Gå til innhold

Hvilken klubb missliker vi mest?

Vega
 Del

Hvem missliker vi mest?  

87 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

jeg missliker egentlig ingen, men jeg misliker både Rosenborg og Sogndal ganske så mye...Det at jeg i dag må kjøre til Trondheim for å tilbringe helgen i barteland gjør ikke saken bedre! Heldigvis er Stabækmerket godt plassert bak på bagajselokket til bilen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske misfornøyd med Independiente for tiden. Men hvis vi skal begrense oss til norsk fotball blir det vanskeligere. I utgangspunktet er jo alle andre lag enn Stabæk bare søppel. Mulig jeg kan finne litt sympati for Lyn og Start hvis jeg kjenner godt etter, men nei... Bare søppel der også.

Det tradisjonelle hatet mot RBK begynner forresten å gå over i likegyldighet. Før ble jeg glad hvis f.eks. Viking eller Odd tok poeng fra RBK, men nå er det krise hvis RBK gir fra seg poeng til våre konkurrenter.

Og til Daniel B: Du er jaggu seig som ikke begynner å bli lei av at RBK vinner hvert jævla år før nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske misfornøyd med Independiente for tiden.

Kan jo skjønne det. Var jo ikke i nærheten av å følge opp mesterskapet før nyttår, og endte jo med kun tre lag bak seg. Ble vel litt murring blant alle "stjernene" de hadde kjøpt inn.

Skal jo bli interessant å se om klubben har noen muligheter i Copa Libertadores. Dog ingen ting som tyder på at klubben skal komme opp mot gammel storhet.

Her hjemme misliker jeg Nesøya, men siden laget manglet i avstemningen plukket jeg ut Vålerengen (dog misliker og misliker) :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 år senere...

Stemte på Odd. Ikke det at jeg hater dem, men det er en totalt intetsigende og sjarmløs klubb.

Tror det hadde gått mange uker før noen merket det hvis de forsvant. Forøvrig så har det en midtbanespiller jeg har litt problemer med.

Når det gjelder FC Oslo og Vålerengen så er vel heller ingen av de blandt favorittene, men jeg tror det er bra for norsk fotball at man har noen store derbyer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter ikke at det går an å lage en avstemmingstråd om dette. Svaret er så utvilsomt Vålerenga. Jeg har brukt utrolig mye tid på å forklare hvorfor jeg hater Enga, så det gidder jeg ikke gjenta.

Forøvrig følger jeg opp innlegget om Sør-Afrikansk fotball med å si at laget jo må være SuperSport United. De har riktignok ikke åpnet helt topp i Castle Premiership i år (jepp - ølmerke i navnet på serien; hadde ikke "Ringnes-ligaen" vært kult?), men laget som har navn etter verdens beste sportskanal på TV fortjener sympati. SuperSport består av fem faste kanaler og minst tre avlastningskanaler. SuperSport 3 sender ALLTID fotball, og 5, 6 og 7 slår til når det er flere kamper samtidig. Alt fra England, Spania, Champions League, VM-kvalifisering etc og selvfølgelig Castle-serien.

Men det har lite med denne tråden å gjøre. Hater Enga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med fasinasjonen for argentinsk klubbfotball sånn plutselig? Har ikke vært mye snakk om det her inne tidligere. Er det FK Fotball ringvirkninger?

Hvem er stjernespilleren(e) til Independiente om dagen? Enda en ny Maradona på gang? Han er vel kanskje i Barca han, lille Leonel Messi. For en fyr.

Hater Enga selvsagt. Har heller aldri hatt noe godt forhold til Odd, som følge av ytterst få poeng mot Herøya FC opp igjennom. LSK, Molde og Tromsø har jeg heller aldri hatt sansen for.

Jeg har ikke noe sterkt hatforhold til RBK, for så lenge ikke vi vinner serien TL, så er det like greit at RBK vinner. Og de har jo også vært en foregangsfigur for norsk klubbfotball.

Start er et lag med sjarm, og jeg håper inderlig de vinner gullet i år. Selv om jeg ikke har helt troen.

Men, det viktigste for meg er å DIGGE de blaa fremfor alt. De andre er motstandere til for å spille ball i hatt med.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en stemme til Enga fra meg også!

Selv om jeg ikke liker RBK og spesielt duoen Bratseth/Skutle, kan man objektivt sett ikke komme bort i fra at de har fått til imponerende mye!

Håper Start vinner! Når RBK nå for første gang på lenge ikke vinner, hadde det vært dumt om den gleden skulle overskygges av at Enga vinner.

Ellers har IL Tufte blitt en ny favoritt, etter Stabæk selvfølgelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvilken klubb missliker vi mest?
  • Opprett ny...