Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Slik jeg har forstått det så får vi hvit bortedrakt neste sesong. Vi har ikke byttet design på hjemmedrakten vår på 4 sesonger. Får vi ny hjemmedrakt når vi flytter inn på Telenor Arena?

Brann tok jo helt av etter gullsesongen ifjor. Etter å ha hatt sin nye hjemmedrakt i kun en sesong byttet de den etter gullsesongen. Men ikke nok med det, de neste månedene kom det hele 9 nye draktsett. Kommer vi til å se noe av det samme?

Gulldrakt

Hjemmedrakt

Bortedrakt

Tredjedrakt

Jubileumsdrakt

Europa hjemme

Europa borte

Keeper hjemme

Keeper borte

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det så får vi hvit bortedrakt neste sesong. Vi har ikke byttet design på hjemmedrakten vår på 4 sesonger. Får vi ny hjemmedrakt når vi flytter inn på Telenor Arena?

Brann tok jo helt av etter gullsesongen ifjor. Etter å ha hatt sin nye hjemmedrakt i kun en sesong byttet de den etter gullsesongen. Men ikke nok med det, de neste månedene kom det hele 9 nye draktsett. Kommer vi til å se noe av det samme?

Gulldrakt

Hjemmedrakt

Bortedrakt

Tredjedrakt

Jubileumsdrakt

Europa hjemme

Europa borte

Keeper hjemme

Keeper borte

Nå misunner jeg dem ikke like mye for effektsalget. De er jo mer kommers enn Kiss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Trodde vi skulle spille med telenor på brystet. Synes å huske Daniel presenterte en drakt med telenor og propellen for en tid tilbake.

Uansett. Hvor mye er denne avtalen verdt? Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kanskje på tide å få tilbake den mørkeblå shortsen som Arild Thorp på egenhånd bestemte at vi ikke ville ha lenger?

Dine orgasmiske drømmer er oppfylt;

w-3435.jpg

Endret av elaang
r
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på tide å få tilbake den mørkeblå shortsen som Arild Thorp på egenhånd bestemte at vi ikke ville ha lenger?

w-3435.jpg

KONGEDRAKT!!! Må en tur i Stabækbutikken 2. mars jeg da^^ noen som har bilder av bortedrakten? Hører rykter om at vi får tilbake den hvite.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

w-3435.jpg

KONGEDRAKT!!! Må en tur i Stabækbutikken 2. mars jeg da^^ noen som har bilder av bortedrakten? Hører rykter om at vi får tilbake den hvite.

Det blir helt hvite bortedrakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke nok av bildene. Kongedrakt, rett og slett, bare synd med kragebenreklamene. Hey, noe må en da kunne pirke på. Men ajaj. Enig i at dette er den vakreste drakta i manns minne.

Edit: Forvekslet skulder med kragen.

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel endelig på tide å bytte ut drakta med grønn arm... denne så fet ut!

Syns ikke at den Telenor-reklamen var den verste! Såvidt jeg kan se, er det jo hvit og blå tekst/logo på mørkeblå bakgrunn. Fjorårets med hvit bakgrunn (hvis jeg ikke husker feil) var jo håpløs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Drakter
  • Opprett ny...