fredrik staubo 2 Del Skrevet 2. August 2003 Del Skrevet 2. August 2003 jeg ser at jeg igjen har fått canal+ som prøvekanal. (har kabel) sist jeg hadde det gikk brann-stabæk der. noen som vet om odd-stabæk går der også? :?: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. August 2003 Del Skrevet 2. August 2003 Nei. Men kampen er jo flyttet til mandag fordi den skal vises på TV så det er jo ikke helt usannsynlig da, siden Canal+ har rettighetene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 3. August 2003 Del Skrevet 3. August 2003 jeg ser at jeg igjen har fått canal+ som prøvekanal. (har kabel) sist jeg hadde det gikk brann-stabæk der. noen som vet om odd-stabæk går der også? :?: Nei, eller jo, jeg vet...:-) Odd-kampen går ikke på Canal + Zap (som er prøvekanalen), men derimot på vanlig Canal+. Idag vises LSK-Molde der, mens det ser ut til at Glimtkampen kan sees der fredag 15. Men klokka 22?? http://www.canalplus.no/misc/zap/index.asp Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 3. August 2003 Del Skrevet 3. August 2003 ser ut til at Glimtkampen kan sees der fredag 15. Men klokka 22??Elaang Glimt kampen begynner 20:00, men det er vanlig at Canal+ viser kampen direkte, og i opptak rett etter kampslutt. Ser ingen grunn til at de ikke gjør det på fredagen også. Bli heller med til Odd og Bodø, så slipper man å stresse med å finne tv-kanaler som viser kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg