pedro 107 Del Skrevet 6. August 2003 Del Skrevet 6. August 2003 Skeid sender saftbøndene på hue og ræva ut av cupen...Så jævlig deilig det er!! Men allikevel litt bittert. Hvor digg hadde det ikke vært å få muligheten til å gjøre jobben selv...Men, men. Dagens bukett går uten tvil til Skeid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Jeg tror jeg venter til vi evt. har slått ut AaFK før jeg kaster meg på hoveringsbølgen. Men da kommer jeg - garantert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 For noe pjatt! Her er det bare å hovere, feire, glede seg, og nyte køppflausen til sogndal med en gang. Det er intet poeng i å vente til vi evt. slår Aalesund - for det er det slett ikke sikkert vi gjør. Jeg tror sannsynligheten for seier i dag er 50%. Og da sier det seg selv at det er NÅ vi har muligheten til å hovere over griselaget og deres patetiske tilhengere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg