Celebi2 894 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Vi vinner over et av det beste lagene i Tippeligaen. Det er bra! Godt å se at IA ikke har mistet den fandenivoldske instillingen. Vi trenger han mer enn vi trenger noen andre føler jeg. MVP er blitt nevnt her på forumet. Han er defintitivt vår MVP i mine øyne. MVP, som i Mindre Verdig Person? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2007 (endret) Vi vinner over et av det beste lagene i Tippeligaen. Det er bra! Godt å se at IA ikke har mistet den fandenivoldske instillingen. Vi trenger han mer enn vi trenger noen andre føler jeg. MVP er blitt nevnt her på forumet. Han er defintitivt vår MVP i mine øyne. MVP, som i Mindre Verdig Person? Pass munnen din, å i det hele foreslå noe slikt om Kong IA er bare latterlig. MVP= Most Valuable Player Endret 27. Februar 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Kan være enig i at de ble ensomme på topp men å stå med hoftefeste når man ikke får en passning sier det litt om instillinga syntes jeg. Det same var det mot Skeid, han blir forbanna på motspillere og virker oppgitt i stedenfor å gi 100% Synd for jeg syntes han var bra før han gikk til Hønefoss. Kritikken på at han blir forbanna på motspillerne mener jeg er helt på jordet. Han blir forbanna på seg selv hvis han misser i et mottak eller vending, ikke lagkameratene. I 1. omg får Eirik veldig få baller og jobbe med, og med det, kommer han ikke ordentlig inn i kampen. Dette gjaldt Nannskog og. Samtidig så har ikke Eirik og Nanne spilt alt for mye sammen, noe man så idag. Det virket nesten som at Nanne skulle være bakromsspiss og møtende spiss samtidig. Det kommer vel av den grunn at spissene våre var heller lite involvert i 1. omg. Espen jobber godt, men er redd for at han rett og slett ikke passer i Stabæk. Vi spiller desverre en altfor ballbesittende fotball for Espen. Synes ellers at vi leverer en grei kamp. Positivt at vi leverer varene defensivt. Litt svake offensivt - vi merker savnet av Somen/Henning og Veigar. Alltid. Uansett. Skal presisere den nmed forbanna på. Det var i kampen mot Skeid. Sto på sidelinja da Strand vendte opp mot målet til Skeid og ikke spilte på Markergård. Markergård var helt oppgitt og slang ganske bra med leppa til Strand. Han var skikkelig forbanna og virka helt demotiver. Har ikke andre opplevelser men syntes det var merkelig oppførsel på en medspiller i en treningskamp. Ser jo også på når Daniel blir forbanna men på en helt annen måte. Her er det 100% innsats og mål og mening med kjeftinga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 etter min mening var ikke dette en stor kamp, hverken av Stabæk eller Start, men sånn er det vel på denne tiden av året...mye som skal drilles og spilles inn før moroa begynner på ordentlig. Synes det kommer ganske tydelig frem hvordan hele spillet hvårt lider når sentral midtbane ikke fungerer ordentlig. Steners leverer jo som vanlig, men sliter med å se at Nystuen skal spille seg inn. Er ikke helt sikker på om Somen eller Hauger er årets medaljeoppskrift heller, til det er de alt for ustabile. Håper jeg tar feil For å blande tråder litt; tror jeg at om vi skal klare medalje i år må en ny sentral midtbanespiller på plass, drømmen må jo være Martin og Steners sammen. Dernest må ny 2.keeper til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Vi vinner over et av det beste lagene i Tippeligaen. Det er bra! Godt å se at IA ikke har mistet den fandenivoldske instillingen. Vi trenger han mer enn vi trenger noen andre føler jeg. MVP er blitt nevnt her på forumet. Han er defintitivt vår MVP i mine øyne. MVP, som i Mindre Verdig Person? Fyyyyy! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Vi vinner over et av det beste lagene i Tippeligaen. Det er bra! Godt å se at IA ikke har mistet den fandenivoldske instillingen. Vi trenger han mer enn vi trenger noen andre føler jeg. MVP er blitt nevnt her på forumet. Han er defintitivt vår MVP i mine øyne. MVP, som i Mindre Verdig Person? Fyyyyy! :angry: Sorry! Legger meg flat! Så ikke at det var snakk om Kong IA! Beklager IA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå