StabækMykle 1 442 Del Skrevet 10. Februar 2007 Del Skrevet 10. Februar 2007 Torsdag kl 13:00 er det klart for Hønefoss på Nadderud. Denne kampen bør vi da vinne, vi kan ikke tape mot Kjell Sverre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Torsdag kl 13:00 er det klart for Hønefoss på Nadderud. Denne kampen bør vi da vinne, vi kan ikke tape mot Kjell Sverre! Et spørsmål for oss som er lønnsslaver: Mulighet for direkteoppdatering hit til forumet? Noen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 Torsdag kl 13:00 er det klart for Hønefoss på Nadderud. Denne kampen bør vi da vinne, vi kan ikke tape mot Kjell Sverre! Et spørsmål for oss som er lønnsslaver: Mulighet for direkteoppdatering hit til forumet? Noen? Jeg syns ikke resultatet er det viktigste men jeg vil se en mye mer tagget Stabæk enn sist Lørdag Makan til dårli passningspill. Kanskje det er dags å prøve Skogseid, Branimir, Rygg å Ola fra start. Kanskje de offrer seg litt mer enn de andre som bare hever lønna si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 12. Februar 2007 Del Skrevet 12. Februar 2007 HamKam slo Hønefoss 4-0 med 10 mann i 70 min for et par dager siden. Det bør bli grei skuring på torsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 HamKam slo Hønefoss 4-0 med 10 mann i 70 min for et par dager siden. Det bør bli grei skuring på torsdag! http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle120009.ece Gode nyehter spesielt med tanke på lang sikt men også at et par av disse også kan være klare til denne kampen!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 hvem skal på kampen på torsdag? Jeg og Armando tar turen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 hvem skal på kampen på torsdag? Jeg og Armando tar turen!!! Ikke jeg. Kommer hjem fra jobbreise godt etter både Hønefoss-kampen og hangarrivingen på Fornebu. Dessverre. Dårlig planlegging... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 13. Februar 2007 Del Skrevet 13. Februar 2007 Jeg kommer, dermed slipper jeg 3000m. på skolen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Er det noen som vet om Jon er klar i mål?? Egentlig bra at Jens får kamptrening men viktig at ikke forsvaret vårt blir usikkert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Avlyst, det var noe dritt:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 SKUFFA!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 kjiipt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Vel vel. Resultatet hadde vel nesten vært gitt uansett. 4-0 til de Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 dette er ikke bra. håper klubben klarer å stable på beina en ny motstander på kort varlse. synes generelt at Stabæk spiller altfor få treningskamper mot kvalifisert motstand enn konkurrentene. mulig dette bare er svada, men det er noe jeg har stusset ved mange år på rad. virker alltid som om vi ankommer La manga når festen er over, eller møter antatt svakere motstand i de fleste treningskamper. er det et økonomisk spørsmål eller taktikk? kanskje vi ikke er en attraktiv nok motstander for andre lag? mulig jeg ble vel paranoid nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 14. Februar 2007 Del Skrevet 14. Februar 2007 Hvem man møter på La Manga avhenger jo av plasseringen man fikk i serien. De siste årene har vi følgelig ikke hatt treningskamper mot de beste lagene på La Manga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå