Halvor 0 Del Skrevet 15. Mars 2007 Del Skrevet 15. Mars 2007 Er du student i Bergen og Stabæk-fan? Bergens studentavis Studvest planlegger å gjøre en sak på tippeligastarten i påskenummeret. Da er planen å intervjue en fan fra hver av tippeligaklubbene som også er student i Bergen. Det innebærer blant annet å tippe taballposisjon for laget sitt og stille på på et "studentfan-lagbilde" på mandag 19. ved 2-tiden. Det er et stort pluss om vedkommende har supporterutstyr og slikt. Det har derimot ikke lykkes oss å få tak i noen Stabæk-fan på noen annen måte, så vi prøver dermed her. Så derfor: Noen som har lyst til å komme i avisa? En gylden mulighet til å skape litt blest rundt laget i Bergen er jo dette også. Er du interessert, kan du sende meg en PM, eller bare svare på dette innlegget her på forumet. hilsner og pilsner, Halvor, studvest-journalist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 16. Mars 2007 Del Skrevet 16. Mars 2007 hdaniels!?.. Lenge leve country og rock'n roll! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2007 (endret) Er du student i Bergen og Stabæk-fan? Bergens studentavis Studvest planlegger å gjøre en sak på tippeligastarten i påskenummeret. Da er planen å intervjue en fan fra hver av tippeligaklubbene som også er student i Bergen. Det innebærer blant annet å tippe taballposisjon for laget sitt og stille på på et "studentfan-lagbilde" på mandag 19. ved 2-tiden. Det er et stort pluss om vedkommende har supporterutstyr og slikt. Det har derimot ikke lykkes oss å få tak i noen Stabæk-fan på noen annen måte, så vi prøver dermed her. Så derfor: Noen som har lyst til å komme i avisa? En gylden mulighet til å skape litt blest rundt laget i Bergen er jo dette også. Er du interessert, kan du sende meg en PM, eller bare svare på dette innlegget her på forumet. hilsner og pilsner, Halvor, studvest-journalist Jeg bor i Bergen, men er ikke student lenger (var ferdig på HiB i juni). Du får sende meg en PM om det allikevel er interessant. Jeg stiller gjerne opp (litt avhengig av hvor det er). Endret 16. Mars 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 16. Mars 2007 Del Skrevet 16. Mars 2007 Er du student i Bergen og Stabæk-fan? Bergens studentavis Studvest planlegger å gjøre en sak på tippeligastarten i påskenummeret. Da er planen å intervjue en fan fra hver av tippeligaklubbene som også er student i Bergen. Det innebærer blant annet å tippe taballposisjon for laget sitt og stille på på et "studentfan-lagbilde" på mandag 19. ved 2-tiden. Det er et stort pluss om vedkommende har supporterutstyr og slikt. Det har derimot ikke lykkes oss å få tak i noen Stabæk-fan på noen annen måte, så vi prøver dermed her. Så derfor: Noen som har lyst til å komme i avisa? En gylden mulighet til å skape litt blest rundt laget i Bergen er jo dette også. Er du interessert, kan du sende meg en PM, eller bare svare på dette innlegget her på forumet. hilsner og pilsner, Halvor, studvest-journalist Ring: 41906439 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå