cathrine 1 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Jeg sa VOKSEN biletter på Narvesen, betalte 150 kr inkl gebyr. Jeg stussa på at det sto barn på billetten, men det var det han fikk frem som voksen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Jeg fikk ikke kjøpt på narvessen, fikk beskjed om at jeg måtte gjøre det på internett, men jeg får ikke det til å funke heller.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Men får man ikke kjøpt billet v/rimi butikken? Det fikk man i hvertfall i fjor, og da satt jo Stabæk Supporterne på hele nedre VG.. Så det er vel ikke noe mere stress å kjøpe det der før kampen, eller tror dere det blir utsolgt så det er lurt å bestille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 det er et kaos uten like i salgsbodene utenfor ullevall, flere som kom inn en halv time inn i kampen ifjor, pga at dt tok så lang tid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Hmm.. åja okey.. jeg hadde ikke no problemer ifjor =p men jeg får vel følge rådet deres om å kjøpe på narvesen =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Fikk kjøpt rett før 7 i dag, så da blir det kamp til helgen!! Er det nummererte billetter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Fikk kjøpt rett før 7 i dag, så da blir det kamp til helgen!! Er det nummererte billetter? Nei, billettene på VG Nedre er unummererte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Fikk kjøpt rett før 7 i dag, så da blir det kamp til helgen!! Er det nummererte billetter? Ikke på vg bortetribune. på langsiden for bortelaget har de vel numrete seter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Jeg skal stå på VG Nedre sammen med SS, sammen med en kompis, også mamma da, som skal sitte på siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda." Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yeah 0 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda." Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der? Det skal da gå an å bestille på nettet? Fikk det til da jeg fulgte linken gitt tidligere i denne tråden.. Ellers så funker det sikkert på Narvesen nå..fikk ihvertfall hentet dem der;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda." Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der? Jeg kjøpte to billetter til vg nedre på narvesen Bekkestua i sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 13. April 2007 Del Skrevet 13. April 2007 Etter mye knot med maskinen fikk jeg til slutt billett til VG nedre på Narvesen på Storsenteret, merket "Barn" til 130 pluss 20,- i avgift. Ingen billett som het "voksen". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Prøvde nettet nå, men fikk "Beklager, ikke billettsalg på dette arrangementet enda." Noen som har vært på Narvesen eller 7-Eleven Bekkestua og vet om man bare kan dra ned å kjøpe billett der? ja, jeg fikk også skaffet meg billett på Narvesen på Bekkestua. og hun dama som satt i kassa, sa at vist at billettene hadde vært utsolgt en stund men at de plutselig hadde fått inn noen til.. Etter mye knot med maskinen fikk jeg til slutt billett til VG nedre på Narvesen på Storsenteret, merket "Barn" til 130 pluss 20,- i avgift. Ingen billett som het "voksen". hehe, jeg har fått voksen billett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Det er det elendige billettsystemet som har vært nede. Det funker nå. Alle sammen! Løp til Narvesen-Bekkestua og kjøp billetter på VG-nedre (bortesupportere), mens systemet fortsatt er oppe. Så slipper dere kø i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 1235 ledige nå; betyr vel at foreløpig salg er på noe sånt som 250-300 billetter på VG Nedre. Men til dem som satser på å kjøpe på Ullevaal (hvorfor gjør man egentlig det når man kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 i landet?) må man huske på at salget på Ullevaal går utrolig tregt. Beregn gjerne en time ekstra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 (hvorfor gjør man egentlig det når man kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 i landet?) Fordi det hittil bare har vært kaos å kjøpe dem på alle Narvesen og 7-11 her i landet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Jeg skal stå på VG Nedre sammen med SS, sammen med en kompis, også mamma da, som skal sitte på siden... HAr hentet de på Narvesen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 HAr vært kaos tidligere, men det later til å være ordnet opp i nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Ja, det er i orden nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Funker det å få kjøpt billetter til nedre VG i morgen formiddag og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. April 2007 Del Skrevet 14. April 2007 Helt sikkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Helt sikkert Jeg tror faktisk at man kun kan kjøpe billetter på Rimi kampdagen (Rimi Ullevaal Stadion altså...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Helt sikkert Jeg tror faktisk at man kun kan kjøpe billetter på Rimi kampdagen (Rimi Ullevaal Stadion altså...) Rimi, åpen, søndag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Er ikke narvesen oppe på søndager da..? Skyt meg om jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Er ikke narvesen oppe på søndager da..? Skyt meg om jeg tar feil. Narvesen er vel oppe 7 dager i uka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. April 2007 (endret) Del Skrevet 15. April 2007 (endret) Men nå ser det ikke ut til at billettene selges fra nettet lenger.. Må det forhåndsbestilles eller er det mulig å hente direkte fra en Narrvesen-kiosk? Helvete, nå kan ullevål-besøket mitt ryke Endret 15. April 2007 av chelsea Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Men nå ser det ikke ut til at billettene selges fra nettet lenger.. Må det forhåndsbestilles eller er det mulig å hente direkte fra en Narrvesen-kiosk? Helvete, nå kan ullevål-besøket mitt ryke Regner da med at du kan hente de ut der, jeg har ikke kjøpt billetter enda, men håper da å kunne dra på kamp for det=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Står vel lenger opp i tråden her at det må bestilles før man henter dem på Narvesen. Det er vel bare å ringe en Narvesen kiosk så får man vel svar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. April 2007 Del Skrevet 15. April 2007 Står vel lenger opp i tråden her at det må bestilles før man henter dem på Narvesen. Det er vel bare å ringe en Narvesen kiosk så får man vel svar? Noen som gidder ringe, og deretter dele svaret med resten av folket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå