Stormare 80 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Det er vel på tide med en kamptråd. Budstikka skriver om kampen:Keller starter på benken p.g.a jet-lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 548 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Virker som Odd har åpnet hvassest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Snart slutt og vi leder 3-1 etter mål av Alan, Petter og Daniel. Dette ser riktig så bra ut! Oops, 3-3. For en forferdelig slutt da. :angry: Endret 3. Februar 2007 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Ny keepertabbe av Jens, sinnsykt irriterende!! Må nok hente oss en ny 2 keeper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 PFO blir stor, Alan var også veldig på hugget. Veigar var direkte svak og Jens var jo helt ute og kjørte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Dette syntes jeg var en bra treningskampen av oss. Burde vel vunnet denne kampen 3-1, men Jens var ikke helt bra idag. Jon sto bra, ingen tabber Forsvaret virket bra. IA og Kjølø er helt konger. Syntes også Bjørnar og MMS var gode. Bedre offensivt enn på lenge Midtbanen fungert også veldig bra. Alan (BB) forsetter å imponere. Han jobber gjennom hele kampen. Takler og ofrer alt. Denne mannen er et gull. Steners og Somen i midten var også gode. Somen er kanskje litt rusten i starten, men blir bedre og bedre. Stenersen var som vanlig, gjorde alt riktig og ingen feil. PFO var også veldig god. Løper smart. Varierer spillet sitt. Skaper mye rom for MMS. Scoret også. Deilig å se han i blå drakt. Spissene får vel også godkjent. Veigar virket ikke helt bra idag, men viser til tider hva han kan. Nannskog er giftig som vanlig. Keller kommer inn og gjør det bra det lille han fikk spille. Smart spiller, og god på førstetouch. Jens hadde en god reddning, men tabber seg ut på to av målene. Poljac er også spennende og ha på benken. Kan komme inn å avgjøre kamper i TL. Synd vi ikke fikk sett Pontus idag, men.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Uff Jens....dette styrker vel ikke ditt kandidatur? Mye fin angrepsfotball i dag, spesielt i andre omgang. Synes Alan spilte en veldig god kamp, og særlig positivt er det han slipper ballen tidligere enn hva han har hatt til vane å gjøre. Videre synes jeg Somen og Tommy spiller godt sammen, samtidig om Henning ikke gjør seg bort i den tiden han spiller. Men, vi mister litt av balansen defensivt på midten når Tommy går ut. Bjørnar er aktiv og jobber bra, i tillegg en bra relasjon med Alan. Sliter dog defensivt med Ruud, men det er han ikke den eneste backen som vil gjøre i år. Skjønsberg er solid, og som på venstresiden, så kombineres det bra mellom Morten og PFO. Jeg synes Morten virker mer villig og har mer selvtillit når han kommer fremover (samme tendens som mot Skeid) i år, enn hva han gjorde i fjor. PFO er solid, men har tilgode å briljere en-mot-en. IA og Mike er bra, men minus til IA for andre målet. Daniel er bra, men kommer ikke til altfor mange åpenbare sjanser. Herlig volleyforsøk, og bra mål. Veigar glemte at det var treningskamp han var med på, og hadde ikke tatt med seg den sedvanlige touchen i treningsbaggen. Ingen grunn til bekymring, bare en sløv dag på jobb (noe som førte til at også samspillet med Daniel ikke var av vanlig klasse). Keller og Branjimir viser også at de ønsker å prege Stabæk, og gjør begge respektable innhopp. Alt i alt var dette et skritt i riktig retning fra Skeid kampen, og det er tydelig at det jobbes mye med det offensive spillet på trening (ref. Pål Bergs treningsrapporter). Litt usikkert bakover, og da særlig på venstresiden. Men, det defensive blir bedre og mer stabilt nå som IA er tilbake for fullt. Forza Stabæk! Endret 3. Februar 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lars77 0 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Så kun 2. omgang av kampen og ble ganske imponert over det jeg så over hele linja. Den eneste som skuffet stort var Jens WS. Vi har da aldri hatt en så elendig 2. keeper. Granli, Røvde og