arni 9 544 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Ifjor startet gutta mot KIL med en overbevisende 3-0 over et bra Adecco-lag borte. Sliter mot nyopprykkede Skeid fra 2.div iår, laget som så taper 3-0 mot fugla. Slo så Molde 2-0 på vinteren ifjor, en seiersrekke vi fortsatte resten av sesongen. Slo Lyn i 3 matcher ifjor, kjørt over av Lyn idag. Håper ikke topp 4 flagget dukker opp nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Ikke vær sånn a... Kampen mot Odd hadde vi vunnet med Jon i mål, det er det ingen tvil om. Vi har fortsatt norges beste spisspar, den beste midtstopperen og en solid midtbane! Jeg regner fortsatt med topp4 for Stabæk, og synes ikke vi skal la treningskampene gå for mye inn på oss(trossalt spiller jo alle TL-lagene dårlig treningskamper i vinteroppholdet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Enig arni, Stabæk har en utrolig korrelasjon mellom treningskampene og den påfølgende sesongen. Jannes gode forsvarsplan og nøyaktige forberedelser funker ikke iår dessverre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Jeg mener at treningskamper ikke gir et riktig grunnlag for å uttale seg om hvordan vi opptrer som lag. Altfor mange bytter gjør at flyten forsvinner, og at samspill som begynner å sette seg blir senere spolert av at spillere blir byttet ut. Det gir heller en indikasjon på hvordan enkeltspillere utvikler seg fram mot sesongstart. Jeg mener derfor at vi ikke bør male fanden på døren bare fordi vi gjør noen mindre gode treningskamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 se på brann ifjor da. de ble omtrent dødsdømt etter dårlige treningskamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Vi har vel ikke Brann og Hardballs ressurser til å rette opp en slik situasjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Vi har vel ikke Brann og Hardballs ressurser til å rette opp en slik situasjon! Der ble det vel handlet først i sommervinduet, og etter det gjorde de det bare dårligere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 11. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2007 (endret) Blir først bekymret når vi taper med ett toppet lag. Slik som dette skjer.... kan til og med redusere forventningspress, hvilket ikke er negativt. Endret 11. Februar 2007 av Stormare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Man kan ikke dømme dette som en vanlig kamp, etter 35 min spiller halvparten av laget på uvante plasser, og det hele er bare kaos... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Gutter og jenter, nå må dere ta lykkepillen deres. Dette går så fint så, Treningskamper fungerer vel bare for å se enkeltdeler av spillet, ikke hvordan laget opptrer som helhet. Dermed kan vi trekke ut enkelt situasjoner som vil fortelle oss hva som bør gjøres. Noen ting jeg tror trenergruppen jobber med: -Keeper, Jens er kul, men han har enten ikke rutinen som trengs, eller så er han ikke god nok. -Vi har vel fortsatt mangler i forsvarsrekken, med venstreback -Keller og Stenez krasjet i hverandre så mange ganger igår at det så ut som de var kjærster på den måten vi var på barneskolen. Kanskje man skulle gitt Stenez rollen som midtbanegeneral? Synes han visst seg god tidligere. Dette var noen strøtanker om spillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Synes Bjørnar er en flott venstreback jeg, han er kanskje ikke like plasseringssterk som Morten, men han er god offensivt, noe han viste igår, da han var var veldig ivrig og gikk påå mange gode løp somresulterte i opptil flere store sjanser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Iallefall godt å se en rasende Nannskog i Aftenposten idag, vinnerskaller liker ikke å tape treningskamper pga. pinglete spill! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Februar 2007 Del Skrevet 11. Februar 2007 Skjønner at folk er skuffa over tap mot Lyn. Det er jeg også. Og jeg er helt fortvilet over at jeg ikke kunne være på Kadettangen å heie fram gutta til seier. Er dessverre på jobbreise. Rundt ekvator. Og lider meg gjennom dager med temperaturer over 30 grader... Ja,ja, nok om mine lidelser. Men jeg kan ikke skjønne at en treningskamp mot Lyn som ikke funker helt betyr så mye. Vi har gjort det rimelig bra i sesongoppkjøringen så lang, og har godt av noen nesestyvere som ikke betyr noe. Vi lærer kanskje mer av feil en suksess. (Bare det ikke blir for mange feil da). Fant denne på nettet. Og sånt gjør meg glad... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Blir spennende å se hva vi får til mot Hønefoss. Kanskje får vi svar på HVOR dumt det var å la KSHW dra... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Godt å se back to basic på treninga idag. Her har man rotet seg inn i alt for omstendelig spill, som på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 jeg har ingen forventninger. jeg gleder meg bare til den nye sesongen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 jeg har ingen forventninger.jeg gleder meg bare til den nye sesongen!!!! Vel og bra at du gleder det:D Det jeg gjør jeg også, men klarer ikke helt å tro på at du ikke har noen forventninger til laget, spillere etc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 jeg har ingen forventninger.jeg gleder meg bare til den nye sesongen!!!! Har i grunn den samme følelsen. Gleder meg sinnsykt mye, men jeg har ikke begynt å tenke på resultater ennå. Det eneste jeg tror er at vi kan få det litt tøffere i år. Kanskje en liten nedtur til og med. Men hva er vel jeg, annet enn en überpessimist.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 LaManga pleier å gi oss en god pekepinn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 jeg har ingen forventninger.jeg gleder meg bare til den nye sesongen!!!! Vel og bra at du gleder det:D Det jeg gjør jeg også, men klarer ikke helt å tro på at du ikke har noen forventninger til laget, spillere etc hehe, som gammel st.pauli supporter er jeg ikke vant med å ha forventninger...når man forventer noe går mesteparten av det man forventer helt i dass - det har jeg lært tidlig. altså gleder jeg meg til sesongen og tar imot det som kommer i ro og fred. men selvfølgelig håper jeg at vi ikke slipper inn for mange mål, at guttene ikke blir skadet, at spissene scorer noen mål, at vi vinner av og til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Håper Stabæk klarer å vinne flere hjemmekamper i år enn i fjor. Vis vi hadde gjort det i fjor er vel sjansen stor for at vi nesten hadde vært seriemester Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 jeg har ingen forventninger.jeg gleder meg bare til den nye sesongen!!!! Vel og bra at du gleder det:D Det jeg gjør jeg også, men klarer ikke helt å tro på at du ikke har noen forventninger til laget, spillere etc hehe, som gammel st.pauli supporter er jeg ikke vant med å ha forventninger...når man forventer noe går mesteparten av det man forventer helt i dass - det har jeg lært tidlig. altså gleder jeg meg til sesongen og tar imot det som kommer i ro og fred. men selvfølgelig håper jeg at vi ikke slipper inn for mange mål, at guttene ikke blir skadet, at spissene scorer noen mål, at vi vinner av og til Skjønner ikke at det er mulig..!? Forventninger er jo halve greia..!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 nei. overraskelser - uansett om det gjelder resultatene, laget, spillerne - det er det beste. å dra på kamp og forvente at veigar og daniel scorer, at vi vinner, at vi er best er kjedelig og skuffelsen blir stor når forventningene ikke blir oppfyllt. men å dra på kamp og se veigar og daniel score, og oppleve at vi vinner, og føle at vi er best - det er størst. og det blir enda større når man ikke forventer noe. tenk på kampen mot molde - ingen forventet noe som 8:0. eller tenk på kampen mot rbk da det ble 6:1...eller på uefa kampen mot anderlecht. de beste kampene og de fineste seierne var de da vi ikke forventet så mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Godt sagt. Å forvente en ny 5. plass eller bedre er helt galt. Vi starter med 0 poeng og vi veit at sesongen blir tøff. Egentlig er vi ikke favoritt i en eneste kamp, jeg tror vi går en ny jevn og tøff sesong i møte. Det er bare å slippe jubelen løs for hvert eneste poeng. Så kan vi begynne å kikke på tabellposisjon i det vi har fått 30 poeng og sikra plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 nei. overraskelser - uansett om det gjelder resultatene, laget, spillerne - det er det beste.å dra på kamp og forvente at veigar og daniel scorer, at vi vinner, at vi er best er kjedelig og skuffelsen blir stor når forventningene ikke blir oppfyllt. men å dra på kamp og se veigar og daniel score, og oppleve at vi vinner, og føle at vi er best - det er størst. og det blir enda større når man ikke forventer noe. tenk på kampen mot molde - ingen forventet noe som 8:0. eller tenk på kampen mot rbk da det ble 6:1...eller på uefa kampen mot anderlecht. de beste kampene og de fineste seierne var de da vi ikke forventet så mye. Må man ikke ha forventinger i en eller annen retning for å kunne bli overrasket? Forventninger går både i positiv og negativ retning. Kan ikke se for meg at det går ann å gå på kamp uten forventninger. Jeg klarer det ihvertfall ikke. Alltid analyse av egne og motstanders form etc. Diskutere med venner, grue/glede seg. Føle spenningen stige. Det er ihvertfall for meg en del av totalopplevelsen med fotball. Skuffelsen kan selvfølgelig bli større ved tap, men det øker gleden ved seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 jeg analyserer aldri - nytter ikke...den beste analysen hjelper ikke når guttene er ute på banen og kjemper - ingen vet hvordan det går og selv med de beste spillerne og en fantastisk taktikk kan du slippe inn et dumt mål som fører til tap. når vi vinner er jeg overlykkelig, når vi taper er jeg trist. ferdig. spenning? spenningen er alltid der - den begynner når jeg kler på meg drakt og skjerf, og stiger etterhvert når jeg møter folk på puben før kampen, når jeg står på tribunen og ser guttene varme seg opp, når jeg hører musikken som spilles på stadion, når jeg lukter gresset, når jeg ser laget vårt løpe ut på banen. og den varer helt til slutt, til dette øyeblikket hvor dommeren blåser av. helt uten forventninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 15. Februar 2007 Del Skrevet 15. Februar 2007 Godt sagt. Å forvente en ny 5. plass eller bedre er helt galt. Vi starter med 0 poeng og vi veit at sesongen blir tøff. Egentlig er vi ikke favoritt i en eneste kamp, jeg tror vi går en ny jevn og tåff sesong i møte. Det er bare å slippe jubelen løs for hvert eneste poeng. Så kan vi begynne å kikke på tabellposisjon i det vi har fått 30 poeng og sikra plassen. Det er lurt å tenke sånn, men hvis vi ender mitt på tabellen rundt syvende, åttende plass kan ikke jeg si at jeg er fornøyd. Det burde være lov å sikte litt høyt, vi har jo trossalt et sterkt lag og en god trener. Har forventninger etter fjoråret, men er enig i at vi først burde sikre plassen (noe som jeg ikke tror blir et problem). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Sveriges beste lag som motstander, absolutt en god pekepinn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 4. Mars 2007 Del Skrevet 4. Mars 2007 Hvis vi får like mange poeng mot de 8 første motstanderne i år som i fjor, kommer vi mildt sagt på etterskudd kan amn si. Resultatene fra tilsvarende kamper i fjor: Stabæk Brann 1-2 Vålerengen Stabæk 3-1 Stabæk Rosenborg 1-1 Start Stabæk 1-0 Stabæk Sandefjord 0-0 Fredrikstad Stabæk 2-1 Stabæk Odd 1-1 Lillestrøm Stabæk 2-2 Det vil i så fall si 4 poeng etter 8 kamper. Jeg velger dog å se det litt anderledes. Her har vi alle muligheter til å legg oss langt foran skjema i forhold til i fjor, noe som tross alt ga en femteplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 4. Mars 2007 Del Skrevet 4. Mars 2007 Hvis vi får like mange poeng mot de 8 første motstanderne i år som i fjor, kommer vi mildt sagt på etterskudd kan amn si. Resultatene fra tilsvarende kamper i fjor: Stabæk Brann 1-2 Vålerengen Stabæk 3-1 Stabæk Rosenborg 1-1 Start Stabæk 1-0 Stabæk Sandefjord 0-0 Fredrikstad Stabæk 2-1 Stabæk Odd 1-1 Lillestrøm Stabæk 2-2 Det vil i så fall si 4 poeng etter 8 kamper. Jeg velger dog å se det litt anderledes. Her har vi alle muligheter til å legg oss langt foran skjema i forhold til i fjor, noe som tross alt ga en femteplass. Tror det er positivt at vi møter endel sterke lag tidlig. Brann, Vif, Rosenborg, Start og Lillestrøm er vel alle medaljekandidater. Hvis vi vinner 4 eller 5 av de 8 første, så er det veldig bra....! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå