Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Det var morro med tidenes match på Falkum, men synd at Martin klarte å pådra seg karantene!

Hvem tar plassen til Martin mot LSK?

Michelsen sentralt og Fazlagic inn på kanten?

Clausen?

:?:

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På laget mot Ålesund er heldigvis Andre Muri byttet ut etter lang tids sommerdvale, makan til unkonsentrert spill til tider fra han ass. IA i midten med Kjølo og Skjønsberg på høyrebacken støtter jeg fullt ut. Martin sin erstatter på søndag er jeg dog mer usikker på, å trekke Peter Sand tilbake til midten igjen mot krigerlaget LSK høres vel ikke helt dumt ut mener jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du den innformasjonen fra?

Det står på www.stabak.no

Vi har prøvd å legge ut nyheter på www.stabaek.no, men det er visst en feil som skal bli rettet opp i løpet av morgendagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener Gaute bør ta i bruk 4-2-3-1taktikken sin fra Constant Vanden Stockstadion i Bruxelles, som var sist gang Martin var utestengt. Sett Kjølø opp på dm sammen med Steners og Peter i den offensive midtbanerollen. Hvem som skal spille høyre midtbane er jeg litt usikker på, men synes kanskje det er på tide at Henning skal få prøve seg fra start.

Knudsen

Morten - IAO - Muri - Holter

Kjølø - Steners

Hauger - Peter - Samir

Finnsi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ist gang Martin var utestengt var jo i kampen mot Anderlecht på Ullevål.

Ooops, dette var da en stygg feil fra din side. Martin sonet i bortekampen mot Anderlect pga det røde kortet han fikk i Belfast.

Jeg synes Gaute bør kjøre samme backrekke som mot Odd og så sette inn IA på midtbanen. Thomas og Tom på kantene og Peter og Branimir på topp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sexxes:

Andresen var utestengt for to kamper etter det røde kortet i Belfast. Per defenisjon var dette samme karantene og dermed forrige gang han var utestengt. Forrige kamp han var suspendert fra var riktignok hjemmekampen ja..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvem erstatter Martin på søndagen?
  • Opprett ny...