Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noe dårlig resultat mot den svenske eliteserie vinneren, ihvertfall ikke med et nytt stopperpar!

For en som ikke så kampen, hva slags skade var det Somen fikk? Høres ikke bra ut....

Somen fikk et rift i akillesen og er ute noen uker, det er balle!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke noe dårlig resultat mot den svenske eliteserie vinneren, ihvertfall ikke med et nytt stopperpar!

For en som ikke så kampen, hva slags skade var det Somen fikk? Høres ikke bra ut....

Somen fikk et rift i akillesen og er ute noen uker, det er balle!!! :angry:

Noe av det samme skjedde med pappa, han har ikke kunnet trene på 12 uker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro å se gutta på skikkelig gress igjen!

Første omgang frustrerer meg litt. Synes at angrpesspillet vårt, og ihvertfall kontringene, går altfor treigt. Vi stopper opp og ser etter løsninger bakover istdenfor å satse alt mot mål, mens vi enda er i overtal. Dessverre er det bursdagsbarnet Alan som stort sett er den som roer det ned i feil tidspunkt. Mener også at vi gjør endel vanskelige velg i passingsspilet istedenfor å gjøre det hele enkelt. Det fører til en hel del feilpassninger.

Hvis første omgang kanskje var litt dårlig, så var de siste 45 minuttene det helt motsatte. Vi får til spillet vært og det går fort i riktig retning. Tidligere nevnte Alanzhino gjør en strålende andre omgang, og er etter min mening vår beste mann sammen med Somen Albert. Synd at vi slipper inn et tullemål, men slik er fotballen og uvagjort er ingent dårlig resultat mot de svenske mesterne.

Synd at Somen blir skadet, men vi har flere bak ham, som fortjener å få vise seg frem.

Til slutt vil jeg trekke et geldens sukk over at vi har et godt og målscorende stopperpar, selv når Captain Mike og IA er ute!

(Dette ble forøverig altfor langt, så hvis du leser dette så er jeg imponert :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somens skade:

somenankel.jpg

Bildet er hentet fra stabak.no

Somen er tilbake i aktivitet om 4-5 dager, og for fullt om 2 uker. Så lenge akillessenen ikke er skadet er det ingen fare. Pga stor mekanisk belastning kreves det mer rolig aktiviteter for at kutt gror på steder som her enn på f.eks rygg eller mage. Godt å høre at han snart er tilbake, tror Somen vil bli en nøkkelspiller i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere nevnte Alanzhino gjør en strålende andre omgang, og er etter min mening vår beste mann sammen med Somen Albert.

Somen Albert? Har jeg gått glipp av noe?

Han heter Somen A, og A står ikke for noe som helst. Det var Oddsupporterne som fant på Albert...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere nevnte Alanzhino gjør en strålende andre omgang, og er etter min mening vår beste mann sammen med Somen Albert.

Han heter Somen A, og A står ikke for noe som helst. Det var Oddsupporterne som fant på Albert...

Det var det jeg trodde. Han ble vel også ønsket velkommen hit som Somen Alfred også, om jeg ikke husker feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg trodde. Han ble vel også ønsket velkommen hit som Somen Alfred også, om jeg ikke husker feil.

Min feil! Da har jeg gått på en Odd-bløff!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Se Stabæk vs Elfsborg på Onkel Blaa
  • Opprett ny...