hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Det ser jo ikke så aller verst ut dette....NANNE!!!!! 1-0 Og der putta Viegar var andre! Deilig å se! (Skammer meg over å være den eneste som ikke er på stadioen) Du er ikke den eneste. Ble litt langt å dra for en treningskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Det ser jo ikke så aller verst ut dette....NANNE!!!!! 1-0 Og der putta Viegar var andre! Deilig å se! (Skammer meg over å være den eneste som ikke er på stadioen) Du er ikke den eneste. Ble litt langt å dra for en treningskamp. Du er ikke helt alene nei! Følger med på TV2's Sumo-overføring og forumet her i Helsinki! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Har vært vekke litt, fortsatt 2-0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Har vært vekke litt, fortsatt 2-0? I følge live-oppdateringen på Budstikka er det det, ja! http://fotball.adressa.no/stat/index.jsp?s...=bs&vm=true Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 3-0:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 3-0:) Hmm, I dag synes til og med jeg at Allan er bra.... Kryss i taket. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Hvordan spiller PFO?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Utrolig betryggende å se at gutta spiller bra en god uke før seriestart, og ikke minst at forsvaret vårt fungerer også når IA ikke er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Veigar og Nanne er på gang. Alan er på gang. Gutta holder nullen, selv uten IAO. De styrer kampen og har full kontroll. Jeg er svært glad for at vi ikke møter Aalesund eller Sandefjord i seirestarten. Selv med en solid generalprøve vil Brann være favoritter og ha presset på seg. Uavgjort vil være en god start, og det skal vi klare (minst) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. April 2007 (endret) Del Skrevet 1. April 2007 (endret) Hvordan spiller PFO??Bra helt i starten, mindre og mindre med etter hvert, helt til han har assist på 3-0-målet. Han er fremdeles den jeg er mest skeptisk til i førsteelleveren, og jeg tviler ærlig talt på om jeg noen gang kommer til å bli 100% overbevist om at han var verdt lønns- og sign-on-fee-utskeielsen. Vi kan vel i hvert fall slå fast at Tommy spiller mot Brann, enten det er med Henning eller Somen ved siden av seg. Jeg holder en knapp på Somen av flere grunner. Selv om han holder på ballen i et par sekunder mer enn Henning og enkelte vil hevde at han derfor trekker ned tempoet, velger han oftere pasningesalternativer fremover i banen der Henning ofte legger støttepasninger. Da kan man diskutere hva som sinker spillet mest av tre sekunders ballinnehav og en støttepasning... I tillegg føler jeg at vi trenger hodestyrken til Somen. Når det er sagt, så var ikke Somen noe spesielt i dag, og Henning virket relativt frisk da han kom inn. Like fullt, jeg går for samme startoppstilling mot Brann som vi hadde i dag. Endret 1. April 2007 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Deilig å se et lekent Stabæk lag i vårsola PFO har tilgode å levere på et klassespiller nivå, men han har tendensene. Ellers bra at Veigar får putta to, han snurrer jo frem og tilbake med godset spillerne i hele dag, samme med Alan. Bra løp av Nannskog og det er rett og slett herlig og se spillemønsteret sitte ordentlig en uke før seriestart. Gutta er ikke så nølende som før i år og særlig med Steners på midten blir det fart på sakene. Godset er et bedre lag vil jeg tro enn det vi så i dag, men når Stabæk spiller som de gjør blir de løpende igjennom og vi spiller ut Godset etter alle kunstens regler. Nå gleder jeg meg til å se hvordan det går mot Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 http://www.godsetunionen.com/phpBB2/viewto...c&start=150 Selv om Stabæk har et bra lag med en midtbane og spisser bare vi kan drømmen om var dette pinlig svakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Grei skuring og vi kruser inn til 3-0 Litt selvskryt er på sin plass, relativt bra tipping må jeg si.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 569 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Vi så utrolig solide ut i dag, men godset var jo også veldig svake. Offensivt fungerte spillet veldig bra, og vi hadde steinkontroll defensivt. Gleder meg til serieåpning nå ass. Når det gjelder PFO så synes jeg han gjør en jevnt god kamp, og tror han blir en veldig solid forsterkning. En spillertype vi trengte i fjor. Keller derimot har til gode å overbevise meg. Han har hverken fart eller pasningsfot, eller noen andre spesielle kvaliteter.. Sånn som det ser ut nå så kan ikke jeg skjønne at han kan være med å konkurrere om en plass i første-11'ern. Stallfyll! Gøy at det er såpass sterk konkurranse på sentral midt! Henning gjorde en god figur da han kom inn i dag, og håper han får mange sjanser. Men Somen og Tommy er nok den beste løsningen mot Brann! Spissene våre er det jo ingen ting å si på, virker som de fortsetter der de slapp i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Bra kamp av gutta i dag, men vi kunne fort fått 2-3 baklengs hvis Godset hadde hatt noen skikkelig spisser (sånne som vi har ). Vi var gode med ball, men jeg er overrasket over at Godset både ville og fikk spille så mye ball som de gjorde i 1 omgang. I andre omgang styrte vi mer, særlig 10 siste av ordinær tid, da var jo ballen knapt mer enn 25 meter fra dødlinja til Godset, og vi fikk flere cornere og målsjanser enn jeg klarte å telle. Fortsetter Godset med dette spillet er det Adecco neste for dem (og de trenger ikke vente til siste serierunde for å få stadfestet det). Jeg tror riktignok de hever seg utover i sesongen etter som spillerne deres blir kjent med hverandre, men hvor lang tid tar det? Det beste ved dagen var å se at både Veigar og Daniel begynner å finne tilbake til fjorårsformen, noen som ikke vet hva det betyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Fortsetter Godset med dette spillet er det Adecco neste for dem (og de trenger ikke vente til siste serierunde for å få stadfestet det). Og vi spiller borte mot nettop Godset i siste runden. 0-8?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Det var gøy å være på Nadderud i dag. Pasningsspillet satt, og målene trillet inn. Godset kom egentlig ikke til ordentlige sjanser før vi hadde gjort 7 (!) innbytter. Det var faktisk bare Jens på benken som ikke fikk spilletid. Jeg har lyst til å si at PFO fremdeles ikke imponerer meg, men han har all ære av 3-0 målet. Selv om det står Veigar Pall Gunnarsson i protokollen var det Petters skåring. Jeg ser også nesten noe hos PFO, jeg tror kanskje at det vil bli noe når det er alvor. Ellers var det bare skremmende mye bra i dag, og utrolig mye dårlig hos drammenserne. Det var klasseforskjell mellom de to lagene i dag. Om dette er Godset, tror jeg mange angrer på at de har tippet dem mot midten av tabellen. Men jeg tro de vil levere bedre når det blir alvor. Jeg skal la være å si hvor mye Leo, Bergdølmo og de andre skuffet meg. Vi overkjørte Strømsgodset mest fordi pasningsspillet satt. Det var ingen dødsforakt hos våre, ingen 'blø for drakta'-holdning. Og det er greit i en treningskamp noen få dager før seriestart. Også tempoet var lavt. Men likevel nok til å ydmyke gjestene. Fagermo og gjengen må ha en vanskelig kveld og påske på gang. Banens beste? Vel, jeg er fristet til å si "Alle gutta". Nok en gang jobbet Alan utrolig bra, og hadde innlegget til første skåring. (Nei, det var ikke jeg som var Ninja-Alan). Veigar bekrefter det han sa på kick-off'en i går, at han selvsagt skal bli målkonge i år (bare på islandsk - han nektet å oversette hva han selv hadde sagt til norsk). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Enig med deg. PFO kommer, han kommer garantert. Ellers så var det et aldri så lite høydepunkt da Alan moste en tidligere landslagback i bakken - og fikk ufortjent tilsnakk. Og da Finstad fikk sittende ovasjoner fra hovedtribunen da han kom innpå. Alt i alt en storveis ettermiddag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 han har all ære av 3-0 målet. Selv om det står Veigar Pall Gunnarsson i protokollen var det Petters skåring.Den målgivende fra Petter var vel strengt tatt like enkel som trille ballen i mål. Var det ikke Somen som dro igang det hele og tredde igjennom "den viktige nest siste pasningen", for å si som Arne Erlandsen? Spiller for så vidt ingen stor rolle for det var uansett godt startet av Petter og den målgivende fikk han jo, men om noen skal "ta fra" Veigar det målet, må Somen (eller hvem det var) ta en like stor del som Petter. Jeg er enig i at det er visse indikasjoner på lovende takter fra Petter. Foreløpig holder det ikke helt i forhold til forventningene "prislappen" gir, men vi får håpe det gradvis kommer. Isolert sett, altså hvis vi utelukker hva han har kostet å signere fra regnestykket, kan Petter blir en god tilvekst uansett, i kraft av den spillertypen han er og kvalitetene han innehar i forhold til resten av vårt offensive register. For hvilke andre lag kan vel vise til en bedre offensiv slagkraft og sammensetning av typer enn det vi har i Daniel, Veigar, Alan, Petter, Somen og Tommy? Seks spillere med komplementære ferdigheter som totalt sett gir mulighet for stor variasjon og kvalitet i det offensive spillet. Hadde vi fått plass til Henning i tillegg, hadde vel bortimot alle offensive aspekter vært dekket. Vi skal kanskje ikke trekke for mange konklusjoner etter denne kampen, men uansett gir formstigningen og de stadig mer gjennkjennelige mønstrene grunn til optimisme. Kan hende var Strømsgodset for dårlige til at vi kan være veldig optimistiske, kan hende var vi for gode til at Strømsgodset har stor grunn til voldsom bekymring. En ting er iallfall sikkert: På vårt beste kommer vi til å være skikkelig gode også i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Det var gøy å være på Nadderud i dag. Pasningsspillet satt, og målene trillet inn. Godset kom egentlig ikke til ordentlige sjanser før vi hadde gjort 7 (!) innbytter. Det var faktisk bare Jens på benken som ikke fikk spilletid. Moro kamp, og veldig betryggende at vi fortsatte å styre kampen etter alle byttene. Av de som fikk nevneverdig spilletid synes jeg Keller og Eirik virket litt rustne...men ser man hvordan hele laget blomstrer for tiden, kommer vel de også Men er det noen som vet om hvorfor ikke Branimir var på benken? - Skadet? Synes det er synd vi ikke har fått sett mer av han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. April 2007 (endret) Del Skrevet 2. April 2007 (endret) Greit at det offensive spillet var i fokus i går men vil også trekke frem forsvarsspillet med Pontus i spissen, synes han igjen virket trygg og gjør kloke pasningsvalg. MMS imponerer veldig defensivt, med utvikling i sitt offensive spill bør han være landslagsaktuell. Endret 2. April 2007 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Greit at det offensive spillet var i fokus i går men vil også trekke frem forsvarsspillet med Pontus i spissen, synes han igjen virket trygg og gjør kloke pasningsvalg. MMS imponerer veldig defensivt, med utvikling i sitt offensive spill bør han være landslagsaktuell. Hepp, Helt enig, det defensive var også veldig bra. Disse tingene henger jo ofte sammen, det er sjelden et lag er gode offensivt uten egentilg å være veldig bra bakover på banen. Særlig i 1. omgang synes jeg den defensive organiseringen var veldig bra. Det var vel aldri slik at vi ikke hadde sikring. Selv Alan bidro med å slippe seg ned i rommet mellom Tom og Stopperen. Vakkert! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Stian Ohr stiller til nettprat på VG.no kl 14:45, noen her som har noen velvalgte ord å blåse ut? http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=1145 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Registrerer at Ohr ikke svarte på min henvendelse. Synd i grunnen. Ellers vil jeg si at gårsdagen var var meget hyggelig. - Bunnsolid forsvar. - Jon hadde stålkontroll stort sett på alt som kom hans vei, og helt suveren i feltet - lekende, presis og hurtig angrepsfotball. - Ian Dury and the blockheads i pausa. - og kanskje mest gledelig av alt: I pausa spurte Sexxes om hvem som spilte venstreback på godset. Dette en trøst for alle som mangler hans oversikt over obskure spillere, klubber, baner etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin superblaa! 0 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Bra kamp av gutta i dag, men vi kunne fort fått 2-3 baklengs hvis Godset hadde hatt noen skikkelig spisser (sånne som vi har ). Vi var gode med ball, men jeg er overrasket over at Godset både ville og fikk spille så mye ball som de gjorde i 1 omgang. I andre omgang styrte vi mer, særlig 10 siste av ordinær tid, da var jo ballen knapt mer enn 25 meter fra dødlinja til Godset, og vi fikk flere cornere og målsjanser enn jeg klarte å telle. Fortsetter Godset med dette spillet er det Adecco neste for dem (og de trenger ikke vente til siste serierunde for å få stadfestet det). Jeg tror riktignok de hever seg utover i sesongen etter som spillerne deres blir kjent med hverandre, men hvor lang tid tar det? Det beste ved dagen var å se at både Veigar og Daniel begynner å finne tilbake til fjorårsformen, noen som ikke vet hva det betyr Regner med at Daniel holder mål-formen for tredje år på rad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå