Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er du student i Bergen og Stabæk-fan?

Bergens studentavis Studvest planlegger å gjøre en sak på tippeligastarten i påskenummeret. Da er planen å intervjue en fan fra hver av tippeligaklubbene som også er student i Bergen. Det innebærer blant annet å tippe taballposisjon for laget sitt og stille på på et "studentfan-lagbilde" på mandag 19. ved 2-tiden. Det er et stort pluss om vedkommende har supporterutstyr og slikt.

Det har derimot ikke lykkes oss å få tak i noen Stabæk-fan på noen annen måte, så vi prøver dermed her.

Så derfor: Noen som har lyst til å komme i avisa?

En gylden mulighet til å skape litt blest rundt laget i Bergen er jo dette også.

Er du interessert, kan du sende meg en PM, eller bare svare på dette innlegget her på forumet.

hilsner og pilsner,

Halvor, studvest-journalist

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergens studentavis Studvest planlegger å gjøre en sak på tippeligastarten i påskenummeret. Da er planen å intervjue en fan fra hver av tippeligaklubbene som også er student i Bergen. Det innebærer blant annet å tippe taballposisjon for laget sitt og stille på på et "studentfan-lagbilde" på mandag 19. ved 2-tiden. Det er et stort pluss om vedkommende har supporterutstyr og slikt.

Det har derimot ikke lykkes oss å få tak i noen Stabæk-fan på noen annen måte, så vi prøver dermed her.

En gylden mulighet til å skape litt blest rundt laget i Bergen er jo dette også.

Er du interessert, kan du sende meg en PM, eller bare svare på dette innlegget her på forumet.

hilsner og pilsner,

Jeg bor i Bergen, men er ikke student lenger (var ferdig på HiB i juni). Du får sende meg en PM om det allikevel er interessant. Jeg stiller gjerne opp (litt avhengig av hvor det er).

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hilsner og pilsner,

Ring: 41906439

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Bergensstudent og Stabæk-supporter?
  • Opprett ny...