Rote var alle flere lysår unna han her.. Selg fyren og hent inn noe nytt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 takk for referatene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Så kun 2. omgang av kampen og ble ganske imponert over det jeg så over hele linja. Den eneste som skuffet stort var Jens WS. Vi har da aldri hatt en så elendig 2. keeper. Granli, Røvde og Rote var alle flere lysår unna han her.. Selg fyren og hent inn noe nytt!! Gi mannen litt flere sjanser vi snakker en kamp. Gutta sier han har vært god på trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lars77 0 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Vi snakker om mannen som slapp inn 8 mål på to treningskamper i fjor.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Kampen i dag ga en del svar, og det viktigste har jeg i grunn fryktet en stund; Stabæk er utrolig svakt besatt på sisteskansen. Jon spilte greit i dag, selv om jeg syns han altfor ofte har problemer med å få satt raskt igang. Håper han kan bli bedre på dette, bortsett fra det er jeg en stor Jon-fan. Men bak Jon er det sørgelig tomt. Jeg har nå sett Jens tre ganger (fire omganger) for førstelaget i treningskamper. To omganger i Bodø 17. februar i fjor, en omgang mot Skeid 19. januar og nå idag. Alle ganger har han gjort grove feil. Gutten er rett og slett altfor usikker. Denne usikkerheten sprer seg til forsvaret. Om Jon blir skadet og Jens må spille over tid, frykter jeg for hvordan det kan gå. Min konklusjon er at frykten som gjorde at Morten Bakke fikk kontrakt med oss foran sesongen i fjor er enda mer begrunnet nå. Vi MÅ ha en ny keeper inn i troppen snarest mulig. Endret 3. Februar 2007 av Albert glemte et ord... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Vi snakker om mannen som slapp inn 8 mål på to treningskamper i fjor.. Ja, han spilte dårlig i treningskampen mot Odd i fjor vår også. Se et par av innleggene i kamptråden fra den kampen: http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...=2842&st=40 Mike sa ved sesongslutt i fjor at "vi trenger forsterkninger i alle lagdeler unntatt på keeperplass.... Jens puster Jon i nakken". (min utheving). Problemet synes å være at Jens ikke klarer å prestere like godt i førstelagskamp - selv om det bare er treningskamp - som på trening eller i 2. divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Vi snakker om mannen som slapp inn 8 mål på to treningskamper i fjor.. Ja, han spilte dårlig i treningskampen mot Odd i fjor vår også. Se et par av innleggene i kamptråden fra den kampen: http://www.stabaek.net/forum/index.php?sho...=2842&st=40 Mike sa ved sesongslutt i fjor at "vi trenger forsterkninger i alle lagdeler unntatt på keeperplass.... Jens puster Jon i nakken". (min utheving). Problemet synes å være at Jens ikke klarer å prestere like godt i førstelagskamp - selv om det bare er treningskamp - som på trening eller i 2. divisjon. Jon sier også at Jens har vært bra på trening i det siste. Kjipt at det skjærer seg når det står noe på spill. Dog, kun en treningskamp, men håper det ikke forplanter seg videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 3. Feb 2007, 23:05) 97334[/snapback] Jon sier også at Jens har vært bra på trening i det siste. Kjipt at det skjærer seg når det står noe på spill. Dog, kun en treningskamp, men håper det ikke forplanter seg videre. Skulle tro det står mer på spill for Jens i en kamp som denne enn i en Tippeligakamp. Får Jens spille Tippeliga er det fordi Jon er skadet, og når Jon er tilbake er det rett på benken. Konkurransen bak han eksisterer ikke, så han kan slippe å tenke på det. Nå i oppkjøringen har han kanskje ambisjoner om å storspille og bli et alternativ i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Kampen i dag ga en del svar, og det viktigste har jeg i grunn fryktet en stund; Stabæk er utrolig svakt besatt på sisteskansen. Jon spilte greit i dag, selv om jeg syns han altfor ofte har problemer med å få satt raskt igang. Håper han kan bli bedre på dette, bortsett fra det er jeg en stor Jon-fan. Men bak Jon er det sørgelig tomt. Jeg har nå sett Jens tre ganger (fire omganger) for førstelaget i treningskamper. To omganger i Bodø 17. februar i fjor, en omgang mot Skeid 19. januar og nå idag. Alle ganger har han gjort grove feil. Gutten er rett og slett altfor usikker. Denne usikkerheten sprer seg til forsvaret. Om Jon blir skadet og Jens må spille over tid, frykter jeg for hvordan det kan gå. Min konklusjon er at frykten som gjorde at Morten Bakke fikk kontrakt med oss foran sesongen i fjor er enda mer begrunnet nå. Vi MÅ ha en ny keeper inn i troppen snarest mulig. Har sett Jens i 2. div og er ikke enig med det du sier, der har han spilt bra. Men kanskje han har endel nerver når han spiller med A-laget. ikke vet jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Kampen i dag ga en del svar, og det viktigste har jeg i grunn fryktet en stund; Stabæk er utrolig svakt besatt på sisteskansen. Jon spilte greit i dag, selv om jeg syns han altfor ofte har problemer med å få satt raskt igang. Håper han kan bli bedre på dette, bortsett fra det er jeg en stor Jon-fan. Men bak Jon er det sørgelig tomt. Jeg har nå sett Jens tre ganger (fire omganger) for førstelaget i treningskamper. To omganger i Bodø 17. februar i fjor, en omgang mot Skeid 19. januar og nå idag. Alle ganger har han gjort grove feil. Gutten er rett og slett altfor usikker. Denne usikkerheten sprer seg til forsvaret. Om Jon blir skadet og Jens må spille over tid, frykter jeg for hvordan det kan gå. Min konklusjon er at frykten som gjorde at Morten Bakke fikk kontrakt med oss foran sesongen i fjor er enda mer begrunnet nå. Vi MÅ ha en ny keeper inn i troppen snarest mulig. Har sett Jens i 2. div og er ikke enig med det du sier, der har han spilt bra. Men kanskje han har endel nerver når han spiller med A-laget. ikke vet jeg Det er klart at mitt vurderingsgrunnlag er rimelig tynt, og at de som har sett ham for andrelaget (som trenere!) vet hva han er god for. Problemet var at kampen mot Skeid (som han vel sto begge omgangene i, ikke bare en som jeg antydet tidligere) egentlig var på andrelagsnivå. Og da holdt han ikke nivået. Men kanskje det er forsøket på å spille seg inn som førstevalg som stresser ham; hadde han klart å bli førstekeeper hadde han kanskje roet seg ned. Men vi får tro at Jon holder seg skadefri og i topp form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
overlord 16 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Kampen i dag ga en del svar, og det viktigste har jeg i grunn fryktet en stund; Stabæk er utrolig svakt besatt på sisteskansen. Jon spilte greit i dag, selv om jeg syns han altfor ofte har problemer med å få satt raskt igang. Håper han kan bli bedre på dette, bortsett fra det er jeg en stor Jon-fan. Men bak Jon er det sørgelig tomt. Jeg har nå sett Jens tre ganger (fire omganger) for førstelaget i treningskamper. To omganger i Bodø 17. februar i fjor, en omgang mot Skeid 19. januar og nå idag. Alle ganger har han gjort grove feil. Gutten er rett og slett altfor usikker. Denne usikkerheten sprer seg til forsvaret. Om Jon blir skadet og Jens må spille over tid, frykter jeg for hvordan det kan gå. Min konklusjon er at frykten som gjorde at Morten Bakke fikk kontrakt med oss foran sesongen i fjor er enda mer begrunnet nå. Vi MÅ ha en ny keeper inn i troppen snarest mulig. Har sett Jens i 2. div og er ikke enig med det du sier, der har han spilt bra. Men kanskje han har endel nerver når han spiller med A-laget. ikke vet jeg Det er klart at mitt vurderingsgrunnlag er rimelig tynt, og at de som har sett ham for andrelaget (som trenere!) vet hva han er god for. Problemet var at kampen mot Skeid (som han vel sto begge omgangene i, ikke bare en som jeg antydet tidligere) egentlig var på andrelagsnivå. Og da holdt han ikke nivået. Men kanskje det er forsøket på å spille seg inn som førstevalg som stresser ham; hadde han klart å bli førstekeeper hadde han kanskje roet seg ned. Men vi får tro at Jon holder seg skadefri og i topp form. Ja det håper jeg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Jeg såg ikke den siste kvarteret så jeg kan egentlig ikke uttale mg om jens tabber men jeg trur at man må la Jens stå hele neste treningskamp for å se om han kanskje senker skuldrene litt. Jon er en av de Beste Norske keeperne i TL så at det blir vanskelig å sette han ut av laget med mindre han blir skadet. Veldi imponert av Stabæks passningspill. At kombinasjonene sitter så godt så her tidlig inn på sesongen lover godt offensivt. Jeg er litt bekymret bakover. Det er viktig å finne den spillern som kan være "vattenbärare" på midten. Bjørnar var ok men jeg foretrekker foreløbig Stenvoll som venstrebekk grunnet farten. Kanske man skal teste Segerström/IAO i neste kamp på Kadettangen. Det man kunne gjort var å leie Jens ut til en Superetta klubb i Norge så han får spille mer på ett høyt nivå. Samtidig som Stabæk leier/kjøper inn en mer rutinert keeper for ett år eller kanskje mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Synes at PFO var meget god sammen med Alan. En ting jeg stussa litt på var Somen, syntes han bommet på mange av innleggene sine sånn at det som gjerne kunne blitt en stor sjanse ble ingenting.. Noen som er enige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Synes at PFO var meget god sammen med Alan. En ting jeg stussa litt på var Somen, syntes han bommet på mange av innleggene sine sånn at det som gjerne kunne blitt en stor sjanse ble ingenting.. Noen som er enige? Ja, det var noen feilpasninger. Men det er fortsatt tidlig pre-season så vi får tro og håpe at feilandelen reduseres når vi nærmer oss sesongstart. I første omgang skapte Odd mye på våre venstre side og vi så tegn til, noe vi også så i fjor, at vi tidvis kan bli vel offensive med kombinasjonen Bjørnar og Alan. Spesielt tydelig blir dette dersom Bjørnar forserer oppover banen og motstander vinner ballen for så å kontre. Dette etterlater store rom, spesielt fordi Alan fortsatt er svak defensivt. Men jeg synes jeg ser tendenser til at han har blitt bedre på dette området. Ellers var det artig å se at den som burde fryse mest i "kulden" i går var den eneste som valgte kortermet drakt og shorts, nemlig Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Synes at PFO var meget god sammen med Alan. En ting jeg stussa litt på var Somen, syntes han bommet på mange av innleggene sine sånn at det som gjerne kunne blitt en stor sjanse ble ingenting.. Noen som er enige? Ja, det var noen feilpasninger. Men det er fortsatt tidlig pre-season så vi får tro og håpe at feilandelen reduseres når vi nærmer oss sesongstart. I første omgang skapte Odd mye på våre venstre side og vi så tegn til, noe vi også så i fjor, at vi tidvis kan bli vel offensive med kombinasjonen Bjørnar og Alan. Spesielt tydelig blir dette dersom Bjørnar forserer oppover banen og motstander vinner ballen for så å kontre. Dette etterlater store rom, spesielt fordi Alan fortsatt er svak defensivt. Men jeg synes jeg ser tendenser til at han har blitt bedre på dette området. Ellers var det artig å se at den som burde fryse mest i "kulden" i går var den eneste som valgte kortermet drakt og shorts, nemlig Alan. Jeg sa etter treningskampen i Bodø i februar at Tommy imponerte meg stort som sentral midtbane. På et tidspunkt han knapt var regnet for å være sannsynlig på førstelaget. Jeg syns jeg så noe av det samme hos Somen i går, selv om jeg er med på at han var unøyaktig. Men han tar en sentral rolle, jobber hardt og fordeler baller. Jeg tipper på at Somen blir sesongens største positive 'overraskelse' i Blaa drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 4. Februar 2007 Del Skrevet 4. Februar 2007 Til Somes forsvar skal det anføres at han var veldig mye involvert, og det var mer som gikk rett enn de som endte i feilpassninger. PFO kommer til å gjøre mye bra for oss fremover. Han ville ha ballen hle tiden, og snakket mye til de andre. Helt sjef i første omgang, dirigerte de andre. Ikke noe galt med selvtilliten der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå