sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Snerk-brun... I utgangspunktet skulle vi ha de samme hvite, men når disse ved et uhell ble vasket sammen med et parti brune skjorter, måtte man improvisere... Billigere å finne på en dekhistorie enn å handle inn nye drakter til hele sesongen. Jeg mener å ha hørt at hele det gulldraktgreien er skrinlagt og at vi skal spille i sorte bortedrakter Endret 5. Februar 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Snerk-brun... I utgangspunktet skulle vi ha de samme hvite, men når disse ved et uhell ble vasket sammen med et parti brune skjorter, måtte man improvisere... Billigere å finne på en dekhistorie enn å handle inn nye drakter til hele sesongen. Jeg mener å ha hørt at hele det gulldraktgreien er skrinlagt og at vi skal spille i sorte bortedrakter Hadde vært greit for meg, men hvis hensikten er at man ikke skal være for lik motstanderen så blir det vel litt vanskelig med sort mot Molde, Godset og viking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 5. Februar 2008 Del Skrevet 5. Februar 2008 Snerk-brun... I utgangspunktet skulle vi ha de samme hvite, men når disse ved et uhell ble vasket sammen med et parti brune skjorter, måtte man improvisere... Billigere å finne på en dekhistorie enn å handle inn nye drakter til hele sesongen. Jeg mener å ha hørt at hele det gulldraktgreien er skrinlagt og at vi skal spille i sorte bortedrakter Hadde vært greit for meg, men hvis hensikten er at man ikke skal være for lik motstanderen så blir det vel litt vanskelig med sort mot Molde, Godset og viking? Det er forhåpentligvis da vår kjøre rosa kommer inn i bildet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2008 (endret) Det håper jeg virkelig! **Stol på rosa** Endret 5. Februar 2008 av Silje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 485 Del Skrevet 6. Februar 2008 Del Skrevet 6. Februar 2008 rosa eller rosa med sølvstriper, da vet vi jo at ingen andre kommer til å ha like drakter i norge... ingen andre som tørr å ta det skritte å skille seg så mye ut, og som er nevnt her tidligere rosa er jo det mange forbinner med bærum(A) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Rosa drakter kan være ok det, men Sogndal sine er jammen ikke pene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Nei de var ikke pene, men klubben har et poeng når det gjelder jenter og kjøping av drakter. Det er sikkert populært for de mindre jentene (og de voksne som ikke helt har vokst fra prinsessedrømmen ennå=p). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Rosa drakter kan være ok det, men Sogndal sine er jammen ikke pene Rosa drakter kan aldri bli pent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 485 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 jeg synes juventus sine borte drakter er konge kule jeg... juventus bortedrakter lignende de med sølvstriper i samme mønster som vi har i dag og hvite shortser er jo helt konge tror jeg:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 ...og så kan vi ha pels på kraven og sirene på hodet og ha skjørt i stedet for shorts. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Rosa drakter hadde jo åpnet muligheten for å selge Barbies i Stabækbutikken. Ka-ching! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Kan dere ikke ta hensyn til oss over 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 8. Februar 2008 Del Skrevet 8. Februar 2008 Kan dere ikke ta hensyn til oss over 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter? ...og oss under 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter. Det er jo kanskje enda viktigere, dere skal jo dø snart uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 Kan dere ikke ta hensyn til oss over 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter? ...og oss under 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter. Det er jo kanskje enda viktigere, dere skal jo dø snart uansett. Godt poeng. Må si jeg ikke forstår alle de som synes det ville være flott om vi skulle stille på banen som ser ut som de har sett dagens lys fordi en juleløper har lurt seg med hvitvasken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 Kan dere ikke ta hensyn til oss over 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter? ...og oss under 25 som risikerer hjertestans bare ved tanken på å se stabæk i rosa drakter. Det er jo kanskje enda viktigere, dere skal jo dø snart uansett. Godt poeng. Må si jeg ikke forstår alle de som synes det ville være flott om vi skulle stille på banen som ser ut som de har sett dagens lys fordi en juleløper har lurt seg med hvitvasken Kanskje det er en del som sitter på drakter de ikke får brukt, nettopp på grunn av den nevnte juleløperen...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 Interessant... http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article99925.ece Pink = flere poeng? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 Interessant... http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article99925.ece Pink = flere poeng? Da vil jeg si at det er bedre å ta til takke med litt færre poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 9. Februar 2008 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2008 (endret) Det stemmer dårlig med statistikken som viser at lag med røde drakter gjør det best. For rødt regnes vel ikke akkurat for en beroligende farge å være? Endret 9. Februar 2008 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 387 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 "...rødt blir assosiert med energi og vilje..." hehe. Landslaget er jo et herlig eksempel.. Jeg tør fortsatt våge å påstå at spillerne inni drakten er viktigere enn fargen utapå. JEG VIL HA HVIT BORTEDRAKT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Februar 2008 Del Skrevet 9. Februar 2008 JEG VIL HA HVIT BORTEDRAKT!!! Støttes så til de grader. Nei til sennepsfarge, nei til rosa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Februar 2008 Del Skrevet 10. Februar 2008 Jeg vil ha sorte og røde striper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Februar 2008 Del Skrevet 10. Februar 2008 De rosa draktene Lazio har(hadde før?) var jo fete, men det blir kanskje noe litt annet på nordmenn, islendinger osv.. Kommer til å se litt bleikt ut tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå