hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2007 (endret) Er det mulig å kjøpe senere hvis det er flere igjen? Kan dessverre ikke komme på bowlingen.. Edit: Sånn. Endret 9. Mars 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Hvor mye koster t-skjorta? Må vite hvor mye lommepenger dama må ut med... 150,- kr. Den kommer i mange størrelser, i både gutte- og jentemodell Knalltøff og god pris!!! Blir ikke bedre enn det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Er det mulig å kjøpe senere hvis det er flere igjen? Kan dessverre ikke komme på bowlingen..Jepp! Vi selger til det blir tomt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 239 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 Er det våre modeller, eller er det sånn standard-greie trykkeriet har for å vise ferdig resultat? De er knallbra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 9. Mars 2007 Del Skrevet 9. Mars 2007 åh, de var fine ønsker meg en sånn!! men jeg vet ikke om jeg kan komme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. Mars 2007 Del Skrevet 10. Mars 2007 keen på en t-skjorte jeg også.. hold av en i xl hvis dere gidder:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 10. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2007 (endret) Jeg vil også ha sånn t-skjorte...Går det ann å bestille? Jeg bor så langt unna PS: Lurte på om hun dama kommer med hvis jeg kjøper dame t-sjorta...(Beklager hvis det er kona eller dattra til noen!) Hihi Endret 10. Mars 2007 av Torqman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Mars 2007 Del Skrevet 11. Mars 2007 Jeg vil også ha sånn t-skjorte...Går det ann å bestille? Jeg bor så langt unna PS: Lurte på om hun dama kommer med hvis jeg kjøper dame t-sjorta...(Beklager hvis det er kona eller dattra til noen!) Hihi av en eller annen grunn mistenker jeg at det MÅ være datteren til noen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 11. Mars 2007 Del Skrevet 11. Mars 2007 Jeg vil også ha sånn t-skjorte...Går det ann å bestille? Jeg bor så langt unna PS: Lurte på om hun dama kommer med hvis jeg kjøper dame t-sjorta...(Beklager hvis det er kona eller dattra til noen!) Hihi av en eller annen grunn mistenker jeg at det MÅ være datteren til noen. Hmmm, oddsene er nok rimelig lave for det ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 11. Mars 2007 Del Skrevet 11. Mars 2007 faen så fet tskjorte! den kunne jeg tenke meg å hatt hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 11. Mars 2007 Del Skrevet 11. Mars 2007 Er det mulig å kjøpe senere hvis det er flere igjen? Kan dessverre ikke komme på bowlingen..Jepp! Vi selger til det blir tomt Kommer ikke jeg heller, men sier ikke nei takk til en L hvis det er igjen. Vet du hvor mange som er bestilt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 11. Mars 2007 Del Skrevet 11. Mars 2007 Jeg kommer! og jeg skal sørenmeg ha to av de nice t-skjortene der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Jeg kjører fra Hosle ca 17:30, hvis noen vil sitte på bort kan jeg plukke dem opp på Rema1000 eller Onkel Blå. Vet ikke hvor sent jeg kjører tilbake, men blir nok igjen en liten stund etter at selve turneringer er ferdig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Hvor parkerer folk på senteret? Ser at senteret er åpent til 1800. De stenger vel ikke parkeringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Hvor parkerer folk på senteret? Ser at senteret er åpent til 1800. De stenger vel ikke parkeringen. Parkeringen på senteret er åpent så lenge bowlingen er åpen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 lykke til, stabæk support! ta cupen hjem! ønsker deltakerne og tilskuerne en morsom og hyggelig kveld! noen som skal dit og har tenkt seg å ta noen bilder (for de som ikke kan være med...)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 hvordan gikk det i dag?? morsom kveld?? var det noen som tok noen bilder eller?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 117 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Kjempetrivelig kveld, veldig bra tiltak av StabækLars. To Stabæk-spillere og tre supportere spilte på hver bane. Vi spilte to runder, og de to beste (begge rundene lagt sammen) supporterne spilte sammen mot de to beste spillerene :Nystuen og Jon. Nystuen imponert mest under kvallik, men Jon hadde en strålene 189 runde i finalen og de dro dermed seieren i land, 10-20 poenge foran våre, som også gjorde en glimrende figur. Det var mange aktive fotografer der, noe hverken jeg eller Albert taklet særlig bra Men, noen av dem legger vel ut bilder her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Kjempetrivelig kveld, veldig bra tiltak av StabækLars. To Stabæk-spillere og tre supportere spilte på hver bane. Vi spilte to runder, og de to beste (begge rundene lagt sammen) supporterne spilte sammen mot de to beste spillerene :Nystuen og Jon. Nystuen imponert mest under kvallik, men Jon hadde en strålene 189 runde i finalen og de dro dermed seieren i land, 10-20 poenge foran våre, som også gjorde en glimrende figur. Det var mange aktive fotografer der, noe hverken jeg eller Albert taklet særlig bra Men, noen av dem legger vel ut bilder her? Skit å tape ass, uansett hvordan og når. Vurderte et bittelite øyeblikk å skade Jon i en "ulykke" i siste runde, men rev det fra meg når jeg tenkte over følgene for serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Hvor parkerer folk på senteret? Ser at senteret er åpent til 1800. De stenger vel ikke parkeringen. Parkeringen på senteret er åpent så lenge bowlingen er åpen:) Jepp og senteret har oppe lenger enn til 1800. Litt stressa og nervøs i går. Men jeg vil egentlig bare si at det var en kjempefin kveld i går. Trivelige folk og mye god(?) bowling. Lite referat fra banen nærmest veggen: - Nystuen var overlegen i alt; score, stil og humør (klart man blir glad når man klarer 198p) - Alan var mer opptatt av diverse elektroniske leketøy som mobiltelefoner og fotoapparater. Dårlig 1.runde, slo tilbake i andre. Klarte det kunststykket å sende kula i renna så hardt at den spratt opp igjen på banen og meide ned alle kjeglene! - Jens var vel dagens mest uheldige. Slo ned 8 og 9 kjegler på nesten hvert eneste førsteforsøk, men bommet på andre. Resten av oss (vi var fire supportere fordelt på to lag) bet godt fra oss i første runde, men klarte ikke helt å følge opp i andre. Takk til StabækLars for et flott tiltak og upåklagelig humør!! Endret 14. Mars 2007 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Noen T-shirts igjen eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Det var mange aktive fotografer der, noe hverken jeg eller Albert taklet særlig bra Men, noen av dem legger vel ut bilder her? Nei, du sier noe. Flem og Markus og Budstikka og CNN og BBC og Aftenposten og Fotballmagasinet... Alle samlet seg i banen vår (mulig det var Keller og Bjørnar på vårt lag og Knutsen på nabobanen som tiltrakk seg oppmerksomhet). Jeg skjønner Hjallis eller Kupper'n eller hvem det var som ramlet under et mesterskap på Bislet etter å fått en blitz i fjeset. Jeg mista kula rett i renna. Men når de ikke var der.... Kjempebra tiltak. Stor takk til StabækLars. Stor takk til Stabæk Fotball som stilte med så godt som alle mann. (Synd jeg ikke fikk testa islandsken, min...). Dette var gøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Takk for en veldig trivelig kveld SL Endret 14. Mars 2007 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Budstikkas bilder ligger her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Stabak.no overgår BUdstikka 4 ganger: http://www.stabak.no/content/view/2128/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Stabak.no overgår BUdstikka 4 ganger: http://www.stabak.no/content/view/2128/2/ Hadde aldri trodd at jeg skulle dukke opp på et bilde på stabak.no!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 16. Mars 2007 Del Skrevet 16. Mars 2007 fantastiske bilder! ser ut som om dere som deltok koste dere neste gang vinner stabaek support! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Mars 2007 Del Skrevet 18. Mars 2007 Likte særlig denne jeg: "The up-and-coming-stars" Før vi kommer til oversikten over finaledeltagerne ønsker stabak.no å belønne de med best progresjon fra runde 1 til 2. Dette er gutta og jentene å se opp for neste år. Progresjon Caspar 174 % 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå