StabækMykle 1 442 Del Skrevet 23. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2007 (endret) Tirsdag 27.02 spiller vi mot Start på La Manga. Kampstart kl 13:30. Endret 24. Februar 2007 av StabækMykle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 23. Februar 2007 Del Skrevet 23. Februar 2007 Sikker?, på stabak.no står det: Kampstart er kl.1330. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Februar 2007 Del Skrevet 24. Februar 2007 Vises vel også på BDTV? Gratis og uten innlogging osv?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 24. Februar 2007 Del Skrevet 24. Februar 2007 Det er riktig, kampstart kl 13:30. Unnskyld min feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 25. Februar 2007 Del Skrevet 25. Februar 2007 Det er riktig, kampstart kl 13:30. Unnskyld min feil Da skal jeg ta fri fra matteboka, og heller sette meg i kantina å se Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Start stiller med solid lag, men "ny" midtstopper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Stabæks lag: Jon Knutsen – Morten M. Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik – Petter Furuseth Olsen, Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Alanzinho – Daniel Nannskog, Eirik Markegård Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 26. Februar 2007 (endret) Stabæks lag: Jon Knutsen – Morten M. Skjønsberg, Inge André Olsen, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik – Petter Furuseth Olsen, Espen Nystuen, Tommy Stenersen, Alanzinho – Daniel Nannskog, Eirik Markegård Ser bra ut.. Håper virkelig gutta vinner, på tide med en seier mot et TL-lag nå. Endret 26. Februar 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Er Veigar skada eller bare tester vi litt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Er Veigar skada eller bare tester vi litt?? http://www.stabaek.net/forum/index.php?s=&...ost&p=98661 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Spennende å se hva gutta får til i morgen. Virker som Start har kommet OK igang der nede, og det vil bli greit å få sjekket laget mot kvalifisert motstand i egen liga. Tipper Start som middelhavsfarer i årets liga, og der kan fort vi havne også. Gjevne, men svært ulike lag. Håper på en kamp uten baklengs i morgen. Blir ikke helt trygg på alle baklengsmålene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Blir spennende å se om Eirik kanskje kan yppe litt på spissplassen. Hvis han skal ha noen mulighet til å få spille noe i Tippeligaen i år, så tror jeg at dette er en av hans største sjangser til å få vist seg frem. Vet jo at han kan endel bedre enn det han presterte før han dro til Hønefoss. Det var jo han som ville dra tilbake hit (Hønefoss ville ha ham), så det betyr vel at han mener han har noe å bevise. Nystuen må vel også prestere imorgen. Resten av gutta som spiller imorgen er vel ganske bankers! Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Februar 2007 Del Skrevet 26. Februar 2007 Synes ikke det lille jeg har sett av Markegård (Skeid, Lyn og Elfsborg) har vært veldig lovende. Synes fortsatt han er for lite distinkt foran mål, bruker for lang tid med ballen og ser for mye ned i bakken. Aner ikke hvordan han gjør det på trening, men det lille jeg så fra Flem og Holters La Manga mania, var heller ikke top notch. Nå brukte Vegiar et par sesonger på å slå til, så alt er mulig for Eirik. Men han bør snart begynne å vise seg frem en smule mer. En annen som må vise kvalitet i morgen, er Espen Nystuen. Blir spennende å se han fra start, og nå har han sjansen til å forsvare uttalelsen om at han ikke kan sitte så mye på benken i år, som i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Synes ikke det lille jeg har sett av Markegård (Skeid, Lyn og Elfsborg) har vært veldig lovende. Synes fortsatt han er for lite distinkt foran mål, bruker for lang tid med ballen og ser for mye ned i bakken. Aner ikke hvordan han gjør det på trening, men det lille jeg så fra Flem og Holters La Manga mania, var heller ikke top notch. Nå brukte Vegiar et par sesonger på å slå til, så alt er mulig for Eirik. Men han bør snart begynne å vise seg frem en smule mer. En annen som må vise kvalitet i morgen, er Espen Nystuen. Blir spennende å se han fra start, og nå har han sjansen til å forsvare uttalelsen om at han ikke kan sitte så mye på benken i år, som i fjor. Hepp, Eirik ser fremdeles ut til å ha lim i ræva og hår i øynene. Jeg er redd jeg kommer til å utvikle mavesår dersom han ikke forbedrer seg kraftig, men likevel får mye spilletid. Han er liksom litt lik han fjerne duden i Nokia reklamen i tilegg til at han spiller i slow motion. Men når det er sagt så er jeg ikke sikker på at han er så mye dårligere enn Andreas Strand, snarere tvert i mot så bredden på spissplass i troppen er muligens forbedret... Forsøker å være optimist nå.... Nystuen er en annen spiller som har endel å bevise. Nystuen viste dog konturene av å ha noe på gang på 2. laget på slutten av sesongen i fjor. Han gir oss også en dimensjon ekstra på midtbanen med sin luftstyrke. Samtidig er jeg usikker på at han og Tommy klarer å flytte beina fort nok i konkurranse med Strømstad, Annan og Kleiven. Legg forøvrig merke til ungutten Kleiven i dagens kamp, han kan ha noe stort på gang. (Men med den flaksen jeg har om dagen så spiller han sikkert ræva... ). Hvis vi ikke klarer å matche sørlendingene på rapphet, da må vi være ekstra nøyaktige i ballspillet og i bevegelsen rundt ballfører. Tommy leverer garantert, men det er vel et lite ? ved Espen... Uansett, Start setter superbrassen sin rett inn i backfireren. Der tviler jeg på at han kommer til å brilljere. Med mindre man spiller soneforsvar i Vasco (Hvilket jeg betviler). Sørmaerikanere er som oftest drillet i markeringsforsvar og mange sliter med omstillingen. Se f.eks. Lago i RBK, en utvilsomt god spiller, men en som har slitt med omstillingen til soneforsvar. Godt mulig at Ygor kommer til å fotfølle en av spissene våre og er vi kloke da så bruker vi det til å åpne Start burken. Da kan det bli morsomt. Ellers må vi regne med at Start står høyere med laget enn hva Elfsborg gjorde sist kamp. Nå har Bjørneby sagt at man skal variere presshøyden noe i år, men det ligger nok fremdeles i Starts natur å jage ball høyt i banen. De gjorde det med stor effekt mot Odd i forrige kamp. Samtidig kan Stabæk være et lag det er nyttig å øve lavt press mot. Vi får se hva de velger. Når jeg ser på Stallen til Start kontra vår egen så bør dette være et lag vi har bak oss på tabellen når sesongen 2007 er over. En seier i dag vil derfor være en solid bekreftelse på at vi er på rett vei. Et tap på den andre siden en indikasjon på at vi ikke holder det nivået vi bør ha jfr. en konkurrent som Start. Men det er ennå en bra bit igjen av sesongoppkjøringen og tid til å rette på ting. @ringo Som tror på seier mot Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Ekstra synd med Somen på sidelinja her, lurer på om ikke han er vår viktigste stabiliserende mann p.t. Får håpe på Nystuen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Ekstra synd med Somen på sidelinja her, lurer på om ikke han er vår viktigste stabiliserende mann p.t. Får håpe på Nystuen! Tror ikke du helt har forstått hva en stabiliserende mann er. Det er en betegnelse som ofte brukes på den litt defensive midtbanespilleren som holder igjen når den andre sentrale stikker frem. Somen er vel et typisk eksempel på en offensiv midtbanespiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Samtidig har han en radius og teknikk som gjør at han vinner tilbake ballen utrolig ofte for laget veit du, slik stabiliseres det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Samtidig har han en radius og teknikk som gjør at han vinner tilbake ballen utrolig ofte for laget veit du, slik stabiliseres det.... Radius og (særlig) teknikk har nok ingenting med stabilisering å gjøre. En stabilisator kjennetegnes først og fremst av rollen han har når laget er i angrep. Stabilisatoren holder da igjen og sørger dermed for at laget blir mindre utsatt for kontringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Magen sier seier idag! vi får se....! Gleder meg iallefall... skal absolutt låse meg inn på et kontor her hehe... Jeg er dog littegrann uenig med dere det lille jeg så av Eirik mot Elfsborg... syns han var sikkelig tent.. han lyktes dog ikke helt med innsatsen var det iallefall ingenting å si på... vil tro innstillingen hans har bedret seg? Uansett tror jeg Eirik + Ola 1 år eldre > Andreas + Ola 1 år yngre som reservespisser..... Selvom det ser litt mørkt ut om Veigar eller Daniel får et lengre skadeopphold er jeg faktisk ikke kjempe bekymret for det... Etter Elfsborgkampen vil jeg si at Steners er vår viktigste spiller... om Tommy blir skadet er jeg iallefall meget bekymret da han var bindeledd, assistkonge, og grunnsteinen i laget vårt i den kampen... ser ikke helt hvem som skulle kunne ta rollen hans akkurat nå.... (selvsagt lov til å håpe på Henning). Forøvrig håper jeg Poljac får noen minutter i denne kampen... virket positiv mot Elfsborg i min mening.... Alt i alt begynner jeg faktisk å bli fornøyd med laget.... litt redd for skader på Steners og Knudsen... men utenom det tror jeg vi sitter bra til.... Kampen idag gir vel noen nye svar og spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2007 (endret) Magen sier seier idag! vi får se....! Gleder meg iallefall... skal absolutt låse meg inn på et kontor her hehe... Jeg er dog littegrann uenig med dere det lille jeg så av Eirik mot Elfsborg... syns han var sikkelig tent.. han lyktes dog ikke helt med innsatsen var det iallefall ingenting å si på... vil tro innstillingen hans har bedret seg? Uansett tror jeg Eirik + Ola 1 år eldre > Andreas + Ola 1 år yngre som reservespisser..... Selvom det ser litt mørkt ut om Veigar eller Daniel får et lengre skadeopphold er jeg faktisk ikke kjempe bekymret for det... Etter Elfsborgkampen vil jeg si at Steners er vår viktigste spiller... om Tommy blir skadet er jeg iallefall meget bekymret da han var bindeledd, assistkonge, og grunnsteinen i laget vårt i den kampen... ser ikke helt hvem som skulle kunne ta rollen hans akkurat nå.... (selvsagt lov til å håpe på Henning). Forøvrig håper jeg Poljac får noen minutter i denne kampen... virket positiv mot Elfsborg i min mening.... Alt i alt begynner jeg faktisk å bli fornøyd med laget.... litt redd for skader på Steners og Knudsen... men utenom det tror jeg vi sitter bra til.... Kampen idag gir vel noen nye svar og spørsmål Selv om Steners er viktig er jeg egentlig mer redd for IA.. Selv om vi har fått inn Pontus så vi i fjor hvor viktig IA er for laget. Nå skal det sies at Mike periodevis var ute samtidig som IA, og at det nok gjorde sitt med resultatene, men jeg føler forsvarsrekken er tynnere enn midtbanen. Om Steners må ut har vi andre alternativer i form av Henning og Keller. Endret 27. Februar 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Og der var kampen igang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Hawaii... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Hawaii... 0-0, right? Begynte å se nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Hawaii... 0-0, right? Begynte å se nå! Jepp, Start med en lompe mot vårt mål er vel alt som har skjedd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Sliter med båndbredden her... Hakkete og litt frustrerende å følge med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Feb 2007, 13:45) 98737[/snapback] Sliter med båndbredden her... Hakkete og litt frustrerende å følge med. Samma her. Jævlig irriterende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Faen straffe til Start... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 KONGE JON!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Hahaha, straffebom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Det ser ut som de blaa var på karaokebar i natt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå