StabækMykle 1 442 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 Da ser vi hvor viktig IA er nok en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 slutt. jaja kanskje likesågreit. Mye bytter- tja vet ikke jeg Tromsø er hvertfall i flytsonen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 77 min. Frekt helspark av Alanzinho. Takker for et detaljert referat, Budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 Jaggu greit det er helg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 etter hvordan laget vårt så ut etterhvert tar jeg det strengt talt med ro at vi tapte 1-2 etter å ha vært best i første omgang.. Stenvoll - Segerstrøm - MMS - Holmvik var forsvaret vår i andre omgang... og med Jens bak der... nja... da forventer jeg ikke allverden iallefall. Kult at flere spillere får prøve seg....Det gjør ikke noe at det ikke blir resultater ut av det i en totalt uviktig kamp mot Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 Bare for å ha sagt det: Jens hadde IKKE skylden for NOEN av baklengsmålene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Mars 2007 Del Skrevet 2. Mars 2007 Virker som benken er rent for tynn, La Manga ble ikke oppturen jeg hadde håpet på.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mars 2007 Del Skrevet 3. Mars 2007 http://www.nordlys.no/sporten/til-magasine...icle2620211.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Mars 2007 Del Skrevet 3. Mars 2007 77 min. Frekt helspark av Alanzinho. Takker for et detaljert referat, Budstikka Dukan jo sette deg ned å se på en kamp og referer selv? Det er ikke lett og selv om det kanskje ikke er det viktikste som skjeddde i kampen så er budstikka der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 3. Mars 2007 Del Skrevet 3. Mars 2007 http://www.nordlys.no/sporten/til-magasine...icle2620211.ece Humre... De er vel oppesen nordpå nå... Men det er mange før dem som har vært seriemestere halvannen måned før seriestert... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå