Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alan var veldig god. Han driblet flest og hadde svært få feilpasninger i en kamp preget av dårlig pasningskvalitet.

det var fordi han aldri sentret;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hvilken spiller! Han blir bare bedre og bedre. Mike skal slite med å få spille når han er tilbake...

Jepp, jeg er ganske trygg på at Pontus spiller neste kamp, håper bare at minst en av IA / Mike er klar til det, hvis ikke har vi 3 av 4 mann ute i bakre firer (Tom med 3 gule). Vi kan selvfølgelig trekke Keller tilbake og bruke PFO - men han har heller ikke vist seg fra sin beste side i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Han er akkurat så god som jeg hadde håpet/trodd på forhånd. Hvis han stevner frem slik han har startet kan han vise seg å være siste skudd på stammen over veldig smarte signeringer Stabæk har gjort.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvilken spiller! Han blir bare bedre og bedre. Mike skal slite med å få spille når han er tilbake...

Jepp, jeg er ganske trygg på at Pontus spiller neste kamp, håper bare at minst en av IA / Mike er klar til det, hvis ikke har vi 3 av 4 mann ute i bakre firer (Tom med 3 gule). Vi kan selvfølgelig trekke Keller tilbake og bruke PFO - men han har heller ikke vist seg fra sin beste side i år.

Ser ut som du traff her, ref dagens budstikke.

Personlig håper jeg pfo spiller, presterer og får litt selvtillit. Ikke minst for markedsverdien ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, det begynner å bli tynt befolket med pfo ute. Må si jeg er j.. glad vi har Pontus, noe særlig bedre valuta for penga er det ikke lett å få. Pris < 1/10 av PFO, verdi for oss: mange ganger større!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen for en spiller Pontus har blitt, banens klart beste i dag!

Hepp,

Han har vært strålende, pasningspresisjonen hans må være blandt de beste i ligaen uansett posisjon på banen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod ikke Tom over i dag a? Da kan han vel spille neste kamp??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt latterlig bra kamp idag!

Årets kjøp i tippeligaen?

Nei , det er jo Keller full kontroll hele kampen, Pontus kommer på en god 2`ndre plass.

Vi har det beste laget i tl Pontus gjør en knallkamp hyll hyll

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod ikke Tom over i dag a? Da kan han vel spille neste kamp??

Jo, men se på dato for mitt forrige innlegg, det var denne kampen Tom måtte stå over- han er tilbake mot Aalesund. Pontus bare vokser og vokser, i tillegg har vi Tommy tilbake i form. Dette ser bra ut nå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , det er jo Keller full kontroll hele kampen, Pontus kommer på en god 2`ndre plass.

Keller var ikke like god som han har vært tidligere. synes både han ikke var god nok fremover. En annen ting som ikke fungerte var somen på kant - kjør mannen inn på sentral midt hvor han briljerer.

Pontus er klart denne matchens store spiller. Spørsmålet nå er hvordan midtstopperplassene blir fordelt når IA og mike skal inn igjen. Jeg mistenker at mike kanskje ikke kommer tilbake igjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keller var ikke like god som han har vært tidligere. synes både han ikke var god nok fremover. En annen ting som ikke fungerte var somen på kant - kjør mannen inn på sentral midt hvor han briljerer.

Pontus er klart denne matchens store spiller. Spørsmålet nå er hvordan midtstopperplassene blir fordelt når IA og mike skal inn igjen. Jeg mistenker at mike kanskje ikke kommer tilbake igjen...

Du har et poeng der, Pontus storspiller og kjemper en bra kamp mot Mike der............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundens lag på TV2 og banens beste hos VG. Fullt fortjent

Dagbladet som selvsagt ikke har peiling på fotball gir han en 5..... forøvrig får resten av forsvarsfireren vår 4 av denne utrolige flinke avisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundens lag på TV2 og banens beste hos VG. Fullt fortjent

Dagbladet som selvsagt ikke har peiling på fotball gir han en 5..... forøvrig får resten av forsvarsfireren vår 4 av denne utrolige flinke avisen.

Dagbladet er dagbladet. Begynner å bli noen år siden jeg innså at Dagbladet faktisk kaster terning i sine vurderinger.

Pontus var stor i går! Vant alle dueller foran eget mål. Oppløpingen av lyn-spissen som kom alene mot keeper i første omgang var en stor prestasjon!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Pontus Segerström
  • Opprett ny...