Andreas 3 516 Del Skrevet 28. Mars 2007 Del Skrevet 28. Mars 2007 hvil i fred Roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Mars 2007 Del Skrevet 28. Mars 2007 Vel kjempet, Roger. Hvil I Fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2007 (endret) Roger - takk for det du ga oss. Du vil alltid bli husket som en helt av oss i Stabæk Support. Velsignet er ditt minne. Selv om jeg aldri ble kjent med deg personlig, ble din optimisme og livsglede en stor inspirasjon for meg. Tanken på at du ikke skal komme til Nadderud i år fyller mine øyne med tårer. Jeg lyser fred over ditt minne. Hvil i fred. Endret 28. Mars 2007 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Mars 2007 Del Skrevet 28. Mars 2007 Det er i sånne stunder som dette man skulle ønske at man hadde muligheten til å komme med noen trøstende ord, men dessverre finnes ikke disse ordene. Jeg hadde ikke mange, men en håndfull hyggelige og gode møter med Roger. Det som slo meg med han var hans enorme glede. Alltid like blid og alltid like tilstedeværende. Roger ville oppleve alt og jeg tror at vi alle har bidratt med en liten puslespill brikke i Rogers dessverre alt for lille puslespill. Slik jeg lærte Roger å kjenne var han altfor aktiv til å ”hvile i fred” og litt ”overamerikanisert”; Rock on Roger! Alle har sine tanker om hvordan livet etter døden er, Posse tror man kommer til himmelen og titter ned på Nadderud Stadion, jeg forestiller meg at Roger svever rundt overalt og får med seg det han vil. Da blir det også lettere å flytte til Fornebu Arena med tak, da kan Roger stikke innom der akkurat når han vil. Han stikker stadig innom hodet mitt og hver gang han kommer på besøk smiler jeg. Rock on Roger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 29. Mars 2007 Del Skrevet 29. Mars 2007 Håper det er mulig å få sendt opp en blaa krans e.l. fra oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Mars 2007 Del Skrevet 29. Mars 2007 Dette var trist å høre. Hvil i fred! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. Mars 2007 Del Skrevet 29. Mars 2007 Håper det er mulig å få sendt opp en blaa krans e.l. fra oss? Stabæk Support og Stabæk Fotball går sammen om en stor krans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 29. Mars 2007 Del Skrevet 29. Mars 2007 Håper det er mulig å få sendt opp en blaa krans e.l. fra oss? Stabæk Support og Stabæk Fotball går sammen om en stor krans Supert. Han fortjener det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sitron 0 Del Skrevet 29. Mars 2007 Del Skrevet 29. Mars 2007 Hvil i fred Roger! Du fortjener det mer enn de fleste! Det var en ære å stå sammen med resten av Nadderud og klappe for deg.. RIP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 Rest in Peace Roger! God speed you! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 Dette var trist og høre og jeg ble veldig lei meg da jeg leste dette. Det er trist og miste en god supporter. Hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 30. Mars 2007 Del Skrevet 30. Mars 2007 Utrolig trist. Om det ikke finnes en Hall of Fame for supportere, burde den opprettes og Roger inn som nr 1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 Hvil i fred! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 4. April 2007 Del Skrevet 4. April 2007 Meget triste nyheter! Hvil i fred Roger, maatte du ha det bedre naa.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 5. April 2007 Del Skrevet 5. April 2007 Hvil i fred Roger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå