stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Det er viktig å ta seg bra ut, men nå som det er så sinnsykt varmt hadde vel det smarteste vært å spille i våre hvite bortedrakter, også på Nadderud. Vi har jo ikke vunnet på lenge. Kanskje dette er dråpen som gjør at vi vinner de tette oppgjørene i varmen. Er det forresten OK å spille med bortedrakter hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 uff, nei.. vil nå helst se de bortedraktene så skjeldent som overhodet mulig jeg.. Tror ikke det at de er mørke har så fryktelig stor betydning.. klamme og jævlige blir de nok uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 er det tenkelig å spille med naken overkropp...? da kan det jo ikke blir for varmt, og spillerne får en bra brun farge eneste ulempe: du må tegne sponsorlogoen og draktnummeret på huden... (som de gjør på boksing) forresten, det er mulig å spille hjemme med bortedrakter. når bortelagets hjemme- og bortedrakter begge to ligne for mye hjemmelagtes hjemmedrakter så må hjemmelaget spille med bortedrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 Stabæklars har definitivt et poeng. Mørke drakter kan være det lille ekstra som gjør at våre gutter ikke klarer å yte mer enn 95% i forhold til motstander. Jeg er ikke i tvil om at seier, ære og e-cupspill er viktigere enn klubbfarve. Men Pauligirls forslag er jo helt genialt. Det blir tre ønsker oppfylt på én gang: 1. Vi får se våre spilleres vakre og etterhvert bruneoverkropper, som hittil bare har figurert i tilskuernes (homo)erotiske fantasier. 2. Spillerne blir ikke så slitne som følge av overoppheting 3. Vi får en gang for alle eliminert den evindelige trøyeholdinga som våre motstandere holder på med. Så får vi heller male på sponsorenes logo og tatovere klubblogoen på dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 11. August 2003 Del Skrevet 11. August 2003 Syns det ihvertfall er latterlig at spillerne må spille i langarmede drakter midt på sommeren selv når temperaturen nærmer seg 30 grader i skyggen, hvor vanskelig kan det være å skaffe et kortarmet draktsett?? Uproffesjonelt av Stabæk Fotball! Vi får skylde på de langarmede draktene etter cupfadesen torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 11. August 2003 Del Skrevet 11. August 2003 Kan umulig være så vanskelig, jeg har kortarma drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. August 2003 Del Skrevet 11. August 2003 Da hadde man også sluppet holding i ermer, etc... Jeg tror at noen ting er så 'sunnfornuftige' og logiske at de bare ikke kan gjennomføres...Et av verdens aller største paradokser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. August 2003 Del Skrevet 12. August 2003 Jeg kan ikke tenke meg at det har så mye å si. Jeg har vært i Vietnam og Thailand. I disse landene kan temperaturen bli høyere enn inne i hodet til Ivar Hoff. Og det er påfallende hvor lite de lokale svetter i forhold til meg. OK, nå er sikkert ikke de infødte så fyllesyke som det jeg pleier å være der nede, men like vel. Men dere har sikkert sett at de går kledt i lange bukser og gjerne langermede skjorter. Og det fungerer faktisk. Prøv selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg