arni 9 544 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Første elleveren bør være klar her. Eller får vi se Grålars og Belsvik aksle trøyene, stødige karer med ball egentlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Hvis alle er spilleklare bør vi starte å bygge en fast 11èr nå, ikke noe mer prøving! Det er viktig å få litt trygghet i gutta nå før sesongstarten, mange tap på rappen gir en dårlig følelse. jk mms - iao - mk - ts pfo - st - ts - alan dn - vpg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Tap her, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Tap her, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret. Jepp, gutta har noe å hevne nåog vi stiller vel med bortimot fullt lag. Håper Somen og Morten er tilbake "fit for fight" igjen, og at alle gutta står på og viser både muskler og lekker teknikk mot østkantslummen . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Tap her, og jeg begynner å bli alvorlig bekymret. Hadde kampen vært mot AaFK, Godset, FFK eller noe slikt så hadde jeg også vært det. Tap mot VIF, som kanskje er den eneste reelle utfordreren til RævBK i år, vil ikke gjøre meg mer bekymret. Litt avhengig av resultatet seff. Men jeg tar gjerne en seier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 SPILLET SPILLET SPILLET er det jeg bryr meg om i morra, selv om jeg ikke får sett kampen. driter i om det blir tap 2-1 eller hva det nå enn måtte bli, så lenge Stabæk klarer å trille ball, skape målsjanser og spille god fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2007 (endret) Noen som har live-oppdatering fra kampen? Edit: Kan se ut som Aftenposten har det. Endret 13. Mars 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Mars 2007 Del Skrevet 13. Mars 2007 Noen som har live-oppdatering fra kampen? Edit: Kan se ut som Aftenposten har det. Både aftenposten og budstikka pleier å ha det, men link kommer ofte ikke opp før en time før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Blir det toppet lag idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Kampen direkte hos: Aftenposten Budstikka (Adressa?) Er vel egentlig samme referat, får se når kampen starter Noen som vet laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Iflg Aftenposten: Keeper J. Knudsen Forsvar T. Stenvoll P. Segerström T. Stenersen M. Kjølø B. Holmvik Midtbane H. Hauger P. Furuseth Olsen C. Keller Angrep V. Gunnarsson D. Nannskog Benken E. Markegård E. Nystuen H. Skogseid M. Skjønsberg J. Waltorp Sørensen O. Kamara B. Poljac Tenker vi dytter Tommy frem på midten. enga: Keeper A. Arason Forsvar J. Storbæk K. Wæhler R. Johnsen A. Jepsen Midtbane F. dos Santos C. Grindheim J. Jalland S. Mila Angrep J. Sørensen D. Fredheim Holm Benken S. Strømnes T. Holm M. Berre A. Muri A. Førsund J. El-Gharbi J. Horn R. Lange Ø. Bolthof Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Mao spiller begge lag med bortimot toppet 11er? Er Alan syk siden han ikke spiller, og ikke er på benken? Skadet han seg under bowling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Aner vi at Henning er der han var før treningskampen mot Odd i fjor? 1-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 1-0 etter 3 min er "ikkje så halvgæernt". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 1-1 etter billig straffe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trond 47 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Spiller vi 5-3-2? Stenersen i midtforsvaret og Furuseth Olsen sentralt på midten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Spiller vi 5-3-2? Stenersen i midtforsvaret og Furuseth Olsen sentralt på midten? Tipper at steners er feilpassert i oppsettet ja..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Spiller vi 5-3-2? Stenersen i midtforsvaret og Furuseth Olsen sentralt på midten? Antageligvis 442. Regner med at TS er på midten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Virker av referatet som at Henning er i slaget. Ingenting hadde vært hyggeligere enn det! Hadde vært sinnsykt digg med en kanonsesong for Henning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Hvor er IAO?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Virker som gutta er innstilt på å rette opp inntrykket fra RBK.. Edit: Og der tikket det jammen inn en SMS hvor det sto 2-1 Endret 14. Mars 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 2-1, selvmaal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Virker som nettet henger litt etter. SMS fra en på kampen: "Spiller ok, tommel opp for hauger og petter... litt skiftende i forsvar!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Virker av referatet som at Henning er i slaget. Ingenting hadde vært hyggeligere enn det! Hadde vært sinnsykt digg med en kanonsesong for Henning! Uten tvil. Målgivende til Nanne. 2-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Hvor er IAO?? Hurra! 2-1. Nannskog på gang igjen (jada, fikk litt hjelp) og Henning holder koken. Aftenposten ligger noen min foran budstikka sin oppdatering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Aftenposten: "Dommer Brage Sandemoen blåser for pause etter en positivt første omgang av Stabæk." Det høres riktig så bra ut! Synd at man må holde seg innendørs på en dag som dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Aftenposten: "Dommer Brage Sandemoen blåser for pause etter en positivt første omgang av Stabæk." Det høres riktig så bra ut! Synd at man må holde seg innendørs på en dag som dette. Håper det ikke byttes for mye i 2. omg. Nå synes jeg det er viktigere med et godt resultat enn å prøve ut flest mulig spillere for å bygge selvtillitt frem til seriestart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Aftenposten: "Dommer Brage Sandemoen blåser for pause etter en positivt første omgang av Stabæk." Det høres riktig så bra ut! Synd at man må holde seg innendørs på en dag som dette. Håper det ikke byttes for mye i 2. omg. Nå synes jeg det er viktigere med et godt resultat enn å prøve ut flest mulig spillere for å bygge selvtillitt frem til seriestart Ingen bytter i pausen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 14. Mars 2007 Del Skrevet 14. Mars 2007 Hvorfor spiller ikke Jan Derek på Stabæk.... 2-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2007 (endret) Hvorfor spiller ikke Jan Derek på Stabæk.... 2-2. fordi han er gammel og arrogant. I tillegg har vi minst to spisser som er bedre enn han. Endret 14. Mars 2007 av Øystein Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå