Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj assa, rosa er bare såååå femi da!! jeg vil heller ha helt svarte drakter, gjerne med en naken dame på så alle skjønner hvor macho vi i Stabæk er. Rosa er i hvertfall skikkelig femi og det er ekkelt!!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj assa, rosa er bare såååå femi da!! jeg vil heller ha helt svarte drakter, gjerne med en naken dame på så alle skjønner hvor macho vi i Stabæk er. Rosa er i hvertfall skikkelig femi og det er ekkelt!!
Eller kanskje man bare har en litt annen smak enn deg og synes at rosa rett og slett er ufattelig stygt på en fotballdrakt, i tillegg til at fargen ikke har noe som helst med klubben å gjøre?

Like mye som du mener at man må være overdrevent matcho for ikke å like rosa, kan man helt fint mene at de som er så store tilhengere av rosa er en motesaueflokk som er pissredde for ikke å bli oppfattet som superurbane og megameteroseksuelle trendnisser. Litt samme greia som alle de som plutselig mente at trailercapser var toppen av lekker påkledning da det var en motesak for noen år siden. Viktig at man liker det ukebladene forteller en at man skal like... :)

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør hør!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje man bare har en litt annen smak enn deg og synes at rosa rett og slett er ufattelig stygt på en fotballdrakt, i tillegg til at fargen ikke har noe som helst med klubben å gjøre?

Like mye som du mener at man må være overdrevent matcho for ikke å like rosa, kan man helt fint mene at de som er så store tilhengere av rosa er en motesaueflokk som er pissredde for ikke å bli oppfattet som superurbane og megameteroseksuelle trendnisser. Litt samme greia som alle de som plutselig mente at trailercapser var toppen av lekker påkledning da det var en motesak for noen år siden. Viktig at man liker det ukebladene forteller en at man skal like... :)

Hehe. Jeg anser meg selv som høyst normal uten verken superurbane eller meteroseksuelle tanker. Hvor du fikk trailercaper fra vet ikke jeg, vi andre diskuterer nemlig draktfarge.

Herlig å se at du klarer å være såpass selvmotsigende også. Saueflokkmentaliteten er det da virkelig ikke "rosa-tilhengerne" som står for? Hvor mange fotballklubber i verden har disse forferdelige, rosa draktene? Palermo? Hvor mange har hvite, gule, sorte, grønne rød etc? Alle de andre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg tilhenger av en viss kontinuitet i draktfarger. Med andre ord synes jeg det blir feil med draktfarger som klubben aldri har hatt noe forhold til. Videre synes jeg også det bør være en viss fargesammenheng mellom hjemme- og bortedrakt.

Ta som eksempel en annen vakker drakt, nemlig Arsenals. Rød- og hvitfargen går igjen i draktene, da dette er farger klubben assosieres med. Videre går begge fargene igjen i hjemme- og bortedraktene, og illustrerer en viktig sammenheng. Jeg synes det blir feil med rosa drakter, da Stabæk ikke i det hele tatt har noe forhold til den fargen. Drakten (ved siden av klubblogo) er et av de få tingene som virkelig symboliserer klubben, og da mener jeg det blir feil å ta i bruk uvante farger blant annet fordi det kan være stilig. Men at noen vil ha rosa drakter (av ulike årsaker) får være så. Dette er en smak-og-behag-sak, og kan således vanskelig diskuteres konstruktivt. I denne sammenheng er dette innlegg nok et ledd i en slik diskusjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Burberry-rutete drakter? he he :P

Opptøyer på bekkestua i dag da flere hundre stabæktilhengere ble nektet inngang på nadderud stadion før møtet med Strømsgodset. Politiet oppgir at de bortviste skal ha vært kledd på en måte som gjør det rimelig å anta at de kun var møtt opp for å slåss. Sportsdirektør i Stabæk Lars Bohinen sier dette er nok en misforståelse og er frustrert over at politiet ikke har lært noe av forrige ukes hendelse i stavanger, når selve laget ble holdt igjen ved ankomst til Viking Stadion.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var den saken oppe og avgjort....

Lars:

Vi skal slik det ser ut spille i en gulldrakt med svart shorts og svarte strømper. rødt var ikke noe tema. Vi ønsker å være litt annerledes i stabæk, det ligger i kulturen her å prøve å være litt annerledes. ps: Barcelona spilte i gulldrakter, uten sammenligning forøvrig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gull går fint. Viktigste var å slippe rosa. Men "slik det ser ut"? Bør ikke dette være avklart en drøy måned før seriestart?

Ikke minst tatt i betraktning at vi skal første kamp borte mot et lag som spiller i blått?

Eller blir det overtrekksdrakter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes rosa hadde vært stilig. Tidligere innlegg har argumentert mot rosa med att det ikke er Stabæks farge, men bortedrakten er ikke ofte i samsvar med klubbens farge eller hjemmedrakt.

F.eks: Manchester United som spilte med blå bortedrakter, eller den gulgrønne Barcelona hadde..(?)

Ærlig synes jeg det er feil å trekke inn klubbfargen.

ps: Klart ser jeg att lyseblaa er mer Stabæk og gull passer seg med plasseringen i kommende sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det her!?

Jeg synes rosa hadde vært stilig. Tidligere innlegg har argumentert mot rosa med att det ikke er Stabæks farge, men bortedrakten er ikke ofte i samsvar med klubbens farge eller hjemmedrakt.

F.eks: Manchester United som spilte med blå bortedrakter, eller den gulgrønne Barcelona hadde..(?)

Ærlig synes jeg det er feil å trekke inn klubbfargen.

ps: Klart ser jeg att lyseblaa er mer Stabæk og gull passer seg med plasseringen i kommende sesong.

JA! Rosa er jo bra! Men de draktene her kan jo også brukes(lagt ut tidligere):

http://img368.imageshack.us/my.php?image=stabkchamp8ku.png

http://img368.imageshack.us/my.php?image=stabkmedal5cr.png

http://img368.imageshack.us/my.php?image=stabknomedal4db.png

Og til slutt: Barcelonas bortedrakter denne sesongen: http://store.nike.com/emeastore/index.html...3916////0--0/|2

MEN! Den utrolige grønne armen!!! få den på drakten!! rosa+grønn ^_^

Bare tenk på hvor unik den er!

Håper ihvertfall ikke den blir: GUL, RØD eller noe i den duren :(

Rosa med grønn arm er en ener :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det her!?

Det der er et sted man kan skrive kildekode, uten at nettleseren oppfatter det som kildekode, hvis du skjønner hva jeg mener

Jaja, selvfølgelig, her går det i seksere på skolen :lol:

Det er en høflig måte å be nettleseren om ikke å lese så jævlig mye i alt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det her!?

Det der er et sted man kan skrive kildekode, uten at nettleseren oppfatter det som kildekode, hvis du skjønner hva jeg mener

Jaja, selvfølgelig, her går det i seksere på skolen :lol:

Det er en høflig måte å be nettleseren om ikke å lese så jævlig mye i alt...

Ja, det er bra at Nettleseren ikke sliter seg ut :P:lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Drakter
  • Opprett ny...