Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og Madammen stiller opp :)

Med et lite forbehold om at flyet er i rute hjem fra Vilnius, for da har jeg akkurat 2 timer på meg, fra flyet lander, til jeg og madammen er på Holmen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med jeg og... Tar med kjerringa og ungen. Regner med at hun er kommet ut til den tid. Lar nemlig vente på seg dette her.

PS: Terminen var 15 februar. :-)

PS2: Ungen er IKKE kommet enda, men kommer garantert før bowlingen.... =)

Endret av Armando
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg registrerer at bowlingen starter kl. 18.00 og at øl-salget starter kl. 20.00.

Føler meg litt ubekvem med logistikken her.

Jeg skal se hva jeg får gjort med saken, Per. Vi arrangerer jo tross alt ikke dette for at folk skal vantrives.

Deltakerlisten begynner forøvrig å fylles opp. Det er flott. Vi ser gjerne at nye fjes også melder seg på. Det gjelder ikke minst mange av med-forum-junkiene her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette opplegget kun for Stabæk Support medlemmer, eller kan en hver melde seg på ?

Hvorfor ikke bare melde seg inn?

Jeg er i alle fall imot at ikke-medlemmer får være med på slikt, da medlemmer skal ha noen fordeler.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette opplegget ble presentert av StabækLars på årsmøtet i Stabæk Support som et opplegg for at supporterne og spillerne skulle bli bedre kjent.

Supporterne i denne sammenheng betyr medlemmer av Stabæk Support.  Folk som ønsker å delta må derfor sende påmelding med sitt egentlige navn (se stabaek.no).

Melder man seg inn i Stabækl Support før man melder seg på Stabæk-duellen er man naturligvis aktuell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det planlagt noe TIFO? :lol:

Vi skal ihvertfall pynte stedet med Stabækflagg o.l. Vi setter stor pris på om du arrangerer TIFO hdaniels, men jeg anbefaler å spare på kruttet til seriestart :)

Angående om dette er kun for medlemmer av Stabæk Support, så er det selvfølgelig riktig som Albert sier at dette er kun for medlemmer. Moroa er funnet på, arrangert og betalt av Stabæk Support sammen med Stabæk Fotball. Dette er en måte å bli mer synlig på, for derfor i neste omgang få flere medlemmer.

Vi setter derfor stor pris på om folk melder seg inn i supporterklubben nå med det samme. Det gjelder ikke minst Stabækfans som er aktive på dette forumet.

Å være medlem av Stabæk Support innebærer ikke at man må stå på ståfeltet å synge. Vi ønsker at flest mulig skal bli medlem uansett hvordan de støtter Stabæk. Enten om man har sesonkort på ståfeltet, sitter på hovedtribunen eller bor på Fiji-øyene og bare ønsker å være støttemedlem. Det koster kun 50,- for barn, 100,- for ungdom og 150,- for voksne.

Hjelp oss i vårt arbeid i å støtte laget ved å melde deg inn her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare melde seg inn?

Jeg skal pese på nettbanken til noen kompiser av meg som er treige med å betale årets kontigent, og så melder jeg på mitt og 5 andre ansikt også. Lurer på om jeg ikke sendte en mail til StabækLars i går, men er ikke helt sikker. I hvertfall ikke nå.

Har forresten stort Stabæk-flagg hvis det skulle være nødvendig. Nå henger det i taket i hybelen min :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange har meldt seg på! Det er supert. Lars Bohinen har sagt at alle spillerne stiller!

Inntill videre så har vi fler enn nok påmeldte og vel så det.

De som ikke har meldt seg på er selvfølgelig hjertelig velkommen til å se på duellen på Holmen Bowling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Til alle påmeldte:

Nesten alle spillerne stiller opp på duellen på tirsdag. Kom helst litt før kl 18. Vi har fått trykket opp mange nye t-skjorter med Stabæk Support-logo på, som vi bruker som drakt. Denne er det selvsagt mulig å kjøpe til odel og eie.

Til alle som vil komme og se på: Bare møt opp!

Dette blir gøy! Vi sees! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle påmeldte:

Nesten alle spillerne stiller opp på duellen på tirsdag. Kom helst litt før kl 18. Vi har fått trykket opp mange nye t-skjorter med Stabæk Support-logo på, som vi bruker som drakt. Denne er det selvsagt mulig å kjøpe til odel og eie.

Til alle som vil komme og se på: Bare møt opp!

Dette blir gøy! Vi sees! :)

Hvor mye koster t-skjorta? Må vite hvor mye lommepenger dama må ut med... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-Duellen
  • Opprett ny...