Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I år er det vel på tide å legge grønn arm og adidasstriper på hylla for meg og. Liker den nye drakten like godt som alle andre, selv om lyseblåfargen gjerne kunne vært noen nyanser mørkere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå ikke forrige hjemmedrakt på 600,- a? Gulldrakten min kosta vell 800,-, men det var vell et spesialtilfelle...

Ifølge Stabakbutikken.no er prisen nå 700,- med reklametrykk. Vil du ha spillernavn/niummer koster det en femtilapp ekstra.

Går ut fra at de holder seg på dette prisnivået også for årets drakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt fin drakt. Og jeg er enig i at det er den fineste vi har hatt! Da gjør jeg nok det samme som Sindre og legger den grønnermede drakta på hylla. Selvom jeg har jo fjorårets også. Har bare valgt å bruke den gamle ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt fin drakt. Og jeg er enig i at det er den fineste vi har hatt! Da gjør jeg nok det samme som Sindre og legger den grønnermede drakta på hylla. Selvom jeg har jo fjorårets også. Har bare valgt å bruke den gamle ;)

E'kke mye som slår den gode gamle med KBank på brystet, men det gjør nok denne :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er utrolig hvor mye den nye shortsen gjør forskjell. Mørkeblå shorts er mye bedre:

drakter.jpg

Ingen tvil. Dette er mye bedre. Men jeg synes fremdeles den lyse blåfargen virker mye lysere enn den klassiske adidasen?

Men hvorfor lyseblå strømper?

Og er det samme farge på strømpene som drakta?

Men veldig bra shortsen har fått originalfargen tilbake og vi er kvitt alt det hvite på drakta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg synes fremdeles den lyse blåfargen virker mye lysere enn den klassiske adidasen?

Er nok lysere enn draktene fra slutten av 90-tallet, men allikevel mørkere enn de draktene som vi hadde før den tid.

Synes design og fargevalg er tilnærmet perfekt og reklamen er ikke skjemmende. Når stoffet i tillegg skal være med bedre og luftigere kvalitet enn tidligere puma-utgaver, så kan det vel knapt bli bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin drakt det her, men jeg skulle gjerne sett at det var striper over hele baksiden, og ikke det oppholdet som er ved draktnummeret.

Det er ikke lov for noen lag det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin drakt det her, men jeg skulle gjerne sett at det var striper over hele baksiden, og ikke det oppholdet som er ved draktnummeret.

Det er ikke lov for noen lag det.

Latterlig regel som det har vært mye protester mot blant tradisjonsrike "stripelag". Begrunnelsen er at nummeret blir mer tydelig og drakten har et ryddigere utseende. Athletic Bilbao lagde en "protestdrakt" mot dette forslaget. Så stygg som mulig men med firkant på ryggen for at nummeret skulle bli tydelig.

athletic_bilbao_camiseta_error.jpg

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen?

Får høre fra sentralt hold at vi skal spille med navn hele sesongen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det meningen at vi skal spille med navn nå? eller har det bare vært i treningskampene og i supercupen?

Hurra ;)

Det virker litt mer profesjonelt med navn - uansett hva andre her måtte mene ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra ;)

Det virker litt mer profesjonelt med navn - uansett hva andre her måtte mene ;)

Hurra fra meg også :)

Akkurat da jeg lurte som mest på hvorfor det ikke var navn på draktene i fjor flesket vi til med "Arena Fitness", og ja, jeg skjønner seff draktreklameinntekter og bla bla bla, men det er mye penere med navn. Dessuten får vel Arena Fitness uansett nok eksponering nå. High five for den!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hurra! endelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets drakt er så gjennomført herlig at Stabæk burde blitt tilbudt walk-over til CL-gruppespillet slik at storklubber og deres fans ute i Europa kunne fått oppleve skikkelig draktdesign.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets drakt er så gjennomført herlig at Stabæk burde blitt tilbudt walk-over til CL-gruppespillet slik at storklubber og deres fans ute i Europa kunne fått oppleve skikkelig draktdesign.

Hør hør

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte drakt i går. Hadde planer om langermet, men endte opp med kort.

Hvorfor har de laget langermet med tighte ermer og ikke som de alltid har vært?

Endret av roger
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Drakter
  • Opprett ny...