pauligirl 236 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Men i dag, tenker jeg videre. Husker alle feilpasningene, kjeftingen, kun en av fire på midtbanen som fungerte, lavt tempo i bakre firer og veigar som ikke får til noe som helst og blir så frustrert at han forsøker å filme seg til straffe. Konklusjonen nå er DRITTKAMP! Så da gjelder det egentlig bare å legge det hele bak seg og se fremover mot søndag på Ullevaall. helt enig med deg! trodde egentlig jeg skulle vært fryktelig skuffet etter kampen - men det var jeg ikke (jeg var heller ikke nervøs før kampen...kanskje et tegn...) det var trist å oppleve mitt første tap på hjemmebane akkurat da det var sesongåpning...men livet går videre og jeg krysser fingrene at guttene har lært noe nå og at de gjør sitt beste neste søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Noen som leste papirutgaven av DB i dag? De hadde faen meg gitt Somen en 3'er! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Noen som leste papirutgaven av DB i dag? De hadde faen meg gitt Somen en 3'er! Kan man forvente noe annent av Dagbladet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. April 2007 Del Skrevet 11. April 2007 Noen som leste papirutgaven av DB i dag? De hadde faen meg gitt Somen en 3'er! Kan man forvente noe annent av Dagbladet? Dagbladet? Du mener fanzinen til VIF? Det som er rart er at en avis med så sterke bånd til den ekle østkantklubben, faktisk skriver om så mye kultur. Det finnes da knapt nok noe folkeslag med mindre kulturell forståelse enn VIF-supportere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Denne hjelper kanskje litt: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 12. April 2007 (endret) Del Skrevet 12. April 2007 (endret) haha herlig ja! Endret 12. April 2007 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Hehehehe,, Husker den ja. Eneste fornuftige inngripen dommer hadde i hele kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Har du hørt om HENNING? Klart bedre enn Alan mot Brann i hvert fall. Jeg fatter ikke at det byttet ikke kom tidligere. Av TV-bildene så det ikke ut som om Henning var involvert i det hele tatt, men det er mulig man fikk et annet inntrykk av å se kampen live. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 12. April 2007 Del Skrevet 12. April 2007 Mål preger kamper. Jeg tror nok vi hadde sett et annet Stabæk i 2. omg dersom Nanne hadde fått den straffen han skulle hatt. I en slik kamp savner jeg en skikkelig hodespiller som kan stusse ned til Nanne. Det er ikke mange i Norge som har den hodestyrken som Ivers har, men skulle ønske vi hadde en tilsvarende sterk hodespiller i går. Helt riktig. Det virker som om mange ser bort fra at kampen ble svært preget av Branns tidlige scoring. Vi sliter allltid når motstander legger seg bakpå og vi ikke får bakrom å operere i. Spillemessig synes jeg ikke denne kampen gir grunn til bekymring. Hadde vi derimot spilt som det f.eks. FFK presterte mot Lillestrøm, hadde det virkelig vært grunn til bekymring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 19. April 2007 Del Skrevet 19. April 2007 noen som sitter med kampprogrammet til åpningsrunden, så er jeg veldig interressert i dette. Ta kontakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå