Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er det Loe skriver om på stabak.no? Har anne holt slengt med leppa? Jeg har ikke tilgang på papirutgaven av VG da jeg er i utlandet.. Hva stod det i innlegget hennes?

Lukter jeg lynsje stemning?? :twisted: :wink:

Erik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun har visstnok skrevet en kronikk i papir-VG om hvor mye hun hater Stabæk.......Har ikke lest den selv, men fått referert innholdet.

Skjønner egentlig ikke at Loe gadd å bry seg, men innlegget hans var sånn sett greit.

Anne Holt er som kjent LSK fan. Det er derfor dette kom np. KFL har visstnok brukt en del av poengene hennes og laget en sak på sine hjemmesider som er i samme gate. Har ikke giddet å les den heller.

Anne Holt er en ubetydelig hvem-som-helst. Etter min mening er eneste greie svar til henne:

GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESP

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kronikken handlet ikke om hvor mye hun hatet Stabæk, men hun påstod at Nadderud er en skam for Tippeligaen. Hun hadde sittet på hovedtribunen uten å være i stand til å se stort av kampen på grunn av at hun hadde sola i øynene fra begynnelse til slutt. Videre hadde hun lagt seg sjokkere av at folk finner seg i å stå i svingen, milevis fra banen. Helt grei kritikk. Sikkert ikke vanskelig å være enig for dere heller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kronikken handlet ikke om hvor mye hun hatet Stabæk, men hun påstod at Nadderud er en skam for Tippeligaen. Hun hadde sittet på hovedtribunen uten å være i stand til å se stort av kampen på grunn av at hun hadde sola i øynene fra begynnelse til slutt. Videre hadde hun lagt seg sjokkere av at folk finner seg i å stå i svingen, milevis fra banen. Helt grei kritikk. Sikkert ikke vanskelig å være enig for dere heller?

Greit det, men det er jo noe alle har vært klar over lenge. Hun kritiserte jo folk som var på kampen i tillegg, og ville helst ha byttet ut publikumet i samme sleng som stadion, men så lenge hun holder ord og sponser den 1000-lappen er det forsåvidt greit.

Hun prøver helt tydelig å la fordommene folk har mot bæringer holdes ved lag. Verre var det kanskje at hun kom med nedsettende ting om Branimirs familie?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merk at jeg satte ? etter Branimirs familie. Ordet nedsettende var kanskje ikke helt korrekt siden hun faktisk brukte ordet sympatisk. "Bak meg satt et sympatisk polsk ektepar og heiet på noe som hørtes ut som Vladimir." Kan jo være at det var et polsk ektepar, men mer sannsynlig var det familie/venner av Branimir, og da var de neppe polske. Å omtale Branimir/Vladimir som noe og ikke noe er vel heller ikke helt bra.

Er vel egentlig enig i at vi forsåvidt burde oversett det Holt skrev, og heller småirritert oss i det stille, men da først noen skrev noe så kunne jeg jo henge meg på. "Fint" for Anne Holt at hun har noe/noen å hate da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artikkelen kunne like gjerne vært om Nou Camp. Budskapet blir like vel det samme: "Se her! Jeg er teit!". Stakkars dame. Noen som husker at hun var justisminister? Neivel. Ikke så rart siden hun var sykmeldt hele tiden. Og det er ikke akkurat den tøffeste jobben her i landet. Til og med Aud Inger Aure, som slet med diabetes og hjerneinfarkt, klarte å fylle justisministerstolen bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvorfor dere diskuterer så mye om dette...

det finnes alltid folk som skriver noen negativt om ting du liker.

og hvis denne damen skriver at hun ikke kunne se kampen pga sola og at hun misliker at folk stå i svingen milevis fra banen, så kan jeg bare svare: "bruk solbrille og vær glad at du selv sitter på hovedtribunen. og nå hold kjeft, vi andre vil se på kampen."

at hun ikke forstod hva branimirs familie/venner ropte, er ingen stor ting, men at hun skrev så nedverdigende om dette er helt forferdelig.

hun kunne ha snudd til branimirs familie og spurt hva de ropte...

det er fotballkamp og ikke leketime i barnehagen.

klart, der finnes noen plasser på tribunen som er bedre enn andre.

klart, der finnes kamper som spilles på dagene med mye sol eller mye regn.

klart, der finnes noen utenlandske mennesker på tribunen.

og klart at disse tre ting kunne skape problemer av og til, men jeg for min del synes at fotball uten slike opplevelser er ikke riktig fotball.

hva vil du huske når alle kamper blir det samme?

kamper spilt uten forskjellige menneskelige følelser eller vær betingete ekstreme er verre enn å leve hermetisk utestengt fra verden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Anne holt??
  • Opprett ny...