Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har sett Hauge bedre jeg også, men han var da ikke så dårlig

Enig, men han og linjekumpanene hadde jaggu flere merkelige avgjørelser.

Som f.eks. når man blåser for offside når ballen ikke er i nærheten av å bli spilt gjennom, men på tvers/bakover ift til spissen (som riktignok ligger i offside-posisjon). Skjønn det, den som kan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke en topp dommer i går...

når det gjelder det gulekortet til andresen så fikk jo han det fordi han ikke godtok at innkastet var odd sitt og brukte kjeften deretter. muligens skulle rambekk hatt gult kort i situasjonen også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til at Terje Hauge var skikkelig dårlig igår.

Han skal ha for at han innrømmer feil i ettertid. Tenker spesielt på den anuleringen vi fikk i første omgang. Dommern sier til Budstikka at målet skulle vært godkjent.

Se link:

http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=110461

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje Hauge hadde en dårlig dag på jobben, enkelt og greit. I en egentlig lettdømt kamp presterte han flere kontroversielle avgjørelser, og mangel på avgjørelser. At han beklager å ha snytt oss for et mål er greit nok, men kortet til Martin "fordi han sa Nei! og så sint ut" ETTER å ha blitt dytta til av en Odd-spiller er mer enn latterlig.

Hauge kan bedre enn dette. Jeg tror ikke han forsøkte å være partisk i kampen - han pleier å ha god integritet. Men som sagt, dette var en svak kamp av Hauge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Terje Huage var da ikke så dårlig?
  • Opprett ny...