d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Noen her som ville vært interessert i en egen tippekonkurranse her på forumet. Ser for meg konkurranse der man tipper resultater hver runde, og man får poeng ettersom om man tipper riktig H-U-B. Ekstrapoeng om man treffer på resultat. Hovedkampen blir såklart Stabæk sin, der vi også kan hente ekstrapoeng for utvisninger, målscorer og "kampens dårligste dommer"... hehe Hva synes dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Mar 2007, 12:17) 100381[/snapback] Noen her som ville vært interessert i en egen tippekonkurranse her på forumet. Ser for meg konkurranse der man tipper resultater hver runde, og man får poeng ettersom om man tipper riktig H-U-B. Ekstrapoeng om man treffer på resultat. Hovedkampen blir såklart Stabæk sin, der vi også kan hente ekstrapoeng for utvisninger, målscorer og "kampens dårligste dommer"... hehe Hva synes dere? Høres ut som en artig ide det. Krever dog at vi har ett system der noen holder oversikt over poengfordelingen. Skal innleveringen være på lørdag før første kamp da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 27. Mar 2007, 12:17) 100381[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Noen her som ville vært interessert i en egen tippekonkurranse her på forumet. Ser for meg konkurranse der man tipper resultater hver runde, og man får poeng ettersom om man tipper riktig H-U-B. Ekstrapoeng om man treffer på resultat. Hovedkampen blir såklart Stabæk sin, der vi også kan hente ekstrapoeng for utvisninger, målscorer og "kampens dårligste dommer"... hehe Hva synes dere? Høres ut som en artig ide det. Krever dog at vi har ett system der noen holder oversikt over poengfordelingen. Skal innleveringen være på lørdag før første kamp da eller? Tja, jeg har ikke noe fix ferdig opplegg klart, men det er jo greit å ha tipsene inne før første kamp i runden. Ved utsatte kamper kan vi sikkert avvente tipsene til samme dag som den avvikles eller noe. Å putte reultater inn i et excel ark skal til og med jeg klare... Men jeg er åpen for forslag jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Mar 2007, 12:17) 100381[/snapback] Noen her som ville vært interessert i en egen tippekonkurranse her på forumet. Ser for meg konkurranse der man tipper resultater hver runde, og man får poeng ettersom om man tipper riktig H-U-B. Ekstrapoeng om man treffer på resultat. Hovedkampen blir såklart Stabæk sin, der vi også kan hente ekstrapoeng for utvisninger, målscorer og "kampens dårligste dommer"... hehe Hva synes dere? Jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Høres moro ut, jeg er med. Men hva slags innsats snakker vi om, eller spiller vi kun for heder og ære? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Høres moro ut, jeg er med. Men hva slags innsats snakker vi om, eller spiller vi kun for heder og ære? Jeg tenkte uten innsats, men det er jo ikke bare opp til meg å avgjøre forsåvidt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Hvis noen setter igang en tippekonk, så skal man ikke se bort ifra at jeg hiver meg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Hvis noen setter igang en tippekonk, så skal man ikke se bort ifra at jeg hiver meg på. jeg og... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Regn med meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 Jeg tipper gjerne i denne tråden. Og se ikke bort fra at jeg kommer med ekspertkommentarer i en annen tråd.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 i'm all in.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. Mars 2007 Del Skrevet 27. Mars 2007 OK, da virker dette liv laga. Kan godt lage et forslag til reglement, så kan vi jo se på det etter dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 HEr blir det liv rai rai.. Seffern er jeg med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Mar 2007, 21:51) 100419[/snapback] OK, da virker dette liv laga. Kan godt lage et forslag til reglement, så kan vi jo se på det etter dette. Hvor blir det av forslaget til nytt reglement? Min erfaring med nye reglement er at halve morroa er å diskutere selve reglementet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 HEr blir det liv rai rai.. Seffern er jeg med Jeg er med og jeg kommer ikke til å følge Alberts expertips Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 HEr blir det liv rai rai.. Seffern er jeg med Jeg er med og jeg kommer ikke til å følge Alberts expertips Farsken. ja, da gidder jeg ikke å komme med ekspertkommentarer likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 HEr blir det liv rai rai.. Seffern er jeg med Jeg er med og jeg kommer ikke til å følge Alberts expertips Farsken. ja, da gidder jeg ikke å komme med ekspertkommentarer likevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 HEr blir det liv rai rai.. Seffern er jeg med Jeg er med og jeg kommer ikke til å følge Alberts expertips Farsken. ja, da gidder jeg ikke å komme med ekspertkommentarer likevel. Var redd for å vinne hele greia du er jo en expert på statestikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 Jeg tipper 2-0 til Stabæk i alle kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 Nja, blir nok heller 3-1.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2007 (endret) OK Forslag 1: Hver runde består av 7 kamper. Vi tipper kun H, U eller B, samt resultat. Riktig HUB gir 1 poeng pr. kamp, og riktig resultat gir 2 poeng pr. kamp. I "Stabæk-kampen" teller alt dobbelt. Forslag 2: Vi tipper kun HUB i de andre kampene, men utvider poengmuligheten i "Stabæk-kampen" med flere poeng. Eks. Antall gule/rød kort, antall selvmål, antall cornere etc. Åpent for forslag her. Forslag 3: Vi gjør et enkelt +/- regnskap, der det vi tipper vil bli direkte sjekket opp mot de faktiske resultater, og desto færre poeng man har, desto bedre. Riktig HUB gir ett minus, riktig resultat blir premiert med 2 minuspoeng. I "vår" kamp teller alt dobbelt.; Eksempel: TIL - VIF: Tips 2-2 Resultat: 4-1 Her får man 3 poeng, da man misset med 2 mål på TIL's 4, og ett på VIf's éne... Nu, hva sier folket? Edith piaf: rettet opp forslag 3... Endret 31. Mars 2007 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 forslag 1 er kurrant! men.. det kan bli litt mye jobb for den som regner sammen(?), så det får bli opp til den personen nesten... med forbehold om hvor mange som er med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 Kan sikkert ta på meg utregning osv. jeg. Hvis ingen andre melder seg da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 Jeg er med... Men Vi kan ta HUB i alle de 6 andrekampene, men i Stabæk kampene også Resultat... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Forslag 1 høres best ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå