Albert 921 Del Skrevet 31. Mars 2007 Del Skrevet 31. Mars 2007 Kick-off er historie, vi nærmer oss serieåpning. Her er tråden for alle som ikke sløser bort tiden med å forfølge snøen opp i fjellheimen. Hvordan skal vi slå fjorårets runner-up, hvordan skal vi bidra til at årets borgertog i Bergen (17.mai) blir en skikkelig nedtur for kaptein Martin og hans disipler. JJ og Petter og hele gjengen sitter intens foran PC'en og venter på råd fra Stabæk Support Forum. Ditt bidrag er ikke bare etterlengtet. Det kan være avgjørende for hvem som vinner åpningskampen på Nadderud 10. april kl 19.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 1. April 2007 Del Skrevet 1. April 2007 Jeg maser som faen på mine foreldre for å få flybillettene. Er skikkelig klar for en kamp på Nadderud hvor det står noe på spill, og ikke minst klar for en kamp på tribunen. Gi meg en grunn til å være skikkelig kjepphøy 11. april! Forza klubben som vi elsker så høyt, Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Regner med samme startoppstilling som mot (vrak)Godset. Noen som har sett Brann-kampen i dag? 2-0 mot Start sier vel ikke så mye mer enn 3-0 mot Godset: Bra, men usikkert hvor bra det er... Godt at Brann kommer til Nadderud med litt selvtillit, hadde vært værre om de kom fra et stygt tap. Vi har et OK tak på Brann på Nadderud. Regner med at serieåpningen ikke blir noe unntak, og da får vi tre ting på en gang (ja det er faktisk mulig): En festforestilling, en pangstart på sesongen og gleden av å starte nedoverbakken for Brann :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 Regner med samme startoppstilling som mot (vrak)Godset. Noen som har sett Brann-kampen i dag? 2-0 mot Start sier vel ikke så mye mer enn 3-0 mot Godset: Bra, men usikkert hvor bra det er... Godt at Brann kommer til Nadderud med litt selvtillit, hadde vært værre om de kom fra et stygt tap. Vi har et OK tak på Brann på Nadderud. Regner med at serieåpningen ikke blir noe unntak, og da får vi tre ting på en gang (ja det er faktisk mulig): En festforestilling, en pangstart på sesongen og gleden av å starte nedoverbakken for Brann :-) Hepp, Start er en dumpekandidat! Se hvor tafatt Bjørneby er når han skal snakke med pressen... Det er som Grodås i fjor, noen har tatt seg vann over hodet... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 På tv2sporten ble start karakterisert som litt elendige... tror brann kan være gode iår, men de kan fort ende opp med å være det stikk motsatte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. April 2007 Del Skrevet 2. April 2007 tipper 1-1 og få målsjanser.. men en helvetes stemning!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 Så lenge stemningen er bra og vi ikke taper er jeg fornøyd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 Bittert å måtte reise fra Bærum dagen før. Magen min sier uavgjort, kanskje ikke et veldig overraskende tips. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 En ting som irriterer meg er at vi ikke har vunnet en serieåpning siden 1999. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 Brann er et lag vi har et merkelig forhold til. Vi slo dem 7-1 på Nadderud i mai 2000. Spilte uavgjort med dem i høstkampen i Bergen (2-2) for så å gå på det klassiske 1-8 tapet i Bergen i mai 2001. Også i 2003 fikk vi amper med mange mål, da slo vi dem 6-0 hjemme, mens det endte 3-3 i Bergen. Faktisk har vi aldri spilt 0-0 mot Brann, og på 22 eliteseriekamper har vi skåret tilsammen 89 mål. Brann ett mer enn oss, vi har vunnet ni hver, fire har endt uavgjort. 89 mål på 22 kamper er altså fire mål pr kamp. Tre ganger har det endt 1-0 (eller 0-1) og kun en gang 1-1. Det er egentlig ikke noe "normalresultat" mot Brann. Det nærmeste vi kommer er vel 2-1/1-2, som det har endt fire ganger. Vi har vunnet 2-1 tre ganger, så tipset som burde gi lavest odds er dermed 2-1 seier til de Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 da er det på tide nå! (men jeg vil egentlig ikke snakke om hvordan det kunne gå...når man snakker høyt om hvor bra det hele kunne bli går det nesten alltid fryktelig galt... ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 3. April 2007 Del Skrevet 3. April 2007 Brann er et lag vi har et merkelig forhold til. Vi slo dem 7-1 på Nadderud i mai 2000. Spilte uavgjort med dem i høstkampen i Bergen (2-2) for så å gå på det klassiske 1-8 tapet i Bergen i mai 2001. Også i 2003 fikk vi amper med mange mål, da slo vi dem 6-0 hjemme, mens det endte 3-3 i Bergen. Faktisk har vi aldri spilt 0-0 mot Brann, og på 22 eliteseriekamper har vi skåret tilsammen 89 mål. Brann ett mer enn oss, vi har vunnet ni hver, fire har endt uavgjort. 89 mål på 22 kamper er altså fire mål pr kamp. Tre ganger har det endt 1-0 (eller 0-1) og kun en gang 1-1. Det er egentlig ikke noe "normalresultat" mot Brann. Det nærmeste vi kommer er vel 2-1/1-2, som det har endt fire ganger. Vi har vunnet 2-1 tre ganger, så tipset som burde gi lavest odds er dermed 2-1 seier til de Blaa. Det duger i massevis for meg det Bra reserch der må jeg si. Tommelen opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. April 2007 Del Skrevet 4. April 2007 Aftenposten tipper 3-2 seier for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. April 2007 Del Skrevet 4. April 2007 En ting som irriterer meg er at vi ikke har vunnet en serieåpning siden 1999. 5-0 mot Skeid. Min første Stabæk kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 5. April 2007 Del Skrevet 5. April 2007 Sammenligner vi oss med kampene i fjor er det greit å starte med Brann siden det var eneste hjemmekampen vi tapte. Seier eller uavgjort vil legge oss foran fjorårets "tabell", og åpningskampene har en tendens til å ende uavgjort, så da kan vi like gjerne slå to fluer i en smekk:Bruke opp årets uavgjort hjemme, og forbedre fjorårs-resultatet mot Brann! Jeg vil derfor være fornøyd med uavgjort i denne kampen, og satser på at vi vinner resten av årets hjemmekamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 iBergen prøver å skremme oss med følgende 11er: Keeper: Johan Thorbjørnsen Bakre firer: Cato Guntveit: Tidligere Aberdeen-proff Eirik Bakke. Tidl. Leeds-proff Armann Bjørnsson: I den islandske troppen. Erlend Hanstveit. Brann-klippe gjennom en årrekke. Midtebane: Jan Gunnar Solli. Tidligere Odd og Rosenborg. 30 landskamper Arnoud Monkam. Brann import som har slått til i Royal League i vinter. Helge Haugen. Selvoppfostret Brann-kjempe Tijan Jaiteh. Ghanesisk U-21 spiller Spisser. Bengt Sæternes Trond Fredrik Ludvigsen Det skremmende skal være at disse er ikke første 11eren. Jeg registrerer at Brann har god dekning, og kunne gjerne hatt enkelte av disse på benken i Stabæk, men ingen av disse hadde danket ut våre beste. Nå er ikke iBergen.no den mest objektive nettavisen i landet, så egentlig er jeg glad til for alt bergenserene gjør for å hause opp eget lag. Vi sørger for at de lander på bakken med et brak allerede i seriestarten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 Martin og Bengt Sæternes skal visstnok ha bestemt seg for ikke å fornye kontraktene sine med Brann før tidligist i juli. Begge har kontrakter ut årets sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. April 2007 (endret) Del Skrevet 6. April 2007 (endret) Martin og Bengt Sæternes skal visstnok ha bestemt seg for ikke å fornye kontraktene sine med Brann før tidligist i juli. Begge har kontrakter ut årets sesong. Sæternes og Andresen vil vente Er vel heller ikke så dramatisk at de har bestemt seg for å ikke forlenge før i juli.. Begge trenger mer tid, og siden Brann ikke forhandler kontrakter mens sesongen pågår skjer det ingenting før i juli. Endret 6. April 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 Martin og Bengt Sæternes skal visstnok ha bestemt seg for ikke å fornye kontraktene sine med Brann før tidligist i juli. Begge har kontrakter ut årets sesong. Sæternes og Andresen vil vente Er vel heller ikke så dramatisk at de har bestemt seg for å ikke forlenge før i juli.. Begge trenger mer tid, og siden Brann ikke forhandler kontrakter mens sesongen pågår skjer det ingenting før i juli. Nå har vel Martin nektet å forhandle ganske lenge. Og jeg tror vi hadde ansett det som svært dramatisk om vi var en sesong fra å kunne miste f.eks IA og Daniel som bosmenn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. April 2007 Del Skrevet 6. April 2007 Martin og Bengt Sæternes skal visstnok ha bestemt seg for ikke å fornye kontraktene sine med Brann før tidligist i juli. Begge har kontrakter ut årets sesong. Sæternes og Andresen vil vente Er vel heller ikke så dramatisk at de har bestemt seg for å ikke forlenge før i juli.. Begge trenger mer tid, og siden Brann ikke forhandler kontrakter mens sesongen pågår skjer det ingenting før i juli. Nå har vel Martin nektet å forhandle ganske lenge. Og jeg tror vi hadde ansett det som svært dramatisk om vi var en sesong fra å kunne miste f.eks IA og Daniel som bosmenn... Det er ikke Martin og Sæternes som har sagt at de ikke vil bestemme seg før i juli. Alt de har sagt er at det er at de ikke vil signere før seriestart, og Brann sin praksis gjør at det ikke skjer noe før tidligst juli. Det er med andre ord ingenting nytt fra den kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Brann må visstnok unnvære Vaagan Moen i serieåpningen. Høres bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 7. April 2007 Del Skrevet 7. April 2007 Brann må visstnok unnvære Vaagan Moen i serieåpningen. Høres bra ut Meget bra for oss... de kommer til å bruke Puseklepp på venstrekanten... som gjør at PFO kan kjøre offensivt som bare det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Brann må visstnok unnvære Vaagan Moen i serieåpningen. Høres bra ut Meget bra for oss... de kommer til å bruke Puseklepp på venstrekanten... som gjør at PFO kan kjøre offensivt som bare det. Virker som det er virus som herjer i Bergen, i dag sto Opdal over treninga p.g.a. hals vondt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 BA hadde et eget Brann-bilag i går, der de for sikkerhets skyld hadde smurt "GULL" utover hele forsiden. Vi blir avspist med en 6.plass i tabelltipset. Jeg håper/tror Brann kommer til å gå skikkelig på trynet i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 BA hadde et eget Brann-bilag i går, der de for sikkerhets skyld hadde smurt "GULL" utover hele forsiden. Vi blir avspist med en 6.plass i tabelltipset.Jeg håper/tror Brann kommer til å gå skikkelig på trynet i år.. Det kan du være ganske sikker på at de gjør. Nå er vel Brann alltid serievinner før seriestart, men i fjor var det ingen som egentlig hadde noen særlig tro på dem etter dårlig serieforberedelse. Da viste de det motsatte. I år har det en god fjorårssesong, hele Bergen tror på dem (selv om Davy Wathne forsøker å skru ned forventningen), og Brann kommer til å skuffe. Jeg tror folketoget i Bergen blir en traumatisk opplevelse for de Brannspillerne som tør å være med i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Tror det kan være fordel å møte Brann i første serierunde, skulle nesten ønske kampen gikk i Bergen. Idiotene har som vanlig lagt et umenneskelig stort press på seg selv før sesongstart, og skulle vi putte tidlig i kampen tror jeg Brann-spillerne kan bli nervøse og anspente, og begynne å tenke på skrekkforsidene i diverse Bergens-aviser 11. april. Og Martin er i mine øyne ikke en spesielt god kaptein i motgang. Og vi har "ingenting å tape", selv om det selvfølgelig er surt med tap. Gleder meg allerede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 BA hadde et eget Brann-bilag i går, der de for sikkerhets skyld hadde smurt "GULL" utover hele forsiden. Vi blir avspist med en 6.plass i tabelltipset.Jeg håper/tror Brann kommer til å gå skikkelig på trynet i år.. Det kan du være ganske sikker på at de gjør. Nå er vel Brann alltid serievinner før seriestart, men i fjor var det ingen som egentlig hadde noen særlig tro på dem etter dårlig serieforberedelse. Da viste de det motsatte. I år har det en god fjorårssesong, hele Bergen tror på dem (selv om Davy Wathne forsøker å skru ned forventningen), og Brann kommer til å skuffe. Jeg tror folketoget i Bergen blir en traumatisk opplevelse for de Brannspillerne som tør å være med i år. Og jeg akter å stå på første rad og applaudere nederlaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 BA hadde et eget Brann-bilag i går, der de for sikkerhets skyld hadde smurt "GULL" utover hele forsiden. Vi blir avspist med en 6.plass i tabelltipset.Jeg håper/tror Brann kommer til å gå skikkelig på trynet i år.. Det kan du være ganske sikker på at de gjør. Nå er vel Brann alltid serievinner før seriestart, men i fjor var det ingen som egentlig hadde noen særlig tro på dem etter dårlig serieforberedelse. Da viste de det motsatte. I år har det en god fjorårssesong, hele Bergen tror på dem (selv om Davy Wathne forsøker å skru ned forventningen), og Brann kommer til å skuffe. Jeg tror folketoget i Bergen blir en traumatisk opplevelse for de Brannspillerne som tør å være med i år. Og jeg akter å stå på første rad og applaudere nederlaget. kan jeg bli med å applaudere??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&a...f4ad273cd0ce3d1 Ekkelt ?? ¨¨ser ut som hele stallen er hel og at vaagaeeen moen er blid og klar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&a...f4ad273cd0ce3d1Ekkelt ?? ¨¨ser ut som hele stallen er hel og at vaagaeeen moen er blid og klar! Her er linken til artikkel om at han er ute Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå