Blaapaatur 297 Del Skrevet 8. April 2007 Del Skrevet 8. April 2007 Gleder meg som en unge, men ønsker ikke tippe noe. Bare at vi vinner, det er det viktigste. Må dessverre følges på TV2 I anledning serieåpning (og en kjedelig søndagskveld) satte jeg sammen noen toner.. Kan høres her: http://www.speedyshare.com/920339292.html PS. Ikke ta det for seriøst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Gleder meg som en unge, men ønsker ikke tippe noe. Bare at vi vinner, det er det viktigste.Må dessverre følges på TV2 I anledning serieåpning (og en kjedelig søndagskveld) satte jeg sammen noen toner.. Kan høres her: http://www.speedyshare.com/920339292.html PS. Ikke ta det for seriøst Nå er ikke Tekno min greie, men synes nå jeg hører "Vålenga" igjen og igjen? Det kan jo ikke stemme.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Gleder meg som en unge, men ønsker ikke tippe noe. Bare at vi vinner, det er det viktigste.Må dessverre følges på TV2 I anledning serieåpning (og en kjedelig søndagskveld) satte jeg sammen noen toner.. Kan høres her: http://www.speedyshare.com/920339292.html PS. Ikke ta det for seriøst Nå er ikke Tekno min greie, men synes nå jeg hører "Vålenga" igjen og igjen? Det kan jo ikke stemme.. ??? hørte da bare Stabæk jeg da, artig greie det der hvis du utvikler sangen videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. April 2007 Del Skrevet 9. April 2007 Kilde: BA Branns lag i serieåpningen (4-4-2): Håkon Opdal Bjørn Dahl, Olafur Örn Bjarnason, Kristjan Örn Sigurdsson, Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli, Ardian Gashi, Martin Andresen, Erik Huseklepp Robbie Winters, Thorstein Helstad. Ellers kan BT melde at Brann måtte avlyse avlyse dagens morgenøkt. Regner med at laget mot Brann blir følgende: Jon MMS-Pontus-Mike-Tom PFO-Tommy-Somen-Alan Veigar-Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Noen som vet hvordan billettsalget har gått? Blir vi over 6000 i kveld? Endret 10. April 2007 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Kribler i magen nå ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Kribler i magen nå ja. åååååååå ja! og jeg har ikke en dårlig magefølelse engang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Stabækmusikk for fulle mugger her i huset, for å si det sånn!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 PFO om kampen i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Satan som jeg gleder meg:=) Må vell være fullt hus i dag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Håper virkelig at Martin har fått kløpet fra seg før kampen denne gangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 nerver og sommerfugler på en gang gir en rar følelse må jeg si.. en god følelse. men tror fortsatt det blir uavgjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Da setter jeg kursen mot Flesland og etterhvert Nadderud. Forza Stabæk! Endret 10. April 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Har også en meget god følelse i dag.....blir nesten litt redd av sånt. Det at Godset tuktet Odd i helgen, og at Halmstad slo et Helsinborg-lag med Henke viser at lagene vi møtte i de siste kampene ihvertfall ikke er helt bånn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 noen som vet om onkel blaa åpner tidligere idag siden det er match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 noen som vet om onkel blaa åpner tidligere idag siden det er match? Er salg av sesongkort der fra klokken 13 så det bør vell være tidlig nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Var åpent klokka 12.. da var det ca 30-40 Brann supportere der. Gleder meg utrolig mye til denne kampen.. Laget blir nok som de fleste har tippet og resultatet blir 3-1 Daniel 2 og Petter 1. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 noen som vet om onkel blaa åpner tidligere idag siden det er match? Åpent fra kl 10:00 idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Da billettboden på Nadderud åpnet 12.00 i dag var det stor kø, og synes jeg hørte at det nesten ikke var billetter igjen! Håper på fullt hus og stormende jubel! I dag skal det bli seier. Nå har vi ventet i mange måneder på seriestart. Endelig er den her, og jeg er veldig klar for å stå på tribunen og gi gutta min støtte. Det fortjener dem. Syng for de mørke blaa i kveld, gjør deg klar for en skikkelig fotballstart! Alltid Uansett Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Da setter jeg straks kursen for Onkel Blaa. Lykke til alle sammen! Faen, jeg er nervøs i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avd.Tønsberg 5 Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Del Skrevet 10. April 2007 (endret) Lykke til idag! Syng høyt og hardt for guttene våre. Noen som vet om et alternativ til å sende en hundrelapp til tv2 for en som er i utlendigheten, med en mac? (er det noen som vet om fxtv greiene funker i utlandet?) CS - som for første gang har skikkelig hjemmelengsel... Endret 10. April 2007 av avd.Tønsberg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Lykke til idag! Syng høyt og hardt for guttene våre. Noen som vet om et alternativ til å sende en hundrelapp til tv2 for en som er i utlendigheten, med en mac? CS - som for første gang har skikkelig hjemmelengsel... Tror ikke du har så mye valg utenom kampen på fxt eller zebra.. PS. Kult med noen i nabolaget forresten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Er det mulig... Spill fotball nå! 0-1?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 nå føler jeg bare tomhet.. uavgjort ville vært greit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Somen spilte hvertfall greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Var den kampen her fiksa eller? virka som om gutta fikk betalt for å tape jo!! Ræva, ræva, ræva... Hva har skjedd med Veigar og Alan? har noen bytta ut skoa deres med såpestykker? Og Pontus skyter jo i blinde atter og atter gang... Det gjelder egentlig alle sammen. Eneste godkjent er Daniel, Somen, Jon og Petter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 De to lagenes trenere var helt enige med Daniel Nannskog i at ballen traff hånden til Dahl. Men Mons Ivar Mjelde synes likevel ikke at dommeren burde blåst for straffespark. - Man trenger ikke være professor for å skjønne at den treffer hånden. Men han gjør ikke det med vilje. Jeg synes det er strengt å dømme straffe for sånt, sa Brann-treneren. Se video av straffesituasjonen her! Senere ble Nannskog tydelig holdt igjen av Olafur Örn Bjarnason (31) da han var på vei gjennom. Islendingen burde fått gult kort, kanskje til og med rødt, men dommeren fikk heller ikke denne situasjonen med seg. Så det er greit å hindre et mål med hånda fordi det ikke er med vilje? Ikke drit deg ut Mons. Svein Oddvar Moen burde stilles i gapestokk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Ræva dømt, ræva spilt av oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Bare så det er sagt: FAAAEEEN I HÆÆLVETTE!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alekk.stabæk 17 Del Skrevet 10. April 2007 Del Skrevet 10. April 2007 Kom nettopp hjem nå! Dette var ille.. Det blir nedrykk vis vi ikke kjerper oss_! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå