Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis alle er spilleklare bør vi starte å bygge en fast 11èr nå, ikke noe mer prøving! Det er viktig å få litt trygghet i gutta nå før sesongstarten, mange tap på rappen gir en dårlig følelse.

jk

mms - iao - mk - ts

pfo - st - ts - alan

dn - vpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tap her, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret.

Jepp, gutta har noe å hevne nåog vi stiller vel med bortimot fullt lag. Håper Somen og Morten er tilbake "fit for fight" igjen, og at alle gutta står på og viser både muskler og lekker teknikk mot østkantslummen .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tap her, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret.

Hadde kampen vært mot AaFK, Godset, FFK eller noe slikt så hadde jeg også vært det. Tap mot VIF, som kanskje er den eneste reelle utfordreren til RævBK i år, vil ikke gjøre meg mer bekymret. Litt avhengig av resultatet seff. Men jeg tar gjerne en seier...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SPILLET SPILLET SPILLET er det jeg bryr meg om i morra, selv om jeg ikke får sett kampen. driter i om det blir tap 2-1 eller hva det nå enn måtte bli, så lenge Stabæk klarer å trille ball, skape målsjanser og spille god fotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg Aftenposten:

Keeper

J. Knudsen

Forsvar

T. Stenvoll

P. Segerström

T. Stenersen

M. Kjølø

B. Holmvik

Midtbane

H. Hauger

P. Furuseth Olsen

C. Keller

Angrep

V. Gunnarsson

D. Nannskog

Benken

E. Markegård

E. Nystuen

H. Skogseid

M. Skjønsberg

J. Waltorp Sørensen

O. Kamara

B. Poljac

Tenker vi dytter Tommy frem på midten.

enga:

Keeper

A. Arason

Forsvar

J. Storbæk

K. Wæhler

R. Johnsen

A. Jepsen

Midtbane

F. dos Santos

C. Grindheim

J. Jalland

S. Mila

Angrep

J. Sørensen

D. Fredheim Holm

Benken

S. Strømnes

T. Holm

M. Berre

A. Muri

A. Førsund

J. El-Gharbi

J. Horn

R. Lange

Ø. Bolthof

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som gutta er innstilt på å rette opp inntrykket fra RBK..

Edit: Og der tikket det jammen inn en SMS hvor det sto 2-1

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker av referatet som at Henning er i slaget. Ingenting hadde vært hyggeligere enn det! Hadde vært sinnsykt digg med en kanonsesong for Henning!

Uten tvil. :lol: Målgivende til Nanne. 2-1. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten: "Dommer Brage Sandemoen blåser for pause etter en positivt første omgang av Stabæk."

Det høres riktig så bra ut! Synd at man må holde seg innendørs på en dag som dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten: "Dommer Brage Sandemoen blåser for pause etter en positivt første omgang av Stabæk."

Det høres riktig så bra ut! Synd at man må holde seg innendørs på en dag som dette.

Håper det ikke byttes for mye i 2. omg. Nå synes jeg det er viktigere med et godt resultat enn å prøve ut flest mulig spillere for å bygge selvtillitt frem til seriestart

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det ikke byttes for mye i 2. omg. Nå synes jeg det er viktigere med et godt resultat enn å prøve ut flest mulig spillere for å bygge selvtillitt frem til seriestart

Ingen bytter i pausen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor spiller ikke Jan Derek på Stabæk.... 2-2.

fordi han er gammel og arrogant. I tillegg har vi minst to spisser som er bedre enn han.

Endret av Øystein
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-VIF 14.03
  • Opprett ny...