Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Torsdag kl 13:00 er det klart for Hønefoss på Nadderud. Denne kampen bør vi da vinne, vi kan ikke tape mot Kjell Sverre!

Et spørsmål for oss som er lønnsslaver: Mulighet for direkteoppdatering hit til forumet? Noen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag kl 13:00 er det klart for Hønefoss på Nadderud. Denne kampen bør vi da vinne, vi kan ikke tape mot Kjell Sverre!

Et spørsmål for oss som er lønnsslaver: Mulighet for direkteoppdatering hit til forumet? Noen?

Jeg syns ikke resultatet er det viktigste men jeg vil se en mye mer tagget Stabæk enn sist Lørdag

Makan til dårli passningspill.

Kanskje det er dags å prøve Skogseid, Branimir, Rygg å Ola fra start. Kanskje de offrer seg litt mer enn de andre som bare hever lønna si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal på kampen på torsdag? Jeg og Armando tar turen!!!

Ikke jeg.  Kommer hjem fra jobbreise godt etter både Hønefoss-kampen og hangarrivingen på Fornebu.  Dessverre.  Dårlig planlegging...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er ikke bra. håper klubben klarer å stable på beina en ny motstander på kort varlse. synes generelt at Stabæk spiller altfor få treningskamper mot kvalifisert motstand enn konkurrentene. mulig dette bare er svada, men det er noe jeg har stusset ved mange år på rad. virker alltid som om vi ankommer La manga når festen er over, eller møter antatt svakere motstand i de fleste treningskamper. er det et økonomisk spørsmål eller taktikk? kanskje vi ikke er en attraktiv nok motstander for andre lag? mulig jeg ble vel paranoid nå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Hønefoss
  • Opprett ny...