stephanois 2 828 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 en liten quiz når vi diskuterer draktfarger! Hvilken farge var det på Stabæks reservedraktsett i 92? En øl til den som svarer rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 grønne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Rosa.... ????????????????????????? Ja, det er jo "kult" å kle opp spillerne som Barbie-dukker! Endret 20. Desember 2006 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa.... ????????????????????????? Ja, det er jo "kult" å kle opp spillerne som Barbie-dukker! Her har vi noen av barbie-dukkene: Og her noen av fansen deres: Og før du sier noe mer: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa.... ????????????????????????? Ja, det er jo "kult" å kle opp spillerne som Barbie-dukker! Her har vi noen av barbie-dukkene: Og her noen av fansen deres: Og før du sier noe mer: Det er jo også et perspektiv å se det fra, mener bare at rosa er en farge som passer til jenter og jeg forbinner aller mest med keege Bærums ungdommer med rosa bånd og rosa skjorter... Ingenting imot Bærums ungdom(er jo en selv), men hva i all verden er kult med rosa drakter??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Jeg synes de rosa draktene er pene, og i tillegg noe utenom det vanlige som gjør at vi skiller oss litt ut fra alle de andre... Det gjør heller ikke noe at folk utenbys assosierer det med Bærumskeegiser, det er bare artig Endret 20. Desember 2006 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa er IKKE kult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henerik 0 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa er for meg fargen for det kvinnerlige kjønn. Hvis du ser en barnebursdag ser du at ALLE jentene er rosa prinsesser og ALLE gutta er batman eller lignenede. Skal vi kle ut spillerne våre som rosa prinsesser? tror ikke det. En annen ting er. Tenk hvaslags beskjed vi hadde sendt ut?.... ikke et eneste lag i feks champions eller andre cuper hadde respektert oss. Ingen grunn i å skaffe oss selv et enda større rykte om å være Blærumslag heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 VI ER BLAA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa drakter kunne fått meg til å gjøre noe så ekstremt som å boikotte bortekamper.. Æsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Rosa er for meg fargen for det kvinnerlige kjønn. Hvis du ser en barnebursdag ser du at ALLE jentene er rosa prinsesser og ALLE gutta er batman eller lignenede. Skal vi kle ut spillerne våre som rosa prinsesser? tror ikke det. En annen ting er. Tenk hva slags beskjed vi hadde sendt ut?.... ikke et eneste lag i feks champions eller andre cuper hadde respektert oss. Ingen grunn i å skaffe oss selv et enda større rykte om å være Blærumslag heller! Så du mener at ingen respekterer Juventus eller Palermo? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste pleier å vokse fra ''gutte/jentefarge''-konseptet etterhvert... Til Flexi Knut; ja, vi er blaa, og det er da den fargen vi har på hjemmedrakten, den vi bruker i noe sånt som 80-90% av kampene, men innimellom møter vi lag som også har blått i sitt draktsett, så da er vi pent nødt til å bruke et draktsett i en annen farge. Ja, mot viking kan vi nok bruke en lyseblå drakt, men mot vaalerengens lysere blåfarge tror jeg det blir vanskeligere å se forskjell... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 At jeg la ut Palermobilder var ikke et bidrag i diskusjonen om våre bortedrakter. Om de ikke kan være lyseBlaa må vi fortsette å være hvite. Men jeg prøvde bare å si at rosa kan være kult. Argumenter som gutte/jente-farge er iallefall håpløs. Menn fra Palermo er vel noe av det mest macho i den europeiske kulturen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henerik 0 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Så du mener at ingen respekterer Juventus eller Palermo? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste pleier å vokse fra ''gutte/jentefarge''-konseptet etterhvert... Er ikke så gammel så tar den, men ser hvordan det jeg sa kan misstolkes. Må innrømme jeg ikke har hørt om Palermo før så det er sagt. Juventus har vunnet sin respekt, men det jeg mener er at Stabekk har jo ikke vist seg frem ordentlig enda i internasjonal skala sånn som rosenborg har gjort mer av(vil at når det skjer skal det skje i blått).... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Det som redder Palermo sine drakter er at de har svart shorts, og at de faktisk har en rosa logo! Hadde du brukt en hvit eller rosa short ville det sett vulgert og perverst ut. Uansett er rosa Palermo sin farge og sånn har det alltid vært. At vi i Stabæk plutselig skulle switche over til rosa drakter og svarte på bortekamper i stedet for hvitt (som jeg heller ikke er noe fan av), ville for meg blitt helt absurd. Rosa har ingenting med klubben vår å gjøre og jeg håper virkelig at det aldri vil få det heller. Dette har ingenting med at jeg syns at rosa er en jentefarge. Dette har noe med at jeg syns det er teit at vi plutselig, helt ut av det blaa, skal bytte om til rosa bortedrakter fordi noen syns det er hipt eller stilig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Da setter vi strek ved rosadebatten.. Men tenk dere hvis vi bytter ut de mørkeblå og blå stripene på hjemmedrakten med lyseblå og hvite striper isteden! Det ville sikkert blitt utrolig fint! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Eller hva med gule bortedrakter? Det er jo gult i logoen... hmm.. Hadde kanskje blitt litt for "mossaktig".. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Det ville blitt omtrent sånn: Tror det hadde blitt aller finest med striper i lyseblått og endalysereblått med mørkeblå shorts og strømer til. Det hadde nok blitt godkjent mot lag som Vålerenga og Molde og, for forskjellen blir stor når short og strømper er helt forskjellige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2006 (endret) Rosa er for meg fargen for det kvinnerlige kjønn. Hvis du ser en barnebursdag ser du at ALLE jentene er rosa prinsesser og ALLE gutta er batman eller lignenede. Skal vi kle ut spillerne våre som rosa prinsesser? tror ikke det. En annen ting er. Tenk hva slags beskjed vi hadde sendt ut?.... ikke et eneste lag i feks champions eller andre cuper hadde respektert oss. Ingen grunn i å skaffe oss selv et enda større rykte om å være Blærumslag heller! Så du mener at ingen respekterer Juventus eller Palermo? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste pleier å vokse fra ''gutte/jentefarge''-konseptet etterhvert... Til Flexi Knut; ja, vi er blaa, og det er da den fargen vi har på hjemmedrakten, den vi bruker i noe sånt som 80-90% av kampene, men innimellom møter vi lag som også har blått i sitt draktsett, så da er vi pent nødt til å bruke et draktsett i en annen farge. Ja, mot viking kan vi nok bruke en lyseblå drakt, men mot vaalerengens lysere blåfarge tror jeg det blir vanskeligere å se forskjell... Yo, det handler om ressspekt. Det viktigste er hva de kule lagene i Europa gjør. Jeg synes tysk fotball er dritkult, og mitt favorittlag er Werder Bremen. Endret 20. Desember 2006 av AndersBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Lyseblå bortedrakter har jo vært snakket om tidligere - og det virket ikke akkurat som kontoret snappet opp det. Det er vel bare å høre med NFF for sikkerhets skyld, og sette igang. Helt klart lyseblå drakter! Selv vil jeg ha alt lyseblått, både drakt, shorts og strømper. Mener å huske at vi har brukte brune keeperdrakter(rotevatn?) en gang også - herlig smakløst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Interessant diskusjon, men trenger egentlig klubben et alternativ? Jeg regner med at dette fører med seg noe ekstra kostnader, og først og fremst bør vi vel konsentrere oss om å vinne serien? Skjønt det er jo fotballferie og dette er jo en uformell prat, og jeg antar også at fri fantasi faller under ytringsfrihet, så siden jeg hadde ledig tid i går: Hjemme: Med sølv istedenfor hvit: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hjemme1ced6.png Med sølv istedenfor hvit: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hjemme2cbi4.png Med sølv istedenfor hvit: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hjemme3bwc6.png Med sølv istedenfor hvit: http://img510.imageshack.us/my.php?image=hjemme4brg9.png Borte: Med sølv: http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte1bfl2.png Med 'gull': http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte1cfx6.png Med sølv: http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte2bvv7.png Med 'gull': http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte2cjz3.png Med sølv: http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte3bry0.png Med 'gull': http://img510.imageshack.us/my.php?image=borte3cqr5.png Det ble kanskje litt mange det, men uansett er den originale hjemmedrakten er den fineste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Lyseblå bortedrakter har jo vært snakket om tidligere - og det virket ikke akkurat som kontoret snappet opp det. Det er vel bare å høre med NFF for sikkerhets skyld, og sette igang. Helt klart lyseblå drakter! Selv vil jeg ha alt lyseblått, både drakt, shorts og strømper. Mener å huske at vi har brukte brune keeperdrakter(rotevatn?) en gang også - herlig smakløst! Var det ikke Frode Olsen som var en klöpper i å bestille seg säre keeperdraktfarger? Tilbake til topic: Aksjon for blåe bortedrakter. Kan ikke noen med litt over middels Photoshop-evner illustrere hvordan dette blir? Ta utgangspunkt i hoveddrakten, bytt ut mörkeblå med lyseblå, og mellomblå med hvitt! Bruk gjerne et av de eksisterende spillerportrettbildene som utgangspunkt så vi ser hvordan våre helter kler andre farger. Blir manipuleringsresultatet bra er det bare å sende bildet til kontoret, eller rett til Puma Norge for den saks skyld :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Hvorfor byttet vi drakter i sin tid egentlig? Endret 21. Desember 2006 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Interessant diskusjon, men trenger egentlig klubben et alternativ? Jeg regner med at dette fører med seg noe ekstra kostnader, og først og fremst bør vi vel konsentrere oss om å vinne serien? Skjønt det er jo fotballferie og dette er jo en uformell prat, og jeg antar også at fri fantasi faller under ytringsfrihet, så siden jeg hadde ledig tid i går: Hjemme: Borte: Denne likte jeg, men det er mulig blåfargen må väre enda litt lysere for å få den godkjent? Aner ikke hva "kravet til forskjell" er! Når det gjelder kostnader så skal det vel uansett kjöpes inn et bortelags sett. Om dette er helhvitt eller hvitt og lyseblått kan vel ikke väre så stor forskjell?? Endret 21. Desember 2006 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) http://img510.imageshack.us/my.php?image=hjemme4brg9.png den hadde vært råååå tøff og hatt! den MOT logoen ødelegger litt tho den stygge rødfargen passer ikke inn Endret 21. Desember 2006 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Interessant diskusjon, men trenger egentlig klubben et alternativ? Jeg regner med at dette fører med seg noe ekstra kostnader, og først og fremst bør vi vel konsentrere oss om å vinne serien? Skjønt det er jo fotballferie og dette er jo en uformell prat, og jeg antar også at fri fantasi faller under ytringsfrihet, så siden jeg hadde ledig tid i går: Hjemme: Borte: Denne likte jeg, men det er mulig blåfargen må väre enda litt lysere for å få den godkjent? Aner ikke hva "kravet til forskjell" er! Når det gjelder kostnader så skal det vel uansett kjöpes inn et bortelags sett. Om dette er helhvitt eller hvitt og lyseblått kan vel ikke väre så stor forskjell?? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Hva med rosa bortedrakt? Ala Juve og Palermo... Det hadde vært småfett! Pappaguttene fra Blærum i rosa liksom Rosa bortedrakt hadde IKKE vært fett i det hele tatt. Hepp, Selvsagt hadde det vært dritfett! Tenk deg all tynen vi hadde fått i på ullevåll med rosa drakter foran klanen. Hehe, vakker tanke! Alt er bedre enn de kjedelige hvite vi har nå! En IFK variant er heller ikke å forakte! @ringo IFK har røde bortedrakter(..). Den dagen gutta løper ut på banen i røde drakter skal jeg tvinge styret til å spise en keeperdrakt, med albueputer og alt! Men hvis du tenkte på blå- og hvitstripete er jeg enig, men med lysere blåfarge, ellers tror jeg ikke den går gjennom hos NFF. Ren lyseblå hadde også vært kult, men synes hjemme- og bortedraktene skal ligne på hverandre i mønster. Da blir det jo noe som dette, som vi har vært inne på.. Hadde vært fett tror jeg.. [ Endret 21. Desember 2006 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Synes helt lyseblaa er mye fetere enn striper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Interessant diskusjon, men trenger egentlig klubben et alternativ? Jeg regner med at dette fører med seg noe ekstra kostnader, og først og fremst bør vi vel konsentrere oss om å vinne serien? Skjønt det er jo fotballferie og dette er jo en uformell prat, og jeg antar også at fri fantasi faller under ytringsfrihet, så siden jeg hadde ledig tid i går: Hjemme: Borte: Denne likte jeg, men det er mulig blåfargen må väre enda litt lysere for å få den godkjent? Aner ikke hva "kravet til forskjell" er! Når det gjelder kostnader så skal det vel uansett kjöpes inn et bortelags sett. Om dette er helhvitt eller hvitt og lyseblått kan vel ikke väre så stor forskjell?? ? Den her var seriøst driiitfet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2006 (endret) Synes helt lyseblaa er mye fetere enn striper.... Hvis noen føler for å legge til Stabæk-logo og plassere Alan (han er vel den eneste som får plass) inni drakten, så vær så god. Rakk ikke det akkurat nå. En kombinasjon av de hadde nok blitt flott. Bytte ut det hvite med den lyseste blåfargen. Altså omtrent noe som dette er det jeg håper vi får se som bortedrakt: Endret 21. Desember 2006 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2006 Del Skrevet 21. Desember 2006 Dden her er også rimelig fet: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå