Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. August 2003 Del Skrevet 5. August 2003 I vg for noen dager siden stod det noe om at Stabek skulle motta 13,5 millioner eller noe og at noe av pengene skulle brukes pa nye spillere. Gaute uttalte at det var musikk i hans orer. Noen som vet om det blir nye spillere i ar eller avventer man til neste sesong. Hilsen fra Stavanger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 5. August 2003 Del Skrevet 5. August 2003 kjøper nok en spiller når overgangsvinduet åpner neste gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 huffoghuff, det kan ikke skje raskt nok etter min mening! Trenger litt hurtighet og erfaring på kanten og i angrepet. Men mest av alt trenger vi et samspillt forsvar som får tilbake selvtilliten! Jeg synes Jon burde stikke frem haken litt mer og dirigere/'si ifra' mer enn per dags dato...Begge keeperene våre virker etter min mening for snille...Unntaket må være umiddelbart etter mål, men da er det jo allerede for sent... Og Daniel Braaten ser jo bare bedre og bedre ut, og blir sikkert bare dyrere og dyrere for hver kamp som spilles! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Daniel Braaten er vi nok et år for sent ute i kampen om. Både trener og gutten selv mener at det kun er Rbk i Norge som er interessant. Vi skulle nok slått til etter 1/8-finalen i fjor. Den mannen på Skeid Stabæk bør satse krefter på å signe heter Daniel Fredheim Holm, en klasseving hadde heller ikke gjort noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Sånn uten å komme videre inn på sannsynligheten for at det skal skje hadde det vært festlig? å skaffe seg Daniel Braaten, Daniel Fredheim Holm og Daniel Nannskog. La de spille på topp i et 4-3-3 system, og det vil nok komme mange festlige forslag på kallenavn på den trioen (i tillegg har vi jo noen Danieler her inne på forumet). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Det er vel 1 1/2 år siden jeg første gang spurte Schelvan om ikke Daniel Bråten var en mann for Stabæk. Men man får jo ikke ut finger'n - og nå er han for dyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Hepp, Braathen har vært på blokka lenge tror jeg.... Men han er for ustabil! Ser ikke helt hvem han skulle ta plassen fra! Da er det bedre å satse på Henning og Branmir!!! Nei, skal det kjøpes må det kjøpes spillere som er bedre enn de vi har og som kan gå rett inn på laget!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Daniel Braaten har blitt mer stabil og hadde gått rett inn på laget. Syns Stabæk bør prøve å sikre seg Daniel Fredheim Holm eller han Daniel Nannskog fra Landskrona. Prata med en AIK supporter, han sa at Nannskog var helt konge ifjor, men iår hadde han ikke scort så mye.[/img] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg