fredrik staubo 2 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 jeg er ikke særlig fornøyd med det gutta presterte i dag. (kanskje bortsett fra de 10 første og siste min.) de orka ikke og gadd ikke. men en ting er jeg veldig fornøyd med og det er publikummet! vi møtte kanskje ikke så mannsterke, men jeg er stolt over den måten vi prøvde å hjelpe gutta våre til utlikning på slutten. deilig å høre rundt 1600 blå hjerter stå på litt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Enig...eneste aa glede seg over i dag...Jeg satt (skamme seg) med kjaeresten og fulgte oppgjoret, men mot slutten reiste hele min seksjon seg hver gang Stabaek gikk i angrep. Ble ikke bedt om aa dempe meg eller sette meg ned en eneste gang selv om jeg ventet paa det hele tiden. Maa si at jeg er flau over det Jon presterer idag. Det verste er ikke at han gjor tabber, men at han blir utpsyka saa lett. Mannen ble utrolig usikker og vinglete i andre omgang, som om han med ett glemte alt han har laert seg til i lopet av gudene vet hvor mange aar i buret...Amatormessig rett og slett....Tror det er paa tide aa gi Rote litt tid i buret igjen. Mannen beholder ihvertfall alltid roen! Fy faen saa kjipt dette er, men, men. Det er bedre aa ryke for Aalesund enn for Enga eller Sogndal eller Rosenborg for den saks skyld... :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Jon er vel den siste jeg ville vært flau over etter dagens kamp, og pr. i dag er vel neppe Rote i nærheten av en plass (dessuten er han vel fortsatt litt småskadet). Takk og lov at Aalesund trakk Bodø/Glimt. Gjør ting litt mindre ille. Kvartfinaler mot Bodø/Glimt er jo ikke akkurat noen god ting for Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Skuffet, skuffet og atter skuffet. Bør bli seier hjemme mot lsk på søndag nå. Trenger en seier. Trodde det var noe feil med tekst tv da jeg så det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Espen Berntsen dømmer søndag så det går nok bra (vel pleide jo å gå bra med Roy Helge også da men). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Jeg er selfølgelig skuffet over tapet mot Aalesund, men når ikke gutane presterer bedre en dette er det vel ikke mer å vente. Jeg driter egentlig i at vi tapte i 4 runde for hvem faan husket det neste år? Det som bekymrer meg er hvordan det går i serien?? Lillestrøm er neste motstanser på NADDERUD; og da krever jeg seier, og 3 poeng. Er det ett lag som jeg hater er det nettopp LSK, og møter opp for å støtte laget . Vel nok om det, Da jeg kom for å kjøpe biletter på NADDERUD i dag ble jeg møtt med en laaaaaaaaaaaaaang kø 5 min før kampstart, og rakk selfølgelig ikke kampen hvordan er dette mulig?????????? med baaaaaaaaaaaare 1600 tilskuerre, hva om det hadde vært 4000 kansje jeg drømmer men det kunne jo ha vært mulig eller???????? Stor kritikk til STABÆK dette var flaut. Ikke kunne de veksle, ikke viste de hvor mye det kostet for barn eller om du hadde medlemskort i stabæk support. Sto sammen med en Aalesund suporter, som måtte betale 140 kr, men i følge plakaten skulle bare betale 100 kr. For å si det rett ut dette er flaut. Vi har ingen ting å klage over når vi er på bortebane uansett hvilken bane det måtte være. Selfølgelig elsker jeg STABÆK, men det gjelder laget som er ute på gresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 7. August 2003 Del Skrevet 7. August 2003 Skikkelig trykk på tribunen på slutten av kampen ja. Det jeg er mest skuffa over er Gaute, ikke missforstå (Gaute er en bra trener) men jeg prata med noen kamerater før kampen og vi diskuterte Knutsen og Muri. 1. Ålesund er kjent for å kontre i Bortekamper , derfor er det galskap å sette Muri på benken, vi så når han kom inn at han løper lett opp motstandern pluss at han er god i lufta, tenker da på Årøy. 2.Knutsen i mål er også et dårlig valg når alle vet Ålesund pøser inn langballer til Årøy foran mål.Rote er høyere en Knutsen og har en bedre rekkevidde. Ålesunds 1-0 mål var vel temmelig likt det de scora i Ålesund. Ute av køppen og ikke langt unna bonn i eliteserien. Hva må gjøres ? Syntes vi spiller bra fotball, men vi mangler en goalgetter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 håper bare at trygvi er i slag når han kommer tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Jon er vel den siste jeg ville vært flau over etter dagens kamp, og pr. i dag er vel neppe Rote i nærheten av en plass (dessuten er han vel fortsatt litt småskadet). Selv en småskadet Rote vil prestere bedre enn det Jon driver med om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Har folk glemt grunnen til at Rotevatn ble satt ut? Gedigen keepertabbe mot Lyn, og en ganske finfin tabbe borte mot Tromsø. Det kjipe med Knudsen er at han ikke greier å luke bort svømmeturene fra spillet sitt. Når man føler han har vært trygg en stund, kommer det alltid en herlig tur ut i feltet uten mål og mening. Kjøp en ny. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 håper bare at trygvi er i slag når han kommer tilbake når kommer han tilbake? allerede i august? i september? det er jo for sent da... skulle stabæk holde sin nåværende form (dvs. kjempe men tape), blir det nedrykkskamp...da kan heller ikke tryggvi hjelpe. hva nytter en god spiss som scorer stadig og mange mål når forsvaret er svak og hele laget mister konseptet når motstanderne slår til? kanskje vi trenger en ny, ung spiss som er virkelig god i å score, og noen som kan hjelpe på ytterste midtbane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 Jeg er selfølgelig skuffet over tapet mot Aalesund, men når ikke gutane presterer bedre en dette er det vel ikke mer å vente. Jeg driter egentlig i at vi tapte i 4 runde for hvem faan husket det neste år? Det som bekymrer meg er hvordan det går i serien?? Lillestrøm er neste motstanser på NADDERUD; og da krever jeg seier, og 3 poeng. Er det ett lag som jeg hater er det nettopp LSK, og møter opp for å støtte laget . Vel nok om det, Da jeg kom for å kjøpe biletter på NADDERUD i dag ble jeg møtt med en laaaaaaaaaaaaaang kø 5 min før kampstart, og rakk selfølgelig ikke kampen hvordan er dette mulig?????????? med baaaaaaaaaaaare 1600 tilskuerre, hva om det hadde vært 4000 kansje jeg drømmer men det kunne jo ha vært mulig eller???????? Stor kritikk til STABÆK dette var flaut. Ikke kunne de veksle, ikke viste de hvor mye det kostet for barn eller om du hadde medlemskort i stabæk support. Sto sammen med en Aalesund suporter, som måtte betale 140 kr, men i følge plakaten skulle bare betale 100 kr. For å si det rett ut dette er flaut. Vi har ingen ting å klage over når vi er på bortebane uansett hvilken bane det måtte være. Selfølgelig elsker jeg STABÆK, men det gjelder laget som er ute på gresset. Vel, hadde det vært ventet 4000 hadde det nok vært flere vakter tilstede/flere tribuner åpne. Jeg skjønner ikke at du klager over at du måtte stå i kø, dette er nokså eksotisk for å være på Nadderud stadion og jeg ville heller nytet hver anledning jeg måtte stå i kø for å komme inn på nadderud. Syns det var bra arrangement av Stabæk fotball, alle på hovis istedenfor å spre de 1600 utover svingen, ståtribunen osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 8. August 2003 Del Skrevet 8. August 2003 trygvi er tilbake i starten av september Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håkon 0 Del Skrevet 9. August 2003 Del Skrevet 9. August 2003 te="fredrik staubo"]jeg er ikke særlig fornøyd med det gutta presterte i dag. (kanskje bortsett fra de 10 første og siste min.) de orka ikke og gadd ikke. men en ting er jeg veldig fornøyd med og det er publikummet! vi møtte kanskje ikke så mannsterke, men jeg er stolt over den måten vi prøvde å hjelpe gutta våre til utlikning på slutten. deilig å høre rundt 1600 blå hjerter stå på litt Du sier du er fornøyd med de 10 første og de 10siste minuttene når det gjelder publikum. Hva med de 70 min imellom? Vi må da være verdensmestere i sutring og drittkasting til egne spillere! Vi kan ikke leve på de 2-3 gangene vi har stått igjen etter tap og synget " Vi elsker Stabæk" Flere av de som ynder og kalle seg supporter må gå i seg selv og finne ut om de virkelig er supportere eller bare noen bortskjemte drittunger. STØTT LAGET I FULLE 90 MIN OG HVIS AT VI ER DER I MOTGANG: GUD SKAL VI VITE DE TRENGER DET. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 Synginga i 1. omgang var grei, og "kom igjen" på slutten. Ellers synes jeg det er patetisk at en gjeng hengehuer står eller sitter og æresskjeller spillere som faktisk presser det andre laget i nesten 90 minutter. Det vi mangler for å bli bedre er raskere kantspillere og en spiss ved siden av Peter som kan score - ikke bare hvert lemenår. Men det er ikke gutta på banens skyld. De gjør så godt de kan. Noen av dem kan ikke godt nok. Da må vi kjøpe nye spillere for å bli bedre. Det er det som irriterer meg mest - den tilsynelatende absolutte mangelen på interesse for kjøp av aktuelle spillere i stabækledelsen. Jeg tror spillerstallens kvalitet er grunnen til at Gaute ikke har signert ny kontrakt. Enda værre er det hvis spillere som Martin forlater oss på grunn av manglende satsing. Tror vi skal ta fram forslaget til Gladlaks og spille 4-2-3-1 igjen. Vi får færre mål av det, men slipper nesten ikke inn baklengsmål: JK MS - IAO - AM - CH MK - TS BP - MA - EM PS Synes ikke verken Tom, Mikkel, Thomas eller Samir har prestert godt nok. La Branimir og Eirik få prøve seg på kantene i 4-2-3-1. Mot LSK bytter vi MA med PS og lar Finsi spille på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 Har hørt rykter om at vi stiller i 3-5-2 i dag mot LSK: Bak: Mike - Muri - IA Midten: Morten - MIkkel - Tom - Holter - Stenersen Topp: Peter og Branimir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 Dagens lagoppstilling mot LSK høres veldig innteressang ut. Spennende med Peter og Brannimir på topp. Kansje dette kan bli det nye spissparet fremover???? Litt usikker med bare tre bak, men det er vel nødvendig å ha 4 på midtbanen når Martin er ute. Gleder meg stort til denne kampen og dette mannskapet som skal kjempe ute på gresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 funket veldig bra i dag med den lagoppstillingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. August 2003 Del Skrevet 10. August 2003 funket bra det ja...Mads kjempet som en løve og fyllte skoene til Martin på en utrolig imponerende måte. Det er utrolig godt å se at satsingen på 'juniorene' gir resultater. Morten, Mads og Branimir strutter av selvtillit og spilleglede, så det er en fryd å se på. Jeg er også ganske imonert over måten Stenersen spillte idag, han fremter med større og større autoritet og 'flausene' blir stadig færre...Ærlig talt så hadde forventet at han hadde forsvunnet ut av klubben for lenge siden, men her har Gaute bevist hva tillit kan gjøre for en spiller. Det som skuffer meg at det satses på Mikkel og Tom som tydeligvis er langt unna toppformen fremfor Henning og Samir. Skulle gjerne sett hva Henning kunne utrettet om han fikk startet en kamp. Sitter uansett med en utrolig deilig følelse inni meg etter denne kampen, og tror dette blir et psykologisk vendepunkt for gutta. Forza Stabæk, fremtiden er BLÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg