@ringo 22 168 Del Skrevet 5. August 2003 Del Skrevet 5. August 2003 Hepp, Det var morro med tidenes match på Falkum, men synd at Martin klarte å pådra seg karantene! Hvem tar plassen til Martin mot LSK? Michelsen sentralt og Fazlagic inn på kanten? Clausen? :?: @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. August 2003 Del Skrevet 5. August 2003 Tipper IA tar plassen til Martin og at Morten igjen får starte på back-plassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 På laget mot Ålesund er heldigvis Andre Muri byttet ut etter lang tids sommerdvale, makan til unkonsentrert spill til tider fra han ass. IA i midten med Kjølo og Skjønsberg på høyrebacken støtter jeg fullt ut. Martin sin erstatter på søndag er jeg dog mer usikker på, å trekke Peter Sand tilbake til midten igjen mot krigerlaget LSK høres vel ikke helt dumt ut mener jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 Hvor har du den innformasjonen fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 Hvor har du den innformasjonen fra? Det står på www.stabak.no Vi har prøvd å legge ut nyheter på www.stabaek.no, men det er visst en feil som skal bli rettet opp i løpet av morgendagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 Jeg mener Gaute bør ta i bruk 4-2-3-1taktikken sin fra Constant Vanden Stockstadion i Bruxelles, som var sist gang Martin var utestengt. Sett Kjølø opp på dm sammen med Steners og Peter i den offensive midtbanerollen. Hvem som skal spille høyre midtbane er jeg litt usikker på, men synes kanskje det er på tide at Henning skal få prøve seg fra start. Knudsen Morten - IAO - Muri - Holter Kjølø - Steners Hauger - Peter - Samir Finnsi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 Sist gang Martin var utestengt var jo i kampen mot Anderlecht på Ullevål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 ist gang Martin var utestengt var jo i kampen mot Anderlecht på Ullevål. Ooops, dette var da en stygg feil fra din side. Martin sonet i bortekampen mot Anderlect pga det røde kortet han fikk i Belfast. Jeg synes Gaute bør kjøre samme backrekke som mot Odd og så sette inn IA på midtbanen. Thomas og Tom på kantene og Peter og Branimir på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 sexxes: Andresen var utestengt for to kamper etter det røde kortet i Belfast. Per defenisjon var dette samme karantene og dermed forrige gang han var utestengt. Forrige kamp han var suspendert fra var riktignok hjemmekampen ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg