Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skiller meg vel som vanlig litt ut ved å mene at årets reklame, hvis den er slik som på bildet til stikka er det beste vi har hatt noensinne. Pergo-reklamen på shortsen er stygg, men resten er helt ok (gitt at vi må ha reklame, selvsagt) Årets tall er også helt greie, slett ikke noe styggere enn fjorårets 45 graders-tall. Fatter ikke hvorfor shortsen ikke er mørkeblå. En fugl kvitret om at dette var et påfunn fra Arild T, men skal det være slik i all evighet?

Oppsummering: Godt fornøyd med nye drakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sikkert at gull blir fargen på bortedraktene? finner ikke fargen i pumas sortiment for kommende sesong..

Ja, den blir sennepsgull. Et lite drawback er at drakta kun kommer med korte ermer. Det er lite gunstig f.eks tidlig og sent i sesongen. Men jeg tror det blir bra jeg. Har alltid syntes at Jons sennepsgulldrakt har vært fet, ihverfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den blir sennepsgull. Et lite drawback er at drakta kun kommer med korte ermer. Det er lite gunstig f.eks tidlig og sent i sesongen. Men jeg tror det blir bra jeg. Har alltid syntes at Jons sennepsgulldrakt har vært fet, ihverfall.

Kanskje det, men uansett synes jeg det er drawback med sennepsgull. Hva var grunnen til at vi droppet helhvit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Stabæk ikke gadd å mixe mellom hvite overdeler og hvite shorts, hvite overdeler og blå shorts, blå overdeler og hvit shorts, og blå overdel og blå shorts.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Stabæk ikke gadd å mixe mellom hvite overdeler og hvite shorts, hvite overdeler og blå shorts, blå overdeler og hvit shorts, og blå overdel og blå shorts.

Hehe, jaja det må være et stoort problem... De kunne vel kanskje tenkt litt stil oppi det hele også? Sennepsgull er nistrist synes nå jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fotballdrakt må bedømmes ut i fra hvordan dn ser ut på et helt lag, jeg tror det kommer til å se vanvittig tøft ut. En annen fordel er jo at ingen andre lag forbindes med fargen, og at den dermed blir vår egen, på samme måte som den blå og mørkeblå.

edit:feil

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje bare jeg som ikke klarer å se det for meg, men synes den hvite har satt sitt preg som bortedrakt i mange år og den blir vel forbundet med stabæk..?? Gult, gull, sennepsgull, svart, sølv er keeperfarger, ikke en drakt som skal representere klubben mener nå jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ved første øyekast ble jeg veldig overrasker over de nye gull-draktene. Min favoritt bla våre bortedrakter, var de hvite fra forrige sesong. Jeg liker utseende på disse nye, men tror jeg trenger till tid til å vende meg til fargen. Gjevnt over, liker jeg at resten er svart :rolleyes:

siste nytt fra dagbladet: http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/31/531086.html

Endret av Mr.7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Stabæk-butikken tidligere i dag og slo av en prat med Jens. Han sa at puma hadde produsert altfor få av gull draktene til at de fikk mulighet til å selge dem. Han sa også at han regnet med at en NY bortedrakt allerede ville være på plass i vårsesongen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste jeg hørte når det gjelder bortedrakter, var at stabæk ikke får lov til å spille med hvite overdeler lenger. Sikkery bare rykter som går, men uansett :huh:

Foreslår at du blar omtrent 15 sider tilbake i denne tråden.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedgreia handler om å ha en bortedrakt som fyller farvekravene til NFF og som samtidig er slik at den ikke fører til at vi må spille med blandingvarianter av borte- og hjemmedrakten. Det værste jeg vet er når vi spiller i de vanlig blå trøyene med hvite bukser eller med de hvite bortetrøyene med blå hjemmeshorts.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Drakter
  • Opprett ny...