Robinho 1 150 Del Skrevet 14. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2008 (endret) Hva i h*****e? Det der er det styggeste jeg har sett siden krigen. Ser ut som designet er laget i Paint. Endret 14. Mars 2008 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå Armé 0 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 tjaa..var ikke direkte stygge de draktene der, men heller ikke super pene for & si det sånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 er det de nederste som er for i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 Yes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 bra jeg har bestilt meg ny drakt da.... *fornøyd* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 Åssen er bortedrakta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 tjaa..var ikke direkte stygge de draktene der, men heller ikke super pene for & si det sånn Er du her fortsatt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 Den nye typoen er ikke bra. Den gamle var jo knall! Puma vant designpriser for den... Skjønner lite av dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 Veldig merkelig at de endrer noe så fint til noe så stygt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå Armé 0 Del Skrevet 14. Mars 2008 Del Skrevet 14. Mars 2008 tjaa..var ikke direkte stygge de draktene der, men heller ikke super pene for & si det sånn Er du her fortsatt? Hva mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Mars 2008 Del Skrevet 15. Mars 2008 Jeg skiller meg vel som vanlig litt ut ved å mene at årets reklame, hvis den er slik som på bildet til stikka er det beste vi har hatt noensinne. Pergo-reklamen på shortsen er stygg, men resten er helt ok (gitt at vi må ha reklame, selvsagt) Årets tall er også helt greie, slett ikke noe styggere enn fjorårets 45 graders-tall. Fatter ikke hvorfor shortsen ikke er mørkeblå. En fugl kvitret om at dette var et påfunn fra Arild T, men skal det være slik i all evighet? Oppsummering: Godt fornøyd med nye drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 15. Mars 2008 Del Skrevet 15. Mars 2008 Bortedrakta er helt jævlig ifølge ss.no Bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 16. Mars 2008 Del Skrevet 16. Mars 2008 Synes den ser litt døll ut, jeg. Men.... man kan jo bli vant til alt. Til forrige post: her er en smakebit.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 Kan de ikke like gjerne tatovere en puma og noen teleonor-logoer? Skal dette være en "gull-drakt"? Skeptisk, men må se dette live.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 er det sikkert at gull blir fargen på bortedraktene? finner ikke fargen i pumas sortiment for kommende sesong.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 er det sikkert at gull blir fargen på bortedraktene? finner ikke fargen i pumas sortiment for kommende sesong.. Ja, den blir sennepsgull. Et lite drawback er at drakta kun kommer med korte ermer. Det er lite gunstig f.eks tidlig og sent i sesongen. Men jeg tror det blir bra jeg. Har alltid syntes at Jons sennepsgulldrakt har vært fet, ihverfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 Ja, den blir sennepsgull. Et lite drawback er at drakta kun kommer med korte ermer. Det er lite gunstig f.eks tidlig og sent i sesongen. Men jeg tror det blir bra jeg. Har alltid syntes at Jons sennepsgulldrakt har vært fet, ihverfall. Kanskje det, men uansett synes jeg det er drawback med sennepsgull. Hva var grunnen til at vi droppet helhvit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 At Stabæk ikke gadd å mixe mellom hvite overdeler og hvite shorts, hvite overdeler og blå shorts, blå overdeler og hvit shorts, og blå overdel og blå shorts. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 At Stabæk ikke gadd å mixe mellom hvite overdeler og hvite shorts, hvite overdeler og blå shorts, blå overdeler og hvit shorts, og blå overdel og blå shorts. Hehe, jaja det må være et stoort problem... De kunne vel kanskje tenkt litt stil oppi det hele også? Sennepsgull er nistrist synes nå jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 17. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 17. Mars 2008 (endret) En fotballdrakt må bedømmes ut i fra hvordan dn ser ut på et helt lag, jeg tror det kommer til å se vanvittig tøft ut. En annen fordel er jo at ingen andre lag forbindes med fargen, og at den dermed blir vår egen, på samme måte som den blå og mørkeblå. edit:feil Endret 17. Mars 2008 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 17. Mars 2008 Del Skrevet 17. Mars 2008 Det er kanskje bare jeg som ikke klarer å se det for meg, men synes den hvite har satt sitt preg som bortedrakt i mange år og den blir vel forbundet med stabæk..?? Gult, gull, sennepsgull, svart, sølv er keeperfarger, ikke en drakt som skal representere klubben mener nå jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 18. Mars 2008 Del Skrevet 18. Mars 2008 jeg forbinder brann med fargen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Virker ikke som at spillerne er så veldig informert om nye draktregler de heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.7 18 Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Ved første øyekast ble jeg veldig overrasker over de nye gull-draktene. Min favoritt bla våre bortedrakter, var de hvite fra forrige sesong. Jeg liker utseende på disse nye, men tror jeg trenger till tid til å vende meg til fargen. Gjevnt over, liker jeg at resten er svart siste nytt fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/31/531086.html Endret 31. Mars 2008 av Mr.7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Var innom Stabæk-butikken tidligere i dag og slo av en prat med Jens. Han sa at puma hadde produsert altfor få av gull draktene til at de fikk mulighet til å selge dem. Han sa også at han regnet med at en NY bortedrakt allerede ville være på plass i vårsesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.7 18 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Det siste jeg hørte når det gjelder bortedrakter, var at stabæk ikke får lov til å spille med hvite overdeler lenger. Sikkery bare rykter som går, men uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2008 (endret) Det siste jeg hørte når det gjelder bortedrakter, var at stabæk ikke får lov til å spille med hvite overdeler lenger. Sikkery bare rykter som går, men uansett Foreslår at du blar omtrent 15 sider tilbake i denne tråden. Endret 31. Mars 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Hovedgreia handler om å ha en bortedrakt som fyller farvekravene til NFF og som samtidig er slik at den ikke fører til at vi må spille med blandingvarianter av borte- og hjemmedrakten. Det værste jeg vet er når vi spiller i de vanlig blå trøyene med hvite bukser eller med de hvite bortetrøyene med blå hjemmeshorts. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Gull er tull, wohoo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 31. Mars 2008 Del Skrevet 31. Mars 2008 Synn at det tydeligvis ikke blir gull-drakt salg Jeg ville ha jaja... det ble kanskje litt for stort bilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå