stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2007 (endret) Alle spillerne stiller opp etter at vi har utfordret dem, denne gangen i bowling. Bli med! Les mer om STABÆKDUELLEN her: BLI MED OG SLÅ STABÆKSPILLERNE Endret 19. Februar 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Dette blir årets begivenhet utenom fotballkampene. Dere får: - Møtt spillerne - Banket spillerne i et spill - Møtt $$-folket - Spilt bowling Bli med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg blir med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg blir med Glimrende! Du er herved påmeldt. Husk, folkens, at man ikke trenger å være dreven i bowling for å bli med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg blir med Glimrende! Du er herved påmeldt. Husk, folkens, at man ikke trenger å være dreven i bowling for å bli med. Ikke? Da tror jeg jeg melder meg på jeg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Ikke? Da tror jeg jeg melder meg på jeg også. Jeg og er med. Tror spillet mitt vil gi Stabæk-spillerene god selvtillit som de forhåpentligvis drar med seg på banen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg og dama vil gjerne bli med. Vil du ha mail fra oss eller, Lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg registrerer at bowlingen starter kl. 18.00 og at øl-salget starter kl. 20.00. Føler meg litt ubekvem med logistikken her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 oooohhhh..det höres bra ut..men jeg sitter i hamburg hadde vaert göy aa slaa guttene vaare, snakke litt, og ha en öl etterpaa haaper at de som blir med tar bilder/forteller hvordan det gikk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Februar 2007 Del Skrevet 19. Februar 2007 Jeg og Madammen stiller opp Med et lite forbehold om at flyet er i rute hjem fra Vilnius, for da har jeg akkurat 2 timer på meg, fra flyet lander, til jeg og madammen er på Holmen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2007 (endret) Jeg blir med jeg og... Tar med kjerringa og ungen. Regner med at hun er kommet ut til den tid. Lar nemlig vente på seg dette her. PS: Terminen var 15 februar. :-) PS2: Ungen er IKKE kommet enda, men kommer garantert før bowlingen.... =) Endret 20. Februar 2007 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Jeg registrerer at bowlingen starter kl. 18.00 og at øl-salget starter kl. 20.00.Føler meg litt ubekvem med logistikken her. Jeg skal se hva jeg får gjort med saken, Per. Vi arrangerer jo tross alt ikke dette for at folk skal vantrives. Deltakerlisten begynner forøvrig å fylles opp. Det er flott. Vi ser gjerne at nye fjes også melder seg på. Det gjelder ikke minst mange av med-forum-junkiene her inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Deltakerlisten begynner forøvrig å fylles opp. Det er flott. Vi ser gjerne at nye fjes også melder seg på. Da melder jeg på fjeset mitt og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Melder herved på fru Albert også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Jeg regner med at vi får live oppdatering? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Er dette opplegget kun for Stabæk Support medlemmer, eller kan en hver melde seg på ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 20. Februar 2007 Del Skrevet 20. Februar 2007 Om det er mulig, ønsker jeg også å være med =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2007 (endret) Er dette opplegget kun for Stabæk Support medlemmer, eller kan en hver melde seg på ? Hvorfor ikke bare melde seg inn? Jeg er i alle fall imot at ikke-medlemmer får være med på slikt, da medlemmer skal ha noen fordeler. Endret 21. Februar 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Dette opplegget ble presentert av StabækLars på årsmøtet i Stabæk Support som et opplegg for at supporterne og spillerne skulle bli bedre kjent. Supporterne i denne sammenheng betyr medlemmer av Stabæk Support. Folk som ønsker å delta må derfor sende påmelding med sitt egentlige navn (se stabaek.no). Melder man seg inn i Stabækl Support før man melder seg på Stabæk-duellen er man naturligvis aktuell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Er det planlagt noe TIFO? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Februar 2007 Del Skrevet 21. Februar 2007 Er det planlagt noe TIFO? Vi skal ihvertfall pynte stedet med Stabækflagg o.l. Vi setter stor pris på om du arrangerer TIFO hdaniels, men jeg anbefaler å spare på kruttet til seriestart Angående om dette er kun for medlemmer av Stabæk Support, så er det selvfølgelig riktig som Albert sier at dette er kun for medlemmer. Moroa er funnet på, arrangert og betalt av Stabæk Support sammen med Stabæk Fotball. Dette er en måte å bli mer synlig på, for derfor i neste omgang få flere medlemmer. Vi setter derfor stor pris på om folk melder seg inn i supporterklubben nå med det samme. Det gjelder ikke minst Stabækfans som er aktive på dette forumet. Å være medlem av Stabæk Support innebærer ikke at man må stå på ståfeltet å synge. Vi ønsker at flest mulig skal bli medlem uansett hvordan de støtter Stabæk. Enten om man har sesonkort på ståfeltet, sitter på hovedtribunen eller bor på Fiji-øyene og bare ønsker å være støttemedlem. Det koster kun 50,- for barn, 100,- for ungdom og 150,- for voksne. Hjelp oss i vårt arbeid i å støtte laget ved å melde deg inn her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. Februar 2007 Del Skrevet 25. Februar 2007 Hvorfor ikke bare melde seg inn? Jeg skal pese på nettbanken til noen kompiser av meg som er treige med å betale årets kontigent, og så melder jeg på mitt og 5 andre ansikt også. Lurer på om jeg ikke sendte en mail til StabækLars i går, men er ikke helt sikker. I hvertfall ikke nå. Har forresten stort Stabæk-flagg hvis det skulle være nødvendig. Nå henger det i taket i hybelen min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Veldig mange har meldt seg på! Det er supert. Lars Bohinen har sagt at alle spillerne stiller! Inntill videre så har vi fler enn nok påmeldte og vel så det. De som ikke har meldt seg på er selvfølgelig hjertelig velkommen til å se på duellen på Holmen Bowling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Noe som har tenkt å prøve seg på denne kanskje? http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22157 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Vandrepokalen er ankommet. Dessverre tviler jeg på om jeg får den ut av huset igjen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 ta med barna :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Til alle påmeldte: Nesten alle spillerne stiller opp på duellen på tirsdag. Kom helst litt før kl 18. Vi har fått trykket opp mange nye t-skjorter med Stabæk Support-logo på, som vi bruker som drakt. Denne er det selvsagt mulig å kjøpe til odel og eie. Til alle som vil komme og se på: Bare møt opp! Dette blir gøy! Vi sees! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Jeg er klar ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Til alle påmeldte: Nesten alle spillerne stiller opp på duellen på tirsdag. Kom helst litt før kl 18. Vi har fått trykket opp mange nye t-skjorter med Stabæk Support-logo på, som vi bruker som drakt. Denne er det selvsagt mulig å kjøpe til odel og eie. Til alle som vil komme og se på: Bare møt opp! Dette blir gøy! Vi sees! Hvor mye koster t-skjorta? Må vite hvor mye lommepenger dama må ut med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Hvor mye koster t-skjorta? Må vite hvor mye lommepenger dama må ut med... 150,- kr. Den kommer i mange størrelser, i både gutte- og jentemodell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå