avløsen 4 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Lå ikke forrige hjemmedrakt på 600,- a? Gulldrakten min kosta vell 800,-, men det var vell et spesialtilfelle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 I år er det vel på tide å legge grønn arm og adidasstriper på hylla for meg og. Liker den nye drakten like godt som alle andre, selv om lyseblåfargen gjerne kunne vært noen nyanser mørkere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Det blir helt hvite bortedrakter. Herlig! Da blir det nok hvit drakt på meg. Elsket den hvite bortedrakten sist gang, blir nok like pen denne gangen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Kjempe bra drakt! Litt ergelig at jeg kjøpte både ny blaa og gulldrakt i fjor... men kanskje det blir en i år også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Lå ikke forrige hjemmedrakt på 600,- a? Gulldrakten min kosta vell 800,-, men det var vell et spesialtilfelle... Ifølge Stabakbutikken.no er prisen nå 700,- med reklametrykk. Vil du ha spillernavn/niummer koster det en femtilapp ekstra. Går ut fra at de holder seg på dette prisnivået også for årets drakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Kommer det en Stabækbutikk på Fornebu også? Det burde vel vært en på Sandvika Storsenter også. Tror denne drakta blir en stor suksess. Veldig fin. Regner med at det skal stå Arena Fitness bak samt MOT!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Sinnsykt fin drakt. Og jeg er enig i at det er den fineste vi har hatt! Da gjør jeg nok det samme som Sindre og legger den grønnermede drakta på hylla. Selvom jeg har jo fjorårets også. Har bare valgt å bruke den gamle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Sinnsykt fin drakt. Og jeg er enig i at det er den fineste vi har hatt! Da gjør jeg nok det samme som Sindre og legger den grønnermede drakta på hylla. Selvom jeg har jo fjorårets også. Har bare valgt å bruke den gamle E'kke mye som slår den gode gamle med KBank på brystet, men det gjør nok denne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
storeslem 1 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 De nye overdelene ser veldig mye lysere ut = ikke fint, eller er det bare lysforholdene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Det er utrolig hvor mye den nye shortsen gjør forskjell. Mørkeblå shorts er mye bedre: Ingen tvil. Dette er mye bedre. Men jeg synes fremdeles den lyse blåfargen virker mye lysere enn den klassiske adidasen? Men hvorfor lyseblå strømper? Og er det samme farge på strømpene som drakta? Men veldig bra shortsen har fått originalfargen tilbake og vi er kvitt alt det hvite på drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Men jeg synes fremdeles den lyse blåfargen virker mye lysere enn den klassiske adidasen? Er nok lysere enn draktene fra slutten av 90-tallet, men allikevel mørkere enn de draktene som vi hadde før den tid. Synes design og fargevalg er tilnærmet perfekt og reklamen er ikke skjemmende. Når stoffet i tillegg skal være med bedre og luftigere kvalitet enn tidligere puma-utgaver, så kan det vel knapt bli bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 28. Februar 2009 Del Skrevet 28. Februar 2009 Veldig fin drakt det her, men jeg skulle gjerne sett at det var striper over hele baksiden, og ikke det oppholdet som er ved draktnummeret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Veldig fin drakt det her, men jeg skulle gjerne sett at det var striper over hele baksiden, og ikke det oppholdet som er ved draktnummeret. Det er ikke lov for noen lag det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 1. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2009 (endret) Veldig fin drakt det her, men jeg skulle gjerne sett at det var striper over hele baksiden, og ikke det oppholdet som er ved draktnummeret. Det er ikke lov for noen lag det. Latterlig regel som det har vært mye protester mot blant tradisjonsrike "stripelag". Begrunnelsen er at nummeret blir mer tydelig og drakten har et ryddigere utseende. Athletic Bilbao lagde en "protestdrakt" mot dette forslaget. Så stygg som mulig men med firkant på ryggen for at nummeret skulle bli tydelig. Endret 1. Mars 2009 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 1. Mars 2009 Del Skrevet 1. Mars 2009 Fin drakt, minner litt om draktene til Inter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 7. Mars 2009 Del Skrevet 7. Mars 2009 Noen som vet når det vil være mulig å få kjøpt de nye draktene i nettbutikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen? Får høre fra sentralt hold at vi skal spille med navn hele sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen? Får høre fra sentralt hold at vi skal spille med navn hele sesongen Hurra Det virker litt mer profesjonelt med navn - uansett hva andre her måtte mene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 8. Mars 2009 Del Skrevet 8. Mars 2009 Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen? Får høre fra sentralt hold at vi skal spille med navn hele sesongen Hurra Det virker litt mer profesjonelt med navn - uansett hva andre her måtte mene Hurra fra meg også Akkurat da jeg lurte som mest på hvorfor det ikke var navn på draktene i fjor flesket vi til med "Arena Fitness", og ja, jeg skjønner seff draktreklameinntekter og bla bla bla, men det er mye penere med navn. Dessuten får vel Arena Fitness uansett nok eksponering nå. High five for den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen? Får høre fra sentralt hold at vi skal spille med navn hele sesongen hurra! endelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Årets drakt er så gjennomført herlig at Stabæk burde blitt tilbudt walk-over til CL-gruppespillet slik at storklubber og deres fans ute i Europa kunne fått oppleve skikkelig draktdesign. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Årets drakt er så gjennomført herlig at Stabæk burde blitt tilbudt walk-over til CL-gruppespillet slik at storklubber og deres fans ute i Europa kunne fått oppleve skikkelig draktdesign. Hør hør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Hurra Det virker litt mer profesjonelt med navn - uansett hva andre her måtte mene Du glemte "ti fingre i bakken!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvordan er årets bortedrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvordan er årets bortedrakt? Så vidt jeg vet helt hvit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvordan er årets bortedrakt? Så vidt jeg vet helt hvit Og når blir den tilgjengelig for salg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Kjøpte drakt i går. Hadde planer om langermet, men endte opp med kort. Hvorfor har de laget langermet med tighte ermer og ikke som de alltid har vært? Endret 13. Mars 2009 av roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Kjøpte drakt i går. Hadde planer om langermet, men endte opp med kort. Hvorfor har de laget langermet med tighte ermer og ikke som de alltid har vært? Fordi det er 3ndy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er årets bortedrakt? Så vidt jeg vet helt hvit Jaja, da blir det iallefall ikke gull i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